Ik begin al als ik wakker ben, hoe moet het met mijn vader verder(kanker) ontbijt maken, de kinderen naar school brengen, snel door naar mijn werk(geld verdienen) daarna snel naar school kinderen weer ophalen, eten maken, kinderen weer voor 13.00u op school hebben, door naar het werk en de schade verwerken omdat ik een uurtje weg was, daarna weer naar school kinderen ophalen en even langs de supermarkt voor verse groenten, eten koken, allemaal aan tafel, kinderen in bad en ff voor de tv zetten, kan ik snel de afwas doen, kinderen op bed leggen verhaaltje voorlezen en nog ff mijn email uitlezen en om 21.30u op bed liggen.
Tja en dat elke dag, dan moet ik daar tussendoor nog mijn vader naar het ziekenhuis brengen voor testen en uitslagen ivm kanker....
Het heeft helemaal niets met bijnieren te maken en voeding maar de snelheid van het leven waar je gewoon niet onderuit kan omdat er nu eenmaal geld moet binnenkomen om alle rekeningen van te betalen in dit dure Nederland...
De bron van stress is niet te verminderen!
Ik werk me helemaal suf en kan niets overhouden alles gaat op aan vaste lasten en dan doe ik niet eens iets aan vakanties of uitgaan, kleding kopen of zo.
Dus ja ik ben dan echt toe aan een glas alcohol, want andere plantjes of soepjes doen helemaal niets... het is dus wachten totdat ik klaar ben en in de AOW kan.