natriumbicarbonaat

Update over mijn gebruik van bica:

Ik was wat al te voortvarend met mijn idee om vanaf maandag mijn inname van bica op te schroeven naar 2 keer per dag. Sinds gisteren komt er slechts op basis van 1 glas water met een theelepel bica meerdere keren per dag toxische, gele ellende uit die gigantisch zuur is, zo zuur is mijn ontlasting nog nooit eerder geweest! Ik geloof dat ik het maar even bij dat ene theelepeltje per dag laat, anders functioneer ik niet meer!

Mike

 
Poeh Mike..dat is een heftige reactie dan.

Ik kijk net even op mijn pakje..(ik gebruik baking soda als huidscrub en tandpasta)

Daar staat: een halve theelepel op 120 ml. water. Er staat nog expleciet bij dat je nauwkeurig de halve theelepel moet afmeten en volledig op moet laten lossen.

Ik heb wel zo'n amerikaanse lepel-set..wil wel even voor je kijken hoeveel gram dat is..

Ik hou het voorlopig maar even op de alkalife druppels.

@Jessica..ik heb even gekeken bij het boek van die dr. Sircus..hij noemt de baking soda van Arm & Hammer..oranje pakje bij de toko

http://publications.imva.info/index.php/e-books/sodium-bicarbonate-rich-man-s-poor-man-s-cancer-treatment-e-book.html

Dia.

 
Iemand anders (weet effe niet meer wie) schreef dat bica ook een uitstekende slijmoplosser is. Dat klopt, want ik nies me nu al dagenlang helemaal suf! Hele pakken tissues gaan er doorheen!

Mike

 
Nou en of! Samen met lever massages (waarbij groene bolletjes los gekomen zijn!) helpt het ontzettend bij het oplossen van mijn lever ongemakken en vet-intolerantie.

(Ik ga echt niet meer aan de 2-daagse leverkuur hoeven als deze trend doorzet :p )

 
Sinds enkele dagen komen er bakken slijm uit mijn neus en ogen. Gisteravond constateerde mijn vriendin dat ik een warm voorhoofd had. De bica wekt dus een warmteproces op (ontsteking) dat ervoor zorgt dat mijn gezichtsholtes nu in versneld tempo slijm lozen. Het ongemak dat ik hierdoor ervaar bestaat uit een beetje duizeligheid, lichte hoofdpijn en een 'verkouden' of 'grieperig' gevoel, niet helemaal fit dus. Dit is voor mij goed te doen zo, als al dat oude, taaie en dikke slijm nu maar dun en waterig wordt, zodat het eruit kan! Vanochtend dus gewoon weer bica gedronken, we gaan door tot het allemaal weg is!

Mike

 
Mike,

Sinds je deze kuur doet, gebruik je dan ook nog H2O2 of heb je dat even op pauze gezet?

 
Ik heb nog de H202 en het bitterzout ernaast. Moet ik gewoon kijken wat dit met mij doet of denk je dat dit teveel naast elkaar is?

 
1 theelepel nabica op 1 glas water vind ik beter te doen dan de H2O2. Maar hoe het is om het als een kuur te doen weet ik niet.

Gebruik je dit dan 's ochtends als eerste en houd je dan tijd tussen iets anders net als de H2O2 (1 uur ervoor, 2 uren erna bijv.)?

Of eet en drink je verder helemaal niets?

 
Doe wat je denkt dat je moet doen. Alleen maar omdat het bij mij zo uitwerkt wil nog niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is. Mijn conclusie n.a.v. de afgelopen 6 jaar experimenteren met voeding op mezelf is dat mijn lichaam in elke fase, of dit nu vegi, raw-food of WAPF was, wel iets kon met de veranderde voeding. Als er ook maar iets in de voeding zat wat bruikbaar was, maakte mijn lichaam hier meteen gebruik van om oude rommel eruit te gooien. Helaas kan niet iedereen dat van zichzelf zeggen, maar dat is wel mijn ervaring. Ik dek dat het ook veel te maken heeft mer dat ik er echt voor ga en WIL ontgiften. Het thema 'loslaten', in iedere zin van het woord, is dus zeer belangrijk!

Mike

 
Quote:
Ik heb even alles op de bica gegooid en doe er verder niets naast.

Mike


Welke onderhoudsdosis gebruikte je bij H2O2 toen je geen bica gebruikte?

 
Ik begin 's ochtends met glas water/sole/16 dr 35%H202

Na 1.5 uur: water met natriumbicarbonaat/water met eetlepel bitterzout/water met citroensap en lepeltje honing.

Na half uur: yoghurt/kiwi met beetje boekweitvlokken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.351
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan