Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Hef maar op dat account. Ik wil echter wel weten wat er zo verkeerd en fout aan mij was voordat ik al dat zwart moest zien. Wat deed ik verkeerd dat ik zonodig moest veranderen? Iemand?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens, waar zijn we nu allemaal mee bezig. Ik stel voor dat jullie de computer voor vandaag sluiten, een nachtje slapen, inzien dat hier een forum is waar het om gaat dat we wat leren en leren inzien, en niet afzien.
We moeten zien dat we in deze rare wereld ons staande weten te houden en dat kan alleen als we weten wat er speelt. Onderlinge meningsverschillen mogen er zeker zijn, maar moeten ze nu zo zwaar oplopen dat het een halszaak wordt?
Iedereen mag er hier zijn en gebruik maken van dit forum waar het voor bedoeld is, nl. wetenswaardigheden opdoen en jezelf geborgen voelen in een omgeving waar de meesten op vele punten zo denken als jijzelf. In het kort gezegd zitten we nu in een wereld van 2 kampen, nl. de wereld die gelooft in het veiligheidsprincipe en de wereld die gaat voor de vrijheid.

Dorothé
 
Bedankt voor je uitleg Dorothe. Het spijt me, maar het is beter als ik weg ga. Ik ga focussen op de mensen die wel positief reageren op wat ik te vertellen heb en hoe de wereld in elkaar zit. Ik heb geen behoefte meer asn vijandigheid hier. Op mijn werk ben ik de meest meegaande persokn die er is en krijg ik daar opmerkingen over dag het niet goed is. Hier krijg ik het tegenovergestelde terug. Ook niet goed. Dit vloeit voort uit dat ik gewoon de zwarte kant niet begrijp die ik hier zie. Een nachtje over slapen is een een idee. Er zijn voor mij al zoveel nachten overheen gegaan zonder dat ik begrijp wat ik fout heb gedaan. Geen behoefte meer om over na te denken voorlopig. Mij ontbreekt het aan duidelijkheid.
 
Nee Dorothe, dit heeft niets meer te maken met een gezonde uitwisseling van meningen. Binc kaapt keer op keer topics met bergen vol zelfmedelijden en negativiteit. Ze is ook niet leerbaar, want na verwijdering mailt ze mij met excuses, waarna ik haar uiteindelijk weer een nieuwe kans geef. Totdat het geheid weer fout gaat. En dat moet nu voor eens en voor altijd stoppen. Via de forumsoftware heb ik.nu een officiele waarschuwing uitgedeeld. Tekst en uitleg doe ik.niet meer aan, je snapt het of je snapt het niet.

Mike
 
Jullie hebben alle 3 gelijk.
Hier laat ik het verder bij. Erop doorgaan en voortborduren op alle ellende heeft geen toegevoegde waarde.
 
Ik heb me nog nooit in de 'Binc discussies' gemengd, volg het wel steeds want ik vind het wel amusant allemaal.
Maar de eerlijkheid gebiedt : Zodra Binc het over zichzelf heeft, heb ik er eigenlijk nog geen keer een jota van begrepen, zulke warrige praat.
Ik heb Binc ontmoet vorig jaar bij Marianne en ik vond haar aardig, dat mag ook gezegd.
 
Ik heb me nog nooit in de 'Binc discussies' gemengd, volg het wel steeds want ik vind het wel amusant allemaal.
Maar de eerlijkheid gebiedt : Zodra Binc het over zichzelf heeft, heb ik er eigenlijk nog geen keer een jota van begrepen, zulke warrige praat.
Ik heb Binc ontmoet vorig jaar bij Marianne en ik vond haar aardig, dat mag ook gezegd.
Bedankt Bastiaan. Dat je je er niet in hebt gemengd stel ik zeer op prijs. En vind het eveneens leuk om je destijds ontmoet te hebben. Normaal zou ik nog een grapje maken maar ik kijk verder wel uit wat ik doe of zeg.
 
Oké nou sorry dan. De indruk die ik gekregen heb is dat we hier bloed serieus moeten zijn en daar geen ruimte voor is. Laat maar zo. Het is oké.
 
Ik ben ISTJ: Introvert, sensing, thinking, judging
Ernstig, rustig, behalen succes door concentratie en doorzettingsvermogen. Praktisch, ordelijk, zakelijk, logisch, realistisch en afhankelijk. Zorgen ervoor dat alles goed georganiseerd is. Nemen verantwoordelijkheid. Beslissen zelf wat er moet bereikt worden en werken daar, ondanks protest of strubbelingen, gestadig naar toe.
Ik herken bovenstaande beschrijving alleen het plezier en genieten kan ik er niet in terug vinden en daar ben ik ook van!
 
Die Benjamin Spicy heeft talloze video's over mensen zoals ik (INTP's). En ze zijn allemaal raak! Ik deel er hier een paar:









Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan