Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Binc, je doet het weer. Als je werkelijk mijn grens respecteert val je niet iedereen lastig met jouw zielsroerselen en muizenissen. Houd deze aub voor je, want anders ga ik de daad bij het woord voegen en verwijder ik je permanent van het forum, zonder verdere waarschuwing vooraf.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Binc, je moet geen strijd met Mike aangaan. Die ga je verliezen mits je je anders opstelt.
Dat betekent niet dat je geen gelijk hebt.
Het betekent dat je binnen de voorwaarden van Mike's voorwaarden je je moet begeven.
 
Dat doet de gehele goegemeente hier, dus is het niet bespreekbaar.
 
Ik zie het als een hulpvraag en ook een erkenning van een wezenlijk zelf die jij bent.
Mike heeft daar geen boodschap aan, laat staan de rest want slaaf van Mike...
 
Het is zeker een hulpvraag en ik heb Binc ook meermaals aangeraden om hulp te zoeken. Wij zijn hier geen praatgroep, wij kunnen dit niet oplossen, temeer omdat Binc beschikt over een onverbeterlijk ego vervaardigd uit gewapend beton. Ondertussen vervuilt Binc met haar gekaap van diverse topics keer op keer het hele forum door alle aandacht naar zich toe te trekken, tot grote ergernis van mijzelf en vele anderen hier, waardoor ik omwille van wat jij de 'goegemeenschap' noemt gedwongen wordt tot resolute actie. Tot slot heb ik.Binc uit compassie nu al tot drie keer toe na een ban terug laten komen, maar ze volhardt in hetzelfde gedrag en het houdt een keer op.

Mike
 
Waarom kunnen vrouwen niet op een normale manier om hulp vragen? Waarom zoveel drama en theater? Waarom die bipolaire krankzinnigheid telkens weer? Totaal onvolwassen gedrag dit.

Mike
 
Ik heb twee kids van 4 en 7, die doen dat op dezelfde manier...

Joost
 
Geen hulpvraag van mij. Heb alleen geen zin meer in al het onderscheid tussen wat goed en fout moet zijn in deze wereld die onveranderbaar is. Hier valt niet tegen te vechten. Ik heb de toekomstige technologie gezien, onderzoek naar gedaan en ben van mening dat het vechten tegen de bierkaai is. Daar is geen hulp voor nodig. dat is gewoon rationeel denken.

Zover ik kan bepalen is iedereen die een mrna vaccin heeft gehad straks een zender voor een wereld waarbij de ontwikkeling is op basis van digital twins, nano en mirroring world. Dat is wat ik gezien heb, onderzocht heb. De wereld die gewoon behoort te zijn in een illusie. De wereld waar we heen gaan is werkelijkheid. MRNA vaccins gaan vervangen worden voor
lipid-nano particle (LNP) formulation. Patienten worden straks een twin, en weet ik wat nog niet meer. Ik denk ieder mens. Hiertegen valt niet te vechten PUNT!
 
Overigens is dat het build back better verhaal zover ik kan bepalen. Samen met al creeeren van pandemieën op basis van digitaal twins. Google maar. Voor wie interesse heeft zal ik later de linken plaatsen. Anders zelf maar googlen. Naar mijn idee is dit veel te groot en te sterk om te bevechten.
 
Anna, ik zeg alleen wat ik denk. Als ik ergens voor sta dan sta ik er oprecht voor. Het gaat mij niet om de mening van Mike. Het gaat mij erom dat ik steeds hoop heb gehad op de filosofie van dit forum. Em daarbij steeds afgevraagd of het geen valse hoop is. Ik heb het punt bereikt dat ik van mening ben dat het geen haalbare kaart is. In dat geval, waarom dan moeite doen voor of piekeren of het ooit beter word. Kan alleen maar mensen wijzer maken dan dat ze zijn en dat word gelukkig vaak positief opgevangen. Met alles wat er gebeurt en ontwikkelingen laat ik die hoop los. Zegt niks over de personen hier.
 
Als alles al verloren is in jouw visie, wat doe je dan.nog hier? Ik sta nl. niet toe dat wie dan ook demotiverend aanwezig is. Het is oorlog en het moraal.dient hoog gehouden te worden, voor morele saboteurs van binnenuit is hier geen plaats.

Mike
 
Goed Mike. Een keer geen mening hebben is ook niks mis mee. Gewoon weer eens een keer anderen informeren over voeding of andere zaken om een helpende hand te bieden is ook wel eens fijn. Voor jou beeldvorming, ik hoef ook niet te winnen. Ik heb niet voor niks gezegd geen strijd aan te gaan. Ik was hier nog vanuit plichtsgevoel. Het staat je uiteraard vrij om mijn account op te heffen.
 
Och, wellicht is puinhoop in de wereld een beter woord dan oorlog. Zelfs met mij is het geen haalbare kaart die opgeruimd te krijgen. Wat dat betreft zit je er idd niet naast.
 
In elk geval, terug refererend naar de vorige post hierboven over de digital twins en vaccins, onderstaand de linken.


Deze link bevat informatie over MRNA en embryo



Nu heb ik nog een PDF pagina die niet via een internet site te plaatsen is. Als bestand is hij te groot om toe te voegen. Ik zal dit ook in de Corona topic plaatsen.

Update: Inmiddels bestand verkleind en nu toegevoegd.
 

Bijlagen

  • processes-09-00748-v3.pdf
    1,1 MB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt door een moderator:
Binc, je doet het weer. Als je werkelijk mijn grens respecteert val je niet iedereen lastig met jouw zielsroerselen en muizenissen. Houd deze aub voor je, want anders ga ik de daad bij het woord voegen en verwijder ik je permanent van het forum, zonder verdere waarschuwing vooraf.

Mike
Als ik de naam Binc zie, denk ik al : wat heeft ze nu weer. Vroeger plaatste ze af en toe nog iets interessant, maar nu, negativiteit en zwartkijkerij straalt ervan af, en dan nog beweren dat je enkel wil helpen ? Helpen met wat ? Negativiteit veroorzaakt negativiteit.
Ik wens je het beste, adios.
 
Je hebt helemaal gelijk JVG. Daarom begrijp ik ook niet waarom verandering noodzakelijk was tegenover vroeger. Wanneer je eenmaal de zwarte kant van de wereld ziet doet dat iets met je en zie je alles zwart. Het bevalt me ook voor geen meter. Mocht je tips hebben hoor ik ze graag. Ik had liever ook de zwarte kant niet gezien namelijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan