Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Ik ben een campagne voerder blijkbaar, leuke test, ik weet niet hoe de andere profielen er uit zien, maar klopt wel aardig.

Exit Binc, vroeg mij al af waarom telegram groep op privé stond en vond hier het antwoord.
Huh? Ik zie dit bericht nu pas omdat ik iets op wilde zoeken. Als jou dat opgevallen was had je ook gewoon even een berichtje kunnen sturen naar de 3 personen die de instellingen kunnen veranderen. ik was namelijk van geen kwaad bewust en heb uren besteed om uit te zoeken hoe die rot telegram werkte voor wat betreft instellingen. 3 mensen die instellingen veranderen kunnen en wijzen naar 1? Maar het is wel oké zo.
ik ben klaar met de nonsens over spirituele veranderingen en daarmee al die tijd het duister ingetrapt te worden om niks.
 
En nu lees ik nog meer kwetsende en verwijtende dingen. Geen idee waarom. Ik voel me niet meer geroepen om nog behulpzaam te zijn. Geen idee waar dit vandaan komt allemaal. Genoeg is genoeg. Ik ben blij dat in die telegram groep gedumpt heb en er vanaf ben. Voor wat betreft mijn behulpzaamheid is het hier duidelijk niet de juiste plek gezien de verwijten.
 
Een beetje bescheidenheid is op z'n plaats, Binc, maar dat ego van jou is van gewapend beton. Je had het er toen zelf naar gemaakt, weet je nog? Wie kaatst kan de bal verwachten. En nu weer hetzelfde riedeltje. Word je zo onderhand niet doodmoe van jezelf?

Mike
 
Bescheidenheid prima. Waar ik moe van word is al die ellende hier. Waar ik moe van word is het commanderen van anderen dat ik maar in dialoog moet gaan. Waar ik moe van word is die voortdurende duisternis van ellende. Dat we in een oorlog leven wat ik niet beseft heb. Dat mijn verleden een omgekeerd beeld is wat ik moest gaan zien en niet verwerkt meer krijg. Ik had daar overigens helemaal geen last van. Sindsdien heb ik er dagelijks last van. Vanaf dat moment vraag ik me tot op de dag van vandaag af waar ik dit allemaal aan verdiend heb. Wat ik in godsnaam gedaan heb dat dit allemaal nodig is. Het maakt verder ook niet uit. Er word al langere tijd met de vinger naar mij toe gewezen terwijl ik dingen niet eens verwerkt krijg. Dit heeft niet met ego te maken. Dit heeft te maken met dat ik geen behoefte meer heb aan de shitload van duisternis.
 
Here we go again. Binc, je bent nu al 3 keer vertrokken en toch weer teruggekomen. Het gaat altijd om hetzelfde: je kaapt topics en steekt langdurige klaagzangen af waarin jij het slachtoffer bent. Ook nu weer en als jij er niet moe van wordt, ik wel. Ik ga je niet meerdere keren meer waarschuwen, want je hebt duidelijk issues die wij hier niet kunnen verhelpen maar waar we wel last van hebben. Als je nu zelf vertrekt of noodgedwongen door mij verwijderd wordt is het echt definitief. Denk goed na en maak een wijze keuze, want impulsieve emotionele reacties leiden bij jou pas tot spijt als je de gevolgen ervaart. Beschouw dit als de ALLERLAATSTE waarschuwing, voor jou is conflict een soort brandstof maar ik ben het juist aan het ontgroeien dus #ikdoenietmeermee.

Mike
 
Conflict is voor mij een energie vreter. Ik heb gewoon moeite met alle ellende en heb geen behoefte om mezelf daar nog mee te bezigen. Het lijkt wel of overal kritiek op moet zijn iplv een normaal gesprek. Ik weet niet wat dat is. Maar van mij hoeft dit niet.
 
Overigens betreft dat niet alleen het nieuws op dit forum. Maar alle nieuws kanalen.
 
Wat bedoel je? Voorlopig de dingen los laten. Geen debatten meer volgen of dat soort zaken aangezien het telkens nijd bij me oproept. Daar kunnen anderen niks aan doen. Alleen ik zelf kan er iets aan doen.
 
Wat ik bedoel.is dit:

Of je stopt uit jezelf met topics kapen door langdurige monologen over jezelf af te steken waarin je jezelf volledig vrijpleit van enige verantwoordelijkheid, of ik zal je noodgedwongen VOORGOED moeten verwijderen van dit forum. Ik sta niet toe dat je nog langer mijn forum vervuilt met zielige verhalen vol met zelfmedelijden en verwijten naar anderen (projectie). Of jij stopt zelf of ik stop jou.

Mike
 
Prima. Geen probleem verder en ik kan best stoppen daarmee. 1 ding is me wel al lange tijd onduidelijk. Waarom proberen jullie mij te sturen. Of wellicht is dat niet het juiste woord. Het komt over als bemoeien en niet vrijuit gedachten uit te mogen spreken. Geen idee waarom maar instinctief ervaar ik dat zo. Het gevolg daarvan is dat ik dan afstand wil van anderen. Het maakt verder ook niet uit en wil er geen strijd van maken. Het is wat het is.
 
Hier een paar handige en makkelijke tools van Jung voor wie het interesseert. Kan men zelf beoordelen welke stijl het beste bij hem of haar past.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.45.58.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.45.58.png
    263,6 KB · Weergaven: 2
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 20.01.29.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 20.01.29.png
    350,2 KB · Weergaven: 2
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 20.00.16.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 20.00.16.png
    267,7 KB · Weergaven: 2
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.59.57.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.59.57.png
    267,8 KB · Weergaven: 1
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.59.37.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.59.37.png
    244,1 KB · Weergaven: 1
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.59.19.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.59.19.png
    241,4 KB · Weergaven: 1
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.58.13.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.58.13.png
    922,9 KB · Weergaven: 1
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.57.46.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.57.46.png
    918,2 KB · Weergaven: 1
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.57.11.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.57.11.png
    1.004,1 KB · Weergaven: 0
  • Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.55.55.png
    Schermafbeelding 2021-05-04 om 19.55.55.png
    630,3 KB · Weergaven: 2
Weet je wat Mike, allereerst, ik respecteer je grens. De afgelopen dagen, of nee, niet de afgelopen dagen maar al een paar jaar zit ik over dit alles na te denken en kon me vinger er niet op leggen.
Je blijft het maar hebben over slachtofferrol. Hoe kik het zelf zie is totaal anders en ben het net als jij spuugzat. Ik accepteer gewoon geen dwang, stress en bemoeien meer. Elke keer ervaar ik instinctief weer druk van buitenaf en van binnen uit via dit forum. Ik voel de behoefte niet om overal mijn mening te verkondigen op social media over politiek. En zeker niet op de manier hoe alles door iedereen op twitter maar word geplaatst. Allemaal waar In wat voor waardeloze wereld we leven. Ik kies ervoor om mensen gewoon te helpen en behulpzaam te zijn en daarnaast kies ik ervoor voor om mezelf daar voor een groot deel bij neer te leggen en alleen nog mensen te informeren in directe omgeving wanneer de mogelijkheid zich daarin voor doet en mensen daarvoor open staan iplv al die negatieve meningen overal te verspreiden. Ik ben er zogezegd zat van en zie er werkelijk waar het nut niet van in om maar vooral overal te verkondigen hoe de wereld in elkaar steekt. Iedereen zit dat al te doen. Ik wil deze stress gewoon niet meer.
 
Waarom zit je op Twitter?
Misschien is 1 forum zoals dit genoeg.


Wat voor leuke afleiding heb je
Dansen, muziek? Jetzt RTL 58.
En je hoeft niet overal op te reageren toch?
Maar internet is natuurlijk wel verslavend.
I
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan