Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

Of "ivermectine" van roli !
Ze zit aan de ivm in nsbderland al daarom was ze baan kwijt en huis uit getrapt, door rijke communistische familie.
Dat groen slinkse is, ze wel kwijt en bijwerkingen zat dus prikt nooit meer.
Lekker platonisch houden, blijft mn huis in iedergeval schoon 😁😁
 
ISTJ. Introvert, sensitief, denker, oordelend. Wat je met mij gemeen hebt is de introverte denker. Dat je daarnaast ook sensitief bent had ik kunnen weten, omdat je je gefucksineerde GL-buurvrouw mee hebt genomen naar Frankrijk. Ik niet, ik had zoveel mogelijk kilometers tussen mij en haar gelaten. I have a very short love list.

Mike
Ff ingedoken de s is Sensing en in de omschrijving staat bij sterk zwak insensitive
 
Assertief turbulent als internet klopt
Ja, klopt. Een A (ik dus) heeft lak aan wat anderen van hem denken of aan rang of stand en is heel principieel en reaoluut. Een T is gevoeliger en meer bezig met wat anderen zeggen of denken en wil er goed uit zien voor de buitenwereld.

Mike
 
Ze zit aan de ivm in nsbderland al daarom was ze baan kwijt en huis uit getrapt, door rijke communistische familie.
Dat groen slinkse is, ze wel kwijt en bijwerkingen zat dus prikt nooit meer.
Lekker platonisch houden, blijft mn huis in iedergeval schoon 😁😁
ik doelde op deze post van mike in de topic ivermectine:
a.aliexpress.com

10.99US $ |VIP link|Vibrators| - AliExpress

Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
a.aliexpress.com
a.aliexpress.com

Let niet op de omschrijving in het plaatje. Link openen en IVM of AVM bestelllen. Let op: kies niet EMS voor verzending, alle andere alternatieven zijn OK!

Mike
 
ik doelde op deze post van mike in de topic ivermectine:
a.aliexpress.com


10.99US $ |VIP link|Vibrators| - AliExpress

Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
a.aliexpress.com
a.aliexpress.com

Let niet op de omschrijving in het plaatje. Link openen en IVM of AVM bestelllen. Let op: kies niet EMS voor verzending, alle andere alternatieven zijn OK!

Mike

Er zitten 100 vibrators in een potje.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.286
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan