Myers-Briggs persoonlijkheidsprofielen

De coronamaatregelen zijn een zegen voor ons INTP's! Ga maar na:

1,5 m afstand tot de medemens willen wij ons hele leven al. Vooral niet te dichtbij in mijn 'personal space' aub!

Thuiswerken geen enkel probleem, heerlijk! Hoef ik niet met collega's verplicht in de 'kantoortuin' te zitten.

Weinig tot geen bezoek thuis. Perfect! Bij mij kwam er toch al bijna niemand over de vloer en dat wil ik graag zo houden!

Mike
Zeer herkenbaar voor mij!
mijn man is ook zo, hij zei laatst nog: van mij mogen bepaalde corona maatregelen wel blijven.
vooral die verplichte bijeenkomsten/etentjes blegh en bezoek krijgen hou ik ook niet van.laat mij gewoon met rust heb al genoeg aan mijn eigen gezin!
 
Nou, ik ben dus absoluut NIET bang voor die zgn. covid. Dus de rest laat ik maar hoe het is en stap snel over vieze spuug op de bodem heen. Als ik erin zou trappen zou ik de schoen bij wijze van spreken moeten weggooien. (Omdat nieuwe schoenen duur zijn, zou ik toch een andere oplossing moeten vinden en de schoen toch schoonmaken, maar het zou een drama zijn 🤮)
Maar dit covid-sprookje en virustheorie zit er nu zo in en ik weet dat er geen virussen zijn, dat ik weet dat ik daar dus NIET bang voor ben.
Voor spike-eiwitten dan wel weer, dus ik ben blij met mijn ivermectine.

Dorothé
Jeetje ik herken dit bij mijn zoontje. Die heeft dat ook, kijkt altijd op de grond of er geen spuug ligt of vogelpoep. Helemaal panisch wordt ie ervan. Ik zou zo graag willen dat hij hier vanaf komt hij is bijna 10jr dus nog heel jong.
 
Zeer herkenbaar voor mij!
mijn man is ook zo, hij zei laatst nog: van mij mogen bepaalde corona maatregelen wel blijven.
vooral die verplichte bijeenkomsten/etentjes blegh en bezoek krijgen hou ik ook niet van.laat mij gewoon met rust heb al genoeg aan mijn eigen gezin!
Laat hem de test doen, waarschijnlijk rolf hij er uit als INTP.

Mike
 
Jeetje ik herken dit bij mijn zoontje. Die heeft dat ook, kijkt altijd op de grond of er geen spuug ligt of vogelpoep. Helemaal panisch wordt ie ervan. Ik zou zo graag willen dat hij hier vanaf komt hij is bijna 10jr dus nog heel jong.
Snetvrees wordt op jonge leeftijd reeds aangeleerd.

Mike
 
Hebben nullie Jeroen Pols in het weekoverzicht van afgelopen vrijdag gehoord? Hij zei dat mensen sociale wezens zijn, maar dat hij hier een uitzondering op is. Klinkt voor mij hartstikke bekend! Als dat geen INTP is...

Mike
 
Hebben nullie Jeroen Pols in het weekoverzicht van afgelopen vrijdag gehoord? Hij zei dat mensen sociale wezens zijn, maar dat hij hier een uitzondering op is. Klinkt voor mij hartstikke bekend! Als dat geen INTP is...

Mike
Iemand die Twitter heeft, kan het hem vragen misschien😁
 
Hebben nullie Jeroen Pols in het weekoverzicht van afgelopen vrijdag gehoord? Hij zei dat mensen sociale wezens zijn, maar dat hij hier een uitzondering op is. Klinkt voor mij hartstikke bekend! Als dat geen INTP is...

Mike
Was exact mijn gedachte.
 
ISTJ. Introvert, sensitief, denker, oordelend. Wat je met mij gemeen hebt is de introverte denker. Dat je daarnaast ook sensitief bent had ik kunnen weten, omdat je je gefucksineerde GL-buurvrouw mee hebt genomen naar Frankrijk. Ik niet, ik had zoveel mogelijk kilometers tussen mij en haar gelaten. I have a very short love list.

Mike
 
Wat een rare vragen staan ertussen joh
Ik ben de bemiddelaar.

1637092460005.png

"De Bemiddelaar is een ware idealist die altijd zoekt naar iets goeds in zelfs de slechtste mensen en gebeurtenissen, op zoek naar manieren om dingen te verbeteren. Hoewel ze als kalm, gereserveerd, of zelfs verlegen kunnen worden gezien, hebben Bemiddelaars een innerlijke vlam en passie die echt kan schitteren. Ze beslaan slechts 4% van de bevolking. Het risico op het gevoel onbegrepen te worden is helaas hoog voor de Bemiddelaar, maar als ze gelijkgestemde mensen vinden om hun tijd mee door te brengen, is de door hen gevoelde harmonie een bron van vreugde en inspiratie."
 
Ik was eigenlijk vergeten wat de naam was van mijn test, dus gisteren op nieuw gemaakt na tien maanden: Dit waren de verschillen, ... Bevelhebber / Commander ENT-A

Schermafbeelding 2021-11-22 om 12.03.42.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.194
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan