msm-poeder en kiezelaarde kopen

G

Guest

Guest
weet iemand een goede biologische webwinkel om msm-poeder en kiezelaarde te kopen??

ik wil dit in een smoothie doen.

gr lola

 
Ik heb ze allebij bij voordelig vitaal gekocht. Ik heb de MSM poeder van Mattison.

 
Ik noem de msm poeder mijn haarkleurmiddel. :lol:

Het helpt om grijze haren weer terug naar de oorspronkelijke haarkleur te krijgen, door o.a. de zwavel die er in zit.

 
Wil je perse online kopen dan? Je kan toch vaak ook bij een Bio-winkel suppelementen laten bestellen, heb je geen verzendkosten ook. Goede merksuppelementen zijn in de winkel vaak net zo duur als op het net.

Een goede Msm poeder b.v. van Bophar, als je 'm wil bestellen b.v. WebVitaal.

Een goede kiezelzuur is van Hubner. Goed opneembaar in vloeibare vorm.

 
Hoe weet je wat een goede MSM poeder is dan?

Ik heb poedervorm kiezelaarde van Salus.

De webwinkel die ik noemde heeft geen verzendkosten boven de 50,- euro.

 
Dat is mooi Poekie!! Ben je echt een stuk minder grijs?

Ik heb echt pas geleden mijn aller eerste grijze haar ontdekt. :D

MIsschien blijft het daar dan voorlopig bij!

 
Nou ik wil niet zeggen, een stuk minder grijs.

Het gaat heel geleidelijk. Het valt de mensen in mijn omgeving niet op.

Mijn man zegt het ook af en toe: je haar wordt donkerder.

 
www.iherb.com en dan voor MSM bij het merk NOW FOODS kijken, zeer goede kwaliteit voor een zeer gunstige prijs!

 
Wat is nog meer goede betreft kwaliteit en prijs msm poeder? Kaniet in het buitenland bestellen dus iherb valt af

 
Dan is deze een stuk goedkoper van Mattison, gebruik is zelf: 454gram voor € 21,95.

Heb ik de eerste keer gekocht via de natuurwinkel waar ik altijd kom.

Lia

 
Lay, ben je erachter of dat de juiste MSM is?

Ben nu 6 dagen bezig maar veels te snel opgehoogd. Een beetje te heftige ontgifting, heb ik nog nooit met iets anders gehad. Maar werken doet het zeker :)

Iemand (heftige) ontgiftings reacties gehad met MSM?

 
hoi Cham, wat is precies je lichaamsreactie op de msm als ik vragen mag en hoeveel gebruik je nu?

Ik heb nog nooit heftige ontgiftigingsreacties gehad op de msm, maar ik gebruik nu per dag een theelepeltje msm savonds voor ik naar bed ga samen met ascorbinezuur en (7 druppels) dmso in water opgelost.

 
He Lievergezond, ik capsuleer de MSM in capsules van 500. Begon dag 1 met 1000 en ben tot 4000 gegaan in combinatie met ascorbinezuur. Dit met als gevolg dat ik veel ontlasting had, pukkels moe en hevige hoofdpijn. Erg heftig en dit heb ik nog nooit gehad met h202 of iets dergelijks. Neem vandaag 3000 en drink veel water. Kijken wat die hoeveelheid doet, ben benieuwd. Hoeveel is 1 theelepeltje? Op fora lees ik dat iedereen er verschillend op reageert.

Hoe gaat het met de dmso en heb je er ooit aan gedacht de MSM op te hogen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan