msm-poeder en kiezelaarde kopen

De 3000 ging vandaag een stuk beter. Denk dat ik het deze week zo hou en van de week weer ga ophogen.

 
Juglen,

Volgens mij niet hoor. Ik heb het hem gevraagd, maar weet nu nog niet goed het verschil.

Mijn mail:

Ik heb een vraag over het msm poeder dat je verkoopt. Is deze van Optimsm kwaliteit? Ik weet er niet veel van, maar dat is wat er over het algemeen wordt aangeraden. 99,4 % puurheid zegt mij niet zoveel.

Antwoord Ron:

Ik meen dat hun poeder 99,6% puur is dus gaat om minimale verschillen.

TJA, ik weet dus niet of de kwaliteit goed is en of het zuiver is... Wat denk jij Juglen? Benieuwd naar je boek trouwens!!!!

 
Cham, ik merkte ook echt wel iets toen ik msm poeder gebruikte. Ik nam op een gegeven moment wel 1,5 theelepel. Het voelde wel goed toen, dus daarom overweeg ik om het nu weer te gaan gebruiken. Je kunt er trouwens best wel veel van nemen. In het boek van David Wolfe gaat het over enkele eetlepels per dag (wel opbouwen natuurlijk), maar dan kun je twee keer per dag drie eetlepels nemen.

 
Lay, had teveel in 1 keer genomen maar het gast vandaag weer goed. Ben wel erg moe maar de hoofdpijn en pukkels zijn stukken minder. Weet ik idd gelijk dat het iets doet :)

Heb je het voor langere tijd genomen en had je concrete resultaten?

 
Cham, wat ik super opvallend vond was dat als ik een koortsblaar voelde aankomen en ik nam dan flink wat msm-poeder, dan zette die koortsblaar niet door. Meer energie verder en minder snel ziek. Sterkere nagels ook. Maar ik ben wel iemand die het niet regelmatig neemt. Ik moet het weer eens een tijd regelmatig nemen, maar welke zal ik dan kopen...? De eerste pot die ik kocht was van Vitals. Die vond ik goed, maar wel prijzig. Daarna van Iherb, Bluebonnet. Was ook goed, maar toch leek die minder sterk. Misschien dat ik hem toch bij Ron ga bestellen, maar zoals ik al zei twijfel ik over de zuiverheid aangezien hij zo goedkoop is.

 
Lay,ik heb MSM van Now bij de body en fitshop , die is niet duur en je doet er volgens mij lang mee. Die van Aldo schijnt ook goed te zijn maar is weer duurder. Op i-herb hebben ze ook een grote keuze in opti-MSM. Als ik de MSM in water moet doen vind ik het ook lastig innemen. Heb de MSM gecapsuleerd evenals de ascorbinezuur met een apparaatje daarvoor. Echt makkelijk innemen op deze manier.

 
Zit nu op de 4000 met de MSM en dat gaat goed, het brengt niet meer zulke heftige reacties teweeg.

De dosis ga ik morgen nog iets ophogen, kijken wat dat doet en anders hou ik het op 4000 voorlopig.

 
Ik heb de laatste week veel maagpijn en voel me vaak misselijk, heb het vermoeden dat het door de msm komt. Zou dit een ontgiftingsreactie kunnen zijn?

 
Quote:
Ik heb de laatste week veel maagpijn en voel me vaak misselijk, heb het vermoeden dat het door de msm komt. Zou dit een ontgiftingsreactie kunnen zijn?


Dat zou idd kunnen Boschje. ben je er pas mee begonnen of heb je de dosis opgehoogd? Bij mij was het direkt duidelijk dat het van de MSM kwam. De ontgiftingssymptomen waren er vanaf dag 1 dat ik ermee begon.

 
Ik neem het inderdaad nog niet zo lang, sinds enkele weken. En heb de dosis opgehoogd. Als het ontgifting is, is het van voorbij gaande aard neem ik aan.

 
Ja ik denk dat het dan ook idd intgifting is. Op veel fora lees ik dat mensen heftige ontgiftingsreacties kunnen krijgen. Als het te erg is de dosis wat mindere dat hielp bij mij direkt. Hoeveel neem je nu?

 
Je zou de dosis nog kunnen verdelen en tegelijkertijd met vitamine C innemen.

Ik weet nu niet precies hoellang ik ermee bezig ben (heb ik niet bijgehouden) maar ik kan zeggen dat vanaf de tijd dat ik het slik, een rustigere, mooiere huid heb, mijn nagels en haren sneller groeien en dat het nog voller is. Die paar grijze krullen zijn helaas nog geen bruine krullen geworden :mrgreen:

 
De kiezelaarde is die ook in te nemen als heermoes tinctuur? Hier zit nl ook kiezelzuur het werkende bestanddeel in. En dat neem ik al een aantal jaren.... Nu nog achter de msm aan. Wel moeilijk kiezen altijd die suplementen, je ziet door de bomen het bos niet meer.

 
In een ander topic heb ik ooit de vraag geopperd of je lichaam kiezelaarde wel goed kan opnemen. Toen geen reactie ontvangen.

Je kunt toch net zo goed zand gaan eten? Dat zit ook vol met SiO2.

Voor SiO2 drink ik Heermoes thee.

Zou het goed zijn om verse brandnetels te juicen voor SiO2? Het mierenzuur zou toch ook gezond zijn? Of krijg je dan teveel plantengiffen binnen.

 
Quote:
De kiezelaarde is die ook in te nemen als heermoes tinctuur?


Heermoes is een uitstekende bron van silicium ja. Een tinctuur of een thee daarvan is prima om in te nemen.

 
Mijn kapper vroeg me waarom mijn haar zo donker werd en iemand anders vroeg of ik mijn haar donker verfde, ik was prachtig wit grijs, nu ben ik lelijk peper en zout en ik wist helemaal niet hoe het kwam. Nu lees ik gelukkig op dit topic dat het van de msm komt. Ik heb msm van mattisson absolute, net als debsy. Ik gebruik het denk ik een half jaar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.323
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan