monsanto

Google: Gift im Acker. Zojuist gekeken op Duitse ADR zender. Helaas gebruikt duitsland nog veel gif (Monsanto) en blijkbaar durft niemand het echt aan de orde te stellen (media) en te verbieden. Varkens krijgen ongezonde biggetjes en koeien worden minder snel drachtig. De planten worden inmiddels wel resistent.
 
Monsanto betaald volgens mij veel geld links en rechts om overal jaknikkers te hebben.
Het valt mij zo vaak op als ik het 'vakblad' de boerderij (uitgeverij elsevier)lees dat roundup en gmo's altijd automatisch goed zijn. Kleine artikeltjes bv over dat er 80 onderzoeken zijn die roundup veilig verklaren.
Het valt mij ook op dat er iedere week een paar reacties van internet discussies op hun site, in het blad staan en deze reacties nooit de kritische tegengeluiden zijn. Ik weet nu al zeker, dat ik nooit gequote zal worden in dat blad.
 
Vuile psychopaten zijn het. Hopelijk komt er steeds meer weerstand tegen die troep en doorzien meer mensen hun leugens en verderfelijke praktijken.

Mark
 
en roundup is dus nooit onderzocht!!!!! Glyfosaat wordt iedere keer onderzocht.
Ik heb geen idee wat die onderzoeken inhouden trouwens. Een oud onderzoek lezen en de conclusie overnemen???????
 
Zit glyfosaat nu verwerkt in al ons supermarkt-eten door middel van gewassen die bespoten worden wat weer aan de (industrie)dieren wordt gegeven?
of is dit in Europa nog beperkt?
Of wordt hier standaard het (boeren)land bespoten om van onkruid af te komen?

bij 44% volgens dit artikel van geteste proefpersonen werden sporen van glyfosaat gevonden
https://milieudefensie.nl/nieuws/pers/berichten/europeanen-krijgen-zonder-het-te-weten-het-gif-glyfosaat-binnen

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/voedsel/glyphosate-en-de-vergiftiging-van-oogsten/
roundup/glyfosaat wordt gespoten ook net voor de oogst, zodat de plant eerder geoogst kan worden
links vertellen al de nodige informatie!
 
Een belangrijke bron van glyfosaat Marijan zijn dierlijke producten. Alle gangbare krachtvoer is standaard flink verontreinigd met gmo's. GMO's worden weer zwaar bespoten. Een kip eet waarschijnlijk het meest gmo's, dan een varken en een koe het minst.
 
De mais stond deze herfst prachtig op het land overal en in no-time was het allemaal bruin, duidelijk dus, laatste spuitronde net voor de oogst!
 
eh, dat heet afsterven Marijan, dat doen wel meer planten als het zaad klaar is. Mais wordt nooit doodgespoten!
En als je even gestopt was bij het maisveld had je ook gezien dat er geen spuitsporen waren. Als je immers in mais wat hoger staat dan de as van de spuitmachine, krijg je er hele banen in en natuurlijk op de kopeinden de platgereden planten.
En voordat je in de toekomst iedere keer doordraait zodra je een spuitmachine ziet, er worden ook andere dingen gespoten dan chemisch gif. Soms worden er bv ook mineralen gespoten en zo zijn er nog meer onschuldige of positieve middelen!
 
@ en niet al het gangbare Marijan!
Wij zijn ook gangbaar, Paul Blokker is heel lang gangbaar geweest en zo zijn er nog wel meer boeren.
Maar het meeste wel, dat klopt!
 
sorry hoor Naief, ik wil jou of anderen die gangbaar zijn en toch de goede weg bewandelen niet beledigen of iets dergelijks. Ik weet dat menig "gangbaar"boer beter werkt als biologisch. Het is maar wat je er onder verstaat.
En afsterven, ja dat snap ik,
maar binnen een week van supergroen naar totaal verdord zonder vorst, nee dat gaat er bij mij niet helemaal in.
Toen ik dat zag had ik er al een raar idee van dat iets in zo korte tijd kan "verdorren"/afsterven. Bij mij in de tuin duurt dat toch echt wel langer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.448
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan