Midterm Verkiezingen

Hopelijk verzint ie dan wat beters... Dat verhaal van een ex-militair die als alfaman omging met een linkse vegetarische tuthola die ergens in de middle of nowhere met een oude smartphone de hele dag door de tijd had om op een forum memes te posten en grapjes te maken deed bij mij vanaf dag 1 al de wenkbrauwen fronsen...:unsure:

Dat ie na een paar maanden bij z'n terugkeer ineens een nieuwe vrouw en een tweeling kreeg vond ik al helemaal ongeloofwaardig...🥱
 
Laxalt is down by five thousand votes.
They literally turned the cameras off in Nevada for an entire evening but they want us to take their word for it that nothing happened, for a race with just a measly 5k missing.
If they wanted to show how corrupt our elections are in 2020 and 2022,
They've just passed with flying colors.
Anyone who's paying attention knows the truth.
They are cheating and they are doing it openly.


Mike
 
Realistisch gezien is het onmogelijk een volk dat op alle fronten economisch gezien in het nauw zit te laten stemmen voor blauw terwijl ze daarvoor vier jaar veelal voorspoed kenden onder rood. De tussenstand van de #Midterms2022 strookt niet met de pijn in de portemonnee !!
 
En al die mensen die rustig door het leven huppelen zullen dit weer voor waar aannemen. het kost hun teveel moeite om zelf na te denken. Ze zullen ons zelfs met hoon, gelach en overwinningswaan bejegenen.
En wanneer gaan ze voelen dat hiermee de afgrond gesmeed zal gaan worden?
Of ze leggen zich erbij neer en denken er niet over na of ze zeggen dat al die maatregelen juist zijn en niet anders dan nodig zijn. Zelfs de gevolgen van de prik en de oversterfte zal gewoon geaccepteerd worden en geen haantje wat ernaar kraait. En die ernaar kraait wordt de mond gesnoerd.
Alles gaat volgens hun plan, de media, de politiek, de rechtspraak, de wetenschap en de medische sector. We zien het gebeuren, we tonen al het mogelijke aan en we worden gewoonweg genegeerd en de normie doet er nog een schepje bovenop door ons mee te verguizen en blij te zijn dat de Deep State vorderingen maakt.
Zal het goed gaan komen? Ja, dat denk ik wel. Uiteindelijk wel.
Ik ben alleen bang ervoor dat ook wij zodanig langs de afgrond gaan dat het voor velen wakkeren ook een hel wordt.
Ze hebben dus nu weer vrij spel. Dit aan te tonen vergt veel energie en zal tijd nodig hebben.
Het is een test voor ons allemaal, ons ego wordt beproefd. Helaas moet ik er wel bijzeggen dat ik het niet gemakkelijk vind en toch wel teleurgesteld ben.
Niet in Trump, niet in Q, maar in het feit dat het de Deep State het weer voor elkaar gekregen heeft ondanks het feit dat we wisten dat het stond te gebeuren. Ze zijn helaas zeer gewiekst en kunnen hun oneerlijke gedrag goed doorvoeren.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
En al die mensen die rustig door het leven huppelen zullen dit weer voor waar aannemen. het kost hun teveel moeite om zelf na te denken. Ze zullen ons zelfs met hoon, gelach en overwinningswaan bejegenen.
En wanneer gaan ze voelen dat hiermee de afgrond gesmeed zal gaan worden?
Of ze leggen zich erbij neer en denken er niet over na of ze zeggen dat al die maatregelen juist zijn en niet anders dan nodig zijn. Zelfs de gevolgen van de prik en de oversterfte zal gewoon geaccepteerd worden en geen haantje wat ernaar kraait. En die ernaar kraait wordt de mond gesnoerd.
Alles gaat volgens hun plan, de media, de politiek, de rechtspraak, de wetenschap en de medische sector. We zien het gebeuren, we tonen al het mogelijke aan en we worden gewoonweg genegeerd en de normie doet er nog een schepje bovenop door ons mee te verguizen en blij te zijn dat de Deep State vorderingen maakt.
Zal het goed gaan komen? Ja, dat denk ik wel. Uiteindelijk wel.
Ik ben alleen bang ervoor dat ook wij zodanig langs de afgrond gaan dat het voor velen wakkeren ook een hel wordt.
Ze hebben dus nu weer vrij spel. Dit aan te tonen vergt veel energie en zal tijd nodig hebben.
Het is een test voor ons allemaal, ons ego wordt beproefd. Helaas moet ik er wel bijzeggen dat ik het niet gemakkelijk vind en toch wel teleurgesteld ben.
Niet in Trump, niet in Q, maar in het feit dat het de Deep State het weer voor elkaar gekregen heeft ondanks het feit dat we wisten dat het stond te gebeuren. Ze zijn helaas zeer gewiekst en kunnen hun oneerlijke gedrag goed doorvoeren.

Dorothé
De overwinning behoort aan de volhouders.

41LGZdzWD0L._AC_SY780_.jpg
Mike
 
Dank je, dat doet goed.
Het spijt me, maar ik ben eigenlijk zeer triest onder het gehele gebeuren. Dit gevoel zal wel weer verdwijnen en dan zal het geduld geloof en vertrouwen wel weer komen. Maar voor nu ben ik triest en ik kan er even niets aan doen. Sorry.

Dorothé

Probeer naar het positieve te kijken. Wij hebben maar mooi stand gehouden met zijn allen ondanks dat het allemaal niet makkelijk was 💪

En geniet van het feit dat je mooie hondje binnenkort komt (of heb je hem al) die zal je een hele hoop plezier en afleiding geven.
 
Katie Hobbs is prematurely calling victory because she knows the outcome.
They are cheating openly because they can't afford to have someone like Kari Lake retroactively exposing what they did in 2020.
These people will do anything to retain control of power.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.246
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan