Midterm Verkiezingen

'God spreekt niet alleen in bijbelteksten'

ik blijf maar rustig aan de zijlijn als het gaat om onderlinge krachtmetingen,
maar wat mij boeit is de zin hier tussn komma's en ik ben benieuwd naar intuitie en bijbelteksten en een lijntje hebben met God, ( of is hier al een topic over, )
ik heb vandaag ook gelezen wat CP erover schreef, en wanneer heb je de bijbel als kompas en wanneer je intuitie, en je kunt toch ook een fout maken intuitief, en wat als de bijbel A zegt, en je intuitie B, zomaar wat gedachten, groetjes Aagje
 
'God spreekt niet alleen in bijbelteksten'

ik blijf maar rustig aan de zijlijn als het gaat om onderlinge krachtmetingen,
maar wat mij boeit is de zin hier tussn komma's en ik ben benieuwd naar intuitie en bijbelteksten en een lijntje hebben met God, ( of is hier al een topic over, )
ik heb vandaag ook gelezen wat CP erover schreef, en wanneer heb je de bijbel als kompas en wanneer je intuitie, en je kunt toch ook een fout maken intuitief, en wat als de bijbel A zegt, en je intuitie B, zomaar wat gedachten, groetjes Aagje
Hier een voorbeeld van intuitie vs. letterlijke bijbeltekst.

Mike
 
Voor de normies geldt het helaas wel als waar. Ze zullen zeggen: "Komen ze weer met hun verhaal van de fraude, ze kunnen gewoon niet tegen hun verlies".
Geduld, geduld en nog eens geduld.
Het is niet gemakkelijk.

Dorothé
 
Bekijk bijlage 16867
En nu NIET je 'nederlaag' toegeven maar VOLHOUDEN!💪

Mike

I suspect that we were given a head fake by Maricopa County.
At first, the County said that tonight's drop would have no day of election ballots.
Two hours later, they changed their tune and said election day ballots would be included in tonight's drop.
The drop size was the same as all other drops and did not break for Republicans.
That leads me to believe they lied.
I doubt that we have seen any day of election ballots yet.
If my theory is right, then then Finchem and Masters are not out of the running.

Er is 89% geteld er dienen nog ca 270.000 ballots geteld te worden en er is een verschil van 124.000 in voordeel van D, maw als R ca 73% van openstaande ballots behalen is het =
 
Laatst bewerkt:
Die kans is zeer groot. Het is nog steeds zeer stil bij CP. Hij is nog altijd niet geblockt.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.325
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan