Midterm Verkiezingen

Ja alles moeten ze hier hebben.
Voorbeeld voorbeeld. Maar zelf wat opzoeken hoooo maar😉
Vooral JVG
Oh maar dit is gemakkelijk te vinden hoor, dat is geen probleem. Het is alleen dat pippos zoals jullie steeds dingen beweren maar dan verder zwijgen.

Als er beweerd wordt dat in de meeste van die 14 staten er een rare flip heeft plaatsgevonden, wat niet het geval is in de meeste, ja dan kom maar op met die vb. Wat niet weg neemt dat er fraude is gebeurd.
 
Exit Jam. No black pillers allowed.

Mike
Gooi mij er dan ook maar af!
Je had toch zo een goede intuïtie?
Kees was toch wel te vertrouwen?
Verkeerd gegokt🤣🤣
Veel plezier hier op het SEKTE FORUM!

En aangezien je je geeneens kan uitschrijven van het Forum??
Ook zoiets vreemds!
Lekker blijven hangen in X22 en andere Hopium mafklappers.

Adios luitjes
 
Gooi mij er dan ook maar af!
Je had toch zo een goede intuïtie?
Kees was toch wel te vertrouwen?
Verkeerd gegokt🤣🤣
Veel plezier hier op het SEKTE FORUM!

En aangezien je je geeneens kan uitschrijven van het Forum??
Ook zoiets vreemds!
Lekker blijven hangen in X22 en andere Hopium mafklappers.

Adios luitjes
Csse closed. Zoals eerder gezegd, ook ik doe aan irregular warfare. Er is een reden waarom de 2 er subiet afgegooid wordt en de ander niet. Uiteindelijk laten ze allemaal hun ware gezicht zien.

Mike
 
Eerst inschrijven op het forum om wat bij te dragen (of om te trollen, want die hebben geen leven). En als het dan niet naar de zin gaat, is het wederom opeens een sekte forum.
Het is al meermaals gezegd: op het kruisje rechtsboven klikken. Of je eigen forum openen.
Als wij mee zouden gaan met bijvoorbeeld de laatsten die verwijderd zijn, dan zouden we depressief worden van al dat doemdenken want orange and russia man bad, and we are doomed! Ik vind het knap om NU NOG STEEDS NIET het grotere plaatje te kunnen, of willen zien. Wel begrijpen dat het kwaad bestaat, maar niet durven te geloven dat het goede óók bestaat. Have faith in humanity?
 
Ik zet dit filmpje nogmaals neer van Obama.
In NL in D66 in charge mbt stemfraude via Mark Koek.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan