methylene blue

Deze aangeschaft :

Maar voor 159.99

Hoe doe jij het precies ¿
Hoeveel druppels en hoe lang red light (enkel of in combi met de infrarood).

En waw, 4w en een enorme verbetering van je zicht. (y)
2x2 capsules MB per dag en normaal elke dag of om de dag roodlichttherapie. Ik ben nu bezig met de verhuizing, alles inpakken etc. en ook nog bezig in het huis van mijn vader. Op het moment kom ik maar heel spaarzaam aan de roodlicht therapie toe. Ik kom bijna aan niets meer toe, zelfs niet dit forum. Sinds de dood van mijn vader wordt ik opgeslokt door ontzettend veel administratief werk, rouwverwerking (kom ik ook niet aan toe) en veel doen. Zelfs aan mijn geliefde kersttijd kom ik niet toe.
Maar het zal wel weer komen.

Dorothé

2x2 capsules MB per dag en normaal elke dag of om de dag roodlichttherapie. Ik ben nu bezig met de verhuizing, alles inpakken etc. en ook nog bezig in het huis van mijn vader. Op het moment kom ik maar heel spaarzaam aan de roodlicht therapie toe. Ik kom bijna aan niets meer toe, zelfs niet dit forum. Sinds de dood van mijn vader wordt ik opgeslokt door ontzettend veel administratief werk, rouwverwerking (kom ik ook niet aan toe) en veel doen. Zelfs aan mijn geliefde kersttijd kom ik niet toe.
Maar het zal wel weer komen.

Dorothé

Bedankt en veel sterkte toegewenst.

Vanwege het succes van MB en rood licht bij Dorothé ben ik ook in de materie gedoken en heb ik eea toegepast.

Ik neem 10 druppels MB in 's morgens en nog eens 5 's middags.
(meet ik met pendel)

De site die ik eerder plaatste over Rood Licht geeft veel informatie over hoelang je IFR kan inzetten per aandoening. Minder is in dit geval meer.

Voor mijn vermoeidheid en droge ogen zit ik 's morgens 15 minuten achter het panel en dat werkt.
's Morgens wordt onder invloed van Rood en Infrarood licht melatonine aangemaakt.

Geen droge ogen meer, meer helderheid in mijn hoofd, beter slapen (sneller inslapen en niet meer wakker worden 's nachts).

Dit resultaat was er al vrij snel!

Na het lezen van het boek Body Electric van Robert O Becker heb ik er onlangs Aarden (electroden) aan toegevoegd. Aardingsmat voor in bed, aardingsmat onder mijn voeten achter de computer, patches om lokaal aan te brengen voor op handen zijnde operatie aan mijn voeten voor snellere botregeneratie en reduceren van inflammatie. Zie Clint Ober en Gaétan Chevalier.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.638
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan