Medicijnen

volgens mij kun je dan gewoon kelp gaan gebruiken, bv Kelposan van Vogel (in drogist te koop voor een 10 euro)

Lugol's is iodine en Kelp is iodine en nog veel meer, een compleet jodiumsupplement zeg maar.

 
waarom zou je naar een huisarts gaan????? Of hij doet niets aan je kwaal of hij geeft je rommel mee. Met een diagnose kun je beter googlen en misschien stelt hij je gerust en misschien wil je een verwijzing naar het ziekenhuis, maar verder heb je er niets te zoeken.

Ik ben opgegroeit in een uithoek en de huisarts stuurde je alleen naar het ziekenhuis als je al halfdood was, verder was zijn gevleugelde uitspraak: kijk het nog maar even aan. Als je voor dat advies ruim een uur in de wachtkamer zit, dan bedenk je je wel na een paar keer. Misschien dat ik wat te laks ben, maar diverse van jullie klinken wat snel ongerust.

 
seks en blaasontsteking wil ik trouwens niet uitsluiten :mrgreen: .

Het goedkoopste voorbehoedsmiddel hiertegen is erna even plassen.

Gelukkig ben ik zo inconsequent dat de pil voor mij nooit een optie is geweest. Humeurigheid heb ik ook vaker als (bij)werking gehoord.

Wat ik mezelf voor hou bij medicijnen is een uitspraak van Richard van der Leth: medicijnen hebben geen bijwerkingen, wel werkingen.

met iets acuuts ga je naar de reguliere dokter met iets chronisch niet (in eigen woorden)

 
Quote:
seks en blaasontsteking wil ik trouwens niet uitsluiten.

Het goedkoopste voorbehoedsmiddel hiertegen is erna even plassen.


Dit is totale flauwekul en het wordt tijd dat we deze mythe verwijzen naar zijn rechtmatige plaats: het cirkelvormig archief.

Mike

 
hoi Naief, je slikt de pil niet omdat je hem anders vergeet zeg je.

Echter de reguliere geneeskunde heeft daarvoor de prikpil bedacht.

Niet dat ik hem aan je zou aanraden, maar ik ken mensen (vrouwen dus) die de pil ook vergaten en daarom de prikpil overwogen.

Over de blaasontstekingen:

Het zit volgens mij zo: als de anticonceptiepil slikt, vergroot het de kans dat je door sex blaasontstekingen oploopt.

Uitplassen na de sex kan helpen om een blaasontstekingen te helpen voorkomen, echter het blijven trucjes waar je op terug moet vallen als je anticonceptiepil slikt en het haalt de echte oorzaak niet weg: vergrote kans op candida in je darmen en daarmee ook op blaasontstekingen door de anticonceptiepil.

 
Ik heb de pil altijd iets raars gevonden. Elke dag hormonen slikken, voor die keer dat je seks hebt. Als je geen vaste relatie hebt, moet er evengoed een condoom bij. Als je niet braaf slikt of als je koorts heb gehad werkt hij in een vaste relatie ook niet. Dus wat moet je ermee?

 
Marijan,heftig allemaal zeg! ik geloof ook dat de pil daar de grootste veroorzaker van is.

Persoonlijk heb ik nooit de pil geslikt als voorbehoedsmiddel maar meer als een soort pijnbestrijding tegen de heftige menstruaties.Is niet leuk om als 13 jarige puber een week ziek te zijn van je menstruaties en wel gewoon naar school moeten etc.

Ik vraag me wel af of die heftige menstruaties ookal een vorm van degeneratie waren? anders snap ik niet waarom het op die leeftijd al zo heftig is zeg maar.

 
Ja, dat is degeneratie, veroorzaakt door verzwakte bijnieren. Als je dan toch een pil slikt, neem dan capsules met dierlijk bijnierextract in!

Mike

 
Oke..ja als ik dat toen had geweten zou ik wel dierlijk bijnierextract zijn gaan gebruiken.

Nu komt er nooit meer een anti conceptie pil in mijn lijf..

 
ik ben even in de war met de honing. Ik dacht dat honing (heb ik

verkeerd begrepen?) doordat het H202 bevat,tegen darmparasieten zou helpen,

dus ik nam af en toe wat honing als ENIGE KOOLHYDRAAT. Maar ik ben ermee

gestopt want het helpt niet en ik denk dat de parasieten hiermee alleen maar

gevoerd worden.

Heeft iemand tips, ik heb van alles geprobeerd. Alleen de zapper niet (vind

ik best duur/kan me niet permiteren) maar voor de rest, wel alles geprobeerd, natuurlijke kuren met zwarte walnoot extract, alsem, kruidnagelcapsulen....

Ik eet veel vet en boter, biologisch appelazijn iedere dag, volgens jullie

aanwezingen, geen koolhydraten meer, wel h202, ook nog steeds een kuurtje antiparasieten "Mebendazol" steeds al bijna een jaar lang, en ik raak ze niet echt kwijt, het wordt wel want minder.

Ik ben ook heel allert op hygiene...en weet niet meer wat ik moet doen.

Heeft iemand raad voor me? Mijn dank alvast.

 
Ik heb sinds mn 12e ofzo last van blaasontstekingen, op mn 21e aan de pil tm mn 50e.

Op mn 20e 1e x sex gehad.

Ik zie dan niet het verband met dat ik op mn 12e al blaasontstekingen had.

Helaas de nodige ab kuren gehad.

De laatste tijd gaat het erg goed, maar wat zou ik beter kunnen doen dan een ab?

 
Wat mij hielp bij blaastontsekkingen is een liter cranberrysap, ongezoet, zo snel mogelijk opdrinken. Tegenwoordig kan ik wat blaasontsekingsklachten (pijn bij plassen) als ik ontgift via de urine. Tijdens een leverreiniging bijvoorbeeld. Maar dat is dan na een paar uur over en plassen gaat dan wel normaal, alleen gevoelig.

Voor mij persoonlijk ligt er wel een link tussen mijn vrouwelijkheid en sexualiteit en blaasontstekkingen.

 
@Marlies,

Kokosolie en jodium zijn ook goed tegen parasieten en schimmels.

Eet je helemaal geen koolhydraten meer? Dus alleen vlees,vis en ei of zo?

Je zou ook kunnen denken aan het herstellen van het darm milieu, dmv bottenbouillon en pro-biotica.

Hoe weet je dat je last hebt van parasieten?

 
PuurNatuur, wat soms helpt bij blaasontsteking is heel veel vitamine C,

desnoods handjes vol, cramberrie-capsulen,heel veel drinken (water met citroensap

of met biologisch appelazijn)en er zijn ook goede homeopatische medicijnen.

Pike, de parasieten zie ik 's nachtas dan komen ze naar buiten, als ik probeer te

slapen. Ik neem als enige koolhydraten groente tegenwoordig. Ik weet niet meer wat

ik moet eten, want alles voedt de parasieten: koolhydraten, dus neem ik niet.

Vlees voedt ze ook volgens mij (ze zijn gek op vitam. B12 heb ik gelezen).

Ik nam geraaspte kokos, maar ik ga nu kokosolie kopen. Jodium en probiotica, enz.

neem ik al.

 
Wist je dat stress parasieten voedt? Ik proef een eenzijdige focus op het SYMPTOOM (parasieten) i.p.v. de oorzaak (inwendige vervuiling, de perfecte omgeving voor parasieten). Bovendien is deze focus er een van angst en oorlogsdenken. Geen wonder dat je er maar niet vanaf komt! Je denkt niet pro-gezondheid, maar anti-parsieten!

Mike

 
marlies wrote:
de parasieten zie ik 's nachtas dan komen ze naar buiten, als ik probeer te

slapen


Pardon? Waar komen ze naar buiten? Of willen we dat eigenlijk niet weten?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan