Mee eens Moondust. De klik is belangrijk. Het is een ramp als jij elke keer vegetarische schoenzolen moet bakken, en ondertussen voor jezelf ook nog wat anders klaar moet maken. Of dat je een vrouw treft met een vetfobie, die je probeert te dwingen te bakken in vetvrije bakspray (horror). Dat schept zeker een afstand. Mijn zegen heb je, voor een community. Hoe meer WAPpers elkaar vinden, hoe beter het is :-D
Alexandra, ik geef je groot gelijk. Ik zeg regelmatig tegen mijn vriend dat ik niet weet wat ik had gemoeten als hij niet meedeed met WAP-pen. Ik heb hem ook al meegesleept in mijn vegetarische uitspattingen, al was hij dolblij als hij bij zijn moeder een lekker stuk vlees kon eten. Nu hoor ik regelmatig hoe fijn hij het vindt dat we volop vlees en vet eten, hij wil niet meer terug en begrijpt niet hoe hij het toen heeft volgehouden met zo weinig vlees. Ook waardeert hij het dat ik goed kan eten en niet knaag op een blad sla. Maar mijn vriend heeft wel een lang gezicht, daar kun je dus niet altijd op beoordelen hoe iemand eet ;-) (vroeger helaas behoorlijk vetvrij, maar ja hij at ook maar wat de pot schafte). Dus wie weet, zet op je profiel dat je WAP eet en kijk wat er gebeurt ;-)