LGBTQ+

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Nu dit subforum weer online is gooi ik meteen maar weer de knuppel in het hoenderhok met deze twee uitstekende filmpjes:




Mike
 
Voeg aan het rijtje nu ook maar pedofielen toe. Dat is nu officieel een 'seksuele geaardheid' voor 'minor-attracted persons':



Mike
 
Haha Mike je gaat weer heerlijk los, fijn dat alles nu weer kan!
Misschien een rare vraag maar waar staat LBGTQ+ voor?
 
Nllq9KY.jpg


Mike
 
Jij moet en zal tolerant zijn, anders maken we je af:

http://supremepatriot.com/2016/05/13/ucla-students-face-disturbing-death-threats-opposing-transgenderism/

Mike
 
Een school in Nieuw-Zeeland creert een unisex-toilet voor een 6-jarig (!) transgender-kind:

http://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=11639240

Het artikel schrijft over deze maatregel als ware het een toonbeeld van progressief denken, maar in werkelijkheid hebben we het hier over een verward kind dat geholpen moet worden!

Obama doet ook zijn uiterste best om transgender-toiletten op te dringen aan alle Amerikaanse staten, maar tot nu toe 12 staten verzetten zich hiertegen:

http://toprightnews.com/breaking-12-states-stand-up-against-obamas-unlawful-trans-bathroom-decree/

En terecht, deze gekte moet stoppen!

Mike
 
En als iemand nou heel ongelukkig is in zijn of haar lichaam en ontdekt dat hij of zij gelukkiger is om als het andere geslacht door het leven te gaan? Ik krijg er toch een beetje een rotgevoel van, dat transgender onder het kopje 'mental illness' worden gegooid. Misschien voelde hij/zij zich wel 'mental ill', totdat zij/hij van geslacht veranderde.

Th.
 
Het is een geestelijke aandoening, geen twijfel over mogelijk. Heb je dat eerste filmpje bekeken?

Allereerst, er is een medicijn voor, dus het kan wel degelijk succesvol behandeld worden.

Ten tweede, ze worden er niet gelukkiger van en er vinden veel zelfmoorden plaats onder transgenders. Dit komt omdat er wordt toegegeven aan de aandoening i.p.v. dat deze wordt behandeld.

Ten derde wordt er een voorbeeld gegeven van een Brits jongetje dat een meisje wilde worden en nu weer opnieuw een jongetje. Het is VERWARDHEID a.g.v. HORMONALE VERSTORING, waarbij zware metalen een grote rol spelen.

Ten vierde zijn er ook voorbeelden van mensen die zichzelf beschouwen als 'transspecies' (ze willen een andere soort zijn), 'transage' (volwassenen die jonge kinderen willen zijn) en zelfs 'transracial' (blanken die zwart willen zijn). Worden deze mensen ook 'gelukkiger' als we aan deze grillen toegeven? Hoe ver ga je met je tolerantie voordat je tot de onvermijdelijke conclusie komt dat deze lui knettergek zijn? Bekijk het filmpje!

Mike
 
Als ik jou zo hoor (lees), kan ik me in de door jou genoemde voorbeelden, indenken, dat die geestelijk niet helemaal lekker zijn. Het filmpje heb ik niet helemaal bekeken, ik kreeg daar echt een naar gevoel bij.
Scheer transgenders niet over 1 kam. Iemand zei nog tegen mij: ga eens met de mensen van het UMCG hierover praten. Voordat je bijv. in Ned. hiervoor in 'aanmerking' komt, gaan er jaren overheen. De 'iemand', die ik hiervoor noemde, is al sinds 2011 bezig met geslachtsverandering en het gaat waarschijnlijk nog een paar jaar duren, voordat alles achter de rug is. Als er een pilletje voor zou bestaan, had hij (zij) die graag genomen, i.p.v. alle toestanden, waartegen hij/zij nu aanloopt.

Th.
 
Ik merk dat homoseksualiteit en transgenderindentiteit nogal eens over één kam geschoren worden terwijl het heel verschillende zaken betreft.

Bovendien, zoals doete031 ook zegt, juist ook binnen deze, en alle andere groepen, zitten heel veel mensen met een heel verschillende instellingen. Het is dus onmogelijk om hier in het algemeen iets over te roepen. Zeker door mensen die zich louter basseren op wat anderen schrijven en roepen, zonder dat ze zelf mensen kennen uit de groep waar ze een oordeel over hebben.

Ik zelf trek pas conclusies als ik mensen op z'n minst een beetje denk te kennen. Binnen mijn eigen kring zitten ook best heel veel hetero's die heel aardig en itelligent zijn (grapje).

In ieder geval maakt het mij niets uit waarom ik homo ben of iemand anders transgender of weer iemand anders hetero en waar dat vandaan komt. En ook al zou er een medicijn bestaan, ik blijf ver weg van elk medicijn en van de farmaceutische industrie. Dus zeker waar het dit medicijn zou betreffen.

Sowieso ben ik heel tevreden met mijn mate van geluk. Ik ben al 25 jaar zeer gelukkig met mijn echtgenoot. Iets wat in mijn vrienden en kennissenkring niet ongebruikelijk is. Of ze nu homo zijn, bi, transgender of hetero.
Ik woon op een prachtig tropisch eiland. Ik hou me alleen bezig met wat ik leuk vind of interessant. En ik ben gezond. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik gelukkiger kan zijn.

En natuurlijk weet ik dat de natuur het waarschijnlijk anders heeft bedoeld. Maar om dat nou anti creatie te noemen. Volgens mij creëer ik nogal wat positiviteit en dat lijkt me ook wat waard, ook al plant ik me dan niet voort en blijft mijn gezin dus beperkt tot 2 personen.

In ieder geval weet ik zeker dat mensen die mij of mijn geaardheid veroordelen, of zich ergeren als ik feest vier, veel meer met anti creatie bezig zijn dan ik. En daar hebben deze mensen volgens mij vooral zelf last van. Alles is energie en energie trekt energie aan. Ik heb dit al vaker aangegeven. Als je dus over anderen oordeelt, zal beoordeeld worden jouw lot zijn. We zien het onder onze ogen gebeuren volgens mij. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om iemand feest te zien vieren als je zelf al lang vergeten bent om van je leven een feest te maken.

Het kan me dan ook geen flikker schelen (om maar in de juiste terminologie te blijven) wat iemand van mij of mij leefstijl vindt. Zolang ik er niemand kwaad mee doe en zij mij niet, mag van mij iedereen doen, laten en vinden wat hij of zij wil. Door zelf een voorbeeld en inspiratiebron te zijn voor velen, zal datgene wat je voorstaat in je omgeving ook terug te zien zijn. Energie trekt energie aan.

Overigens weet ik dat Mike deze onderwerpen hier vooral aankaart vanwege de mogelijke agenda die hier achter zit en niet omdat hij een hekel heeft aan mensen. Maar agenda of niet ....... het is een groot goed dat er gelijke rechten zijn voor elk mens. En wat de agenda ook is, je bent geen homo, bi, transgender of hetero omdat dit mode zpu zijn. Mensen die dat kunnen denken sraan zelf vokgens mij heel ver van hun gevoel af. Jammer voir die mensen, lijkt mij

En op welke pot dat mens zijn of haar shit achterlaat (om alweer in de juiste terminologie te blijven), kan mij geen reet schelen.
 
Als er een pilletje voor zou bestaan, had hij (zij) die graag genomen, i.p.v. alle toestanden, waartegen hij/zij nu aanloopt.

Dat pilletje bestaat! Kijk het fimpje maar. Geen idee waarom je daar een 'naar gevoel' bij krijgt, het is een zeer feitelijk en informatief filmpje dat juist niet op emoties is gebaseerd maar zijn best doet om de feiten te brengen zoals ze zijn.

Mijn voorspelling? Hij/zij zal NOOIT gelukkig worden. De natuur heeft deze persoon nu eenmaal met een bepaald geslacht uitgerust en geen operatie ter wereld kan daar verandering in brengen. De geslachtsverwarring neem je hier niet mee weg, het zal altijd 1 groot toneelspel blijven. Nu snap je meteen waarom van oorsprong mannelijke transgenders zich vaak vrouwelijker dan vrouwelijk gedragen, het is allemaal poppenkast.

Mike
 
Aart, je spreekt mannentaal en dat kan ik altijd waarderen, dat weet je. Ook stel je terecht dat het mij te doen is om de AGENDA bloot te leggen en ik absoluut geen haat predik jegens medemensen. Hetzelfde geldt voor de verkrachtingsepidemie die Noord-Europa treft. Dit betreft moslims en ik heb vaak genoeg gezegd dat moslims in het midden-oosten tot de meest vriendelijke en gastvrije mensen behoren die ik ken. Toch zijn het moslims die deze verkrachtingen begaan en daar moeten we niet omheen gaan draaien. Feit is dat de moslimcultuur hypermasculien is, TE mannelijk dus. En dan krijg je helaas dit soort uitwassen, waarbij schaars geklede vrouwen (en kinderen) loslopend wild worden omdat deze als 'onzedig' worden beschouwd en aanrandingen 'over zichzelf afroepen'. Ook hier zit een agenda achter.

Op menselijk niveau kan ik me zelfs nog voorstellen dat als je bijv. uit Afghanistan komt en als jonge man (of puber) alleen maar oorlog, verkrachtingen en anderssoortig geweld hebt gezien je geconditioneerd bent om dit soort gedrag als normaal te beschouwen. Of misschien is het ze zelf wel overkomen op jongere leeftijd. Maar dat maakt het niet minder erg als onze vrouwen en kinderen worden aangevallen door deze lui.

Terug naar de LGBTQ-community. Je weet dat ik jou persoonlijk heel erg mag, Aart, en jou en je vriend nooit met haat of onverdraagzaamheid tegemoet ben getreden. Als jij inziet dat ik het verschil zie tussen de agenda en mijn medemens, maak dan niet dezelfde verwarring door te suggereren dat ik het bijv. over jullie heb als ik spreek over anti-creatie. Op metafysisch niveau is deze agenda wel degelijk er een van anti-creatie. Immers, twee mensen van hetzelfde geslacht kunnen zich niet voortplanten en dat komt de depopulatie-club maar al te goed uit. De transgender is voor hen zelfs heel speciaal, want deze vertegenwoordigt de ultieme bespotting van de creatie, waarbij zelfs geslachtsverwisseling plaatsvindt. Hun ultieme vorm is de hermafrodiet, dat is ook hoe hun grote held Baphomet wordt afgebeeld. Hun ultieme doel is non-dualiteit, terwijl de aardse creatie dualistisch is. Dit betekent dat non-dualiteit anti-creatie is, oftewel: dood.

Deze zelfde agenda conditioneert ons om pedofilie als een 'seksuele geaardheid' te gaan beschouwen, want als we met z'n allen het hele LBGTQ-gebeuren al normaal gaan vinden, dan is straks elke vorm van seksuele perversie de gewoonste zaak van de wereld. Dit culturele marxisme zou mij veroordelen als een 'homofoob' en ineens ben ik degene die geestelijk gestoord is. Deze zelfde lui doen dit al bij opnieuw mensen zoals ik door kritiek op Israel te vereenzelvigen met 'antisemitisme'. Er klinken inmiddels ook roepen om 'antisemitisme' officieel te klassificeren als mentale stoornis. Een kwestie van tijd, als wij dit toelaten tenminste. Want daar gaat het om, onze medeplichtigheid. Zolang wij dit allemaal maar goed vinden, gaan ze alsmaar een stap verder om de zeden en normen steeds verder te verlagen en ons zo weg te houden van ons hogere menselijke (creatie)potentieel.

Waar trekken we de grens? Moeten volwassenen die zich 'geboren voelen in het lichaam van een kind' dan ook maar een operatie krijgen? Moeten we blanken die zich zwart voelen ook een operatie geven? Of mensen die liever een dier als identiteit aannemen? In het filmpje waar ik naar verwees wordt een voorbeeld genoemd van iemand die een fascinatie voor blindheid had en uiteindelijk een psyche-hater bereid vond om bleekmiddel in haar ogen te gooien. Is dat ook een 'voorkeur' of gewoon geestelijk gestoord? Er zijn in Engeland al mensen die een hekel hadden aan hun benen en op last van opnieuw een psyche-hater een amputatie van GEZONDE BENEN hebben ondergaan! Is dit een bepaalde 'aanleg', omdat ze anders 'niet gelukkig' zijn, of gewoon zo gek als een deur? En kijk eens wat deze onzin de gemeenschap kost, we zijn VRIJWILLIGE INVALIDEN aan het kweken! Ook de transgender-procedure is langdurig en kostbaar.

En het wordt ons wel degelijk via de populaire media door de strot geduwd! Die idoot van een Arie Boomstra heeft dat programma Hij is een zij, waarin kinderen te zien zijn die zich 'niet prettig voelen in hun lichaam'. Deze kinderen zijn verward en hebben hulp nodig, geen dure hormoonbehandelingen en operaties die ONOMKEERBAAR zijn! Er zijn nu al ouders, ook in Nederland, die hun kinderen 'geslachtsneutraal' opvoeden, zodat ze 'zelf de keus kunnen maken'. Dit is een absurde bespotting van de creatie en deze ouders werken onbewust mee aan een satanische agenda! En ja, we zijn inmiddels al zover heen dat er mensen 'nu eenmaal zo geboren worden', dat is triest genoeg. De oorzaak? Hormoonverstorende stoffen, met zware metalen en xeno-oestrogenen als hoofdverdachten. Maar los van het nature-verhaal is er ook het nurture-verhaal en beinvloedbare kindergeesten die doodgegooid worden met pro-homo en pro-transgender propaganda kunnen wel degelijk kunstmatig tot dit soort gedrag worden bewogen.

Jouw boodschap is te simpel, Aart, met alle respect. Allereerst is er niets mis met oordelen. Dat is een dualistisch principe en dus onderdeel van de creatie. Oordelen leert ons wat goed en fout is. Niet oordelen is non-dualistisch en dus: satanisch. Recht is recht en krom is krom. Stellen dat door te oordelen jij ook beoordeeld zal worden is alleen maar van toepassing als we te maken hebben met een politiek correcte meerderheid die zich zelfs schuldig maakt aan DOODSBEDREIGINGEN als je je niet conformeert aan de geldende opvattingen. Kun je 'anti-creatie' zeggen? Dus ja, dat mij in de loop der jaren al het een en ander is welgevallen vanwege mijn uitgesproken opvattingen betekent alleen maar dat mijn visie op deze zaken geen consensus (meer) is. Dat maakt het des te belangrijker voor mij om me hier juist over uit te spreken!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan