LGBTQ+

Absurd! En wederom zeer egoistisch en schadelijk voor het kind.

Je mag natuurlijk vinden dat dit absurd is. Geen enkel probleem.

Waar is het bewijs dat het schadelijk is? Ik zie kinderen die in deze situatie zijn opgegroeid tot zeer evenwichtige en gelukkige mensen.
 
Jij beschouwt een KUNSTMATIG SOCIAAL EXPERIMENT als 'maatschappelijke evolutie'. Sorry, maar dan heb ik niet zo heel veel vertrouwen in je vermogen om te beoordelen of deze mensen daadwerkelijk 'gelukkig' en 'evenwichtig' zijn.

Mike
 
Jij beschouwt een KUNSTMATIG SOCIAAL EXPERIMENT als ‘maatschappelijke evolutie’. Sorry, maar dan heb ik niet zo heel veel vertrouwen in je vermogen om te beoordelen of deze mensen daadwerkelijk ‘gelukkig’ en ‘evenwichtigh’ zijn.

Ik zeg niet dat het ideaal is. Maar het bestaat. Het laat zien dat mensen gelukkig en evenwichtig kunnen zijn ondanks dat ze in een situatie oogroeien die jij niet kent.

Ik kan me voorstellen dat jij dat niet kan of wil inzien. We hebben blijkbaar allemaal hiaten in onze vermogens.
 
Sorry Mike, maar dit is wat ik bedoel: weer een blog. Weer externe informatie. Zoals je zelf ook aangeeft: iedere bron is gekleurd. Ik hecht veel waarde aan mijn eigen ervaring. Aan wat ik van dichtbij om me heen zie gebeuren met mensen met wie ik kan praten. Dat is echt anders dan alleen uitgaan van welke externe bron dan ook.

Deze heb ik vaker gehoord als tegenwerping, ook van anderen hier met wie ik discussies heb gehad. Het interessante is dat dit argument altijd van stal wordt gehaald als wat ik zeg letterlijk te dicht bij huis komt. We willen allemaal een terugkeer naar oude waarden en normen, anders was je hier niet actief op dit forum. Maar als het gaat om je transgender-vriend (Thineke) of om onnatuurlijke voortplantingsexperimenten (Aart), dan ineens is de 'eigen ervaring' heel erg belangrijk en ben ik veel te theoretisch bezig met mijn 'externe bronnen'. Mike heeft alleen maar 'boekenwijsheid' of 'kijkt te veel TV' (is ook wel eens voorbij gekomen), hij 'denkt overal verstand van te hebben' (oudere discussie over borstvoeding) of 'weet niet waar hij over praat' (discussie over de passieve Groningse mentaliteit m.b.t. aardbevingen door gaswinning). Altrijd hetzelfde: als ik te dichtbij kom, gaat het ineens niet meer om het grote plaatje, maar om 'persoonlijke beleving'. Een klassiek patroon.

Mike
 
Enfin, ik heb mijn bijdrage geleverd. Doe of laat ermee wat je goeddunkt.

Maar als het gaat om je transgender-vriend (Thineke) of om onnatuurlijke voortplantingsexperimenten (Aart)

Ik ben zeker niet bezig met voortplantingsexperimenten. Ik leef vooral mijn leven.

We willen allemaal een terugkeer naar oude waarden en normen, anders was je hier niet actief op dit forum.

Oude waarden en normen hebben niets te maken met mijn aanwezigheid op dit forum. Ik hecht wel veel waarde aan alle inzichten op het gebied van voeding. Zo zie je maar hoe zeer je er naast kan zitten als je uitgaat van aanname zonder deze te controleren.
 
Toch interesseert dit je ook, want hier reageer je in korte tijd vaker dan in langere tijd op het forum over voeding en gezondheid...

Mike
 
Uiteraard intersseert me dit ook. Zoals gezegd waardeerik jouw initiatieven zeer ook al verschillen we op sommige punten van inzicht of mening. Oude waarden, normen en overtuigingen beschouw ik. Wat me zinvol lijkt gebruik ik. De rest niet.

Ik reageer meestal niet omdat ik een rustig leven leid waarin ik vooral geniet van de mensen om me heen, de rust, de zon, de zee en de bergen. En als ik in Nederland ben concentreer ik me maximaal op de afspraken die ik dan heb.

En tussendoor lees ik mee. Met alle plezier. Waarvoor dank.
 
Dank voor dit heldere en duidelijke artikel, Tanja. Mike Adams zegt weer eens waar het op staat. Dit is een 'mental illness' en nee, er bestaat geen 'derde geslacht'. Dit kinderen aandoen is KINDERMISHANDELING. Eens te meer blijkt hoe belangrijk het is om dit recht voor zijn raap te zeggen in dit politiek correcte land.

Waarom doen Amerikanen dat wel en wij niet? Kijk eens naar de reacties tot nu toe, zowel de aard van de reacties als de hoeveelheid. Velen juichten toen dit forum weer open ging, maar hoeveel doen er actief mee? Word wakker, Nederland, de sicko's beschadigen onze kinderen onherroepelijk en jullie staan erbij en kijken ernaar!

Of, zoals ik al eerder schreef:



Zolang wij dit allemaal maar goed vinden, gaan ze alsmaar een stap verder om de zeden en normen steeds verder te verlagen en ons zo weg te houden van ons hogere menselijke (creatie)potentieel.

Wie zwijgt, stemt toe!

Mike
 
Dit moslimmeisje van Pakistaanse afkomst geeft toe 'non-binary' te zijn:



En het politiek correcte publiek applaudiseert voor haar 'moed'!

Mike
 
Ik was hier eigenlijk nog niet zo van op de hoogte, van het '3e' geslacht.
Tja, ziekelijk.
Zie ook hier:
http://nos.nl/artikel/630939-nu-heeft-australie-drie-geslachten.html

Dorothé
 
Misschien iets meer uitleg over verschillende 'soorten':
http://stellingdames.nl/feministisch-jargon-101-help-ik-ken-een-term-niet/
Goh, dit wist ik allemaal niet.

Dorothé
 
Nu weet je het wel. Is dit nog normaal of gewoon knettergek?! Volgens Aart is het 'evolutie'. :roll:

Mike
 
Volgens Aart is het ‘evolutie’.

Het vermogen om de discussie te houden bij dat onderwerp waar de discussie over gaat (in dit geval homoseksualiteit) is ook een vaardigheid. Helaas blijk jij die vaardigheid niet altijd te bezitten en wil je maar al te graag mijn woorden plakken op een totaal andere context waarmee je uiteraard de discussie, mijn argumenten en wellicht ook mijn persoon probeert te ridiculiseren. Over een 'klassiek patroon' gesproken.

Het kan ook zijn dat je sommige onderwerpen niet uit elkaar kunt houden omdat je er nu eenmaal geen kennis OVER hebt en geen ervaring MEE hebt.
 
De pot verwijt de ketel, Aart. Jij haalt keer op keer een citaat van mij aan dat ik deed n.a.v. vrouwen op de werkplek en/of in leidinggevende functies en past deze uitspraak toe op m.i. krankzinnige ideeen over een lesbische moeder en een homofiele vader die samen kindjes gaan maken en bij elkaar gaan wonen zonder een relatie met elkaar te hebben. Dat citaat gebruikte jij om aan te geven hoezeer de samenleving wel niet 'geevolueerd' zou zijn nu we deze 'vrijheid' hebben. Ook suggereerde je dat homo's 'meerwaarde' kunnen brengen aan de samenleving. Als dit soort ideeen daar bij horen, dan is dat AFBREUK en geen meerwaarde!

Het enige wat telt is het belang van de kinderen die door onze 'vrijheid' ernstig de dupe worden van al dit geexperimenteer. De natuur heeft het allemaal behoorlijk eenvoudig gehouden: HET ENIGE WAT IN HET BELANG VAN HET KIND IS, IS EEN MONOGAME RELATIE TUSSEN EEN HETEROSEKSEKSUELE VADER EN MOEDER, daar is een kind BIOLOGISCH op geprogrammeerd. Punt, einde verhaal. Al het andere is de grootst mogelijke flauwekul. En dan ga jij mij vertellen dat een eeuwenoud instituut als het huwelijk 'bedacht' is en de nieuwerwetse fratsen waar jij mee aankomt niet? O ja, dat was 'evolutie', dat was ik even vergeten.

Dit zijn allemaal SOCIALE CONSTRUCTIES. Over bedacht gesproken! En hiermee staan wij allerlei vormen van geestelijke en emotionele kindermishandeling toe, uit naam van 'gelijkheid'. Ze komen voor onze kinderen, mensen, word wakker! En uit naam van diezelfde 'gelijkheid' moeten transseksuelen en travestieten in Amerika nu ook worden toegelaten op vrouwentoiletten, met dit soort excessen tot gevolg. Ze komen ook voor onze vrouwen, dit is waanzin!

En dan hebben we nog de stroom vluchtelingen, waar zeer zeker legitieme oorlogsvluchtelingen tussen zitten die wat mij betreft ook geholpen moeten worden. Maar er zit ook tuig tussen, dat zich vergrijpt aan onze vrouwen en kinderen. Maar dat moeten we allemaal goed vinden, want het is hun 'cultuur' en je bent een 'racist' als je er iets van durft te zeggen. In plaats van dat Nederlandse mannen opkomen voor hun vrouwen en kinderen konden ze kennelijk niets beters bedenken dan de straat op gaan in minirokken! Nee, dan de in Duitsland woonachtige Russen, die hebben die aanranders bont en blauw geslagen! Het is wel duidelijk wie hier de mannen zijn en wie de jongens!

Maar dat is allemaal 'negatief' en waar je je aandacht aan geeft, groeit. Dus lekker 'positief' je hoofd in de wolken steken en volhouden dat we 'allemaal hetzelfde' zijn. Slaap zacht - nu het nog kan. Na onze vrouwen en kinderen zijn jullie nl. aan de beurt als je deze gekte stilzwijgend toelaat!

Mike
 
Kijk Mike,

Ik ken bijvoorbeeld twee mannen (ja Mike, homo's) die inmiddels 8 pleegkinderen hebben opgevoed. Kinderen die uit zeer benarde situaties kwamen. Lees onderstaande tekst en zoek bijvoorbeeld de betreffende documentaire eens op:


De Nobelprijs voor liefdevol ouderschap zou eigenlijk nog vandaag moeten worden toegekend aan Aad en Ron, de twee homoseksuele vrienden uit de documentaire Twee vaders van Ko van Reenen die de NCRV gisteravond uitzond.

Menig echtpaar met twee, drie kerngezonde kinderen zal met diep respect hebben toegekeken hoe Aad en Ron als pleegouders hun zes probleemkinderen - waarvan twee verstandelijk gehandicapt en drie verslaafd geboren - proberen groot te brengen. Met één zo'n kind verwordt het leven al tot een beproeving, laat staan met zes.

Aad en Ron laten zich echter door niets of niemand uit het veld slaan. Zij zijn vijftien jaar geleden met één kind begonnen, en daarna hebben ze besloten hun leven voorgoed aan dergelijke ontredderde kinderen te wijden.

De filmer stelde hun in zijn overigens voortreffelijke documentaire geen vragen over hun motieven, maar in de VPRO Gids zegt Ron: ,,Ik vind het heel erg dat er zo weinig pleeggezinnen zijn. Wij komen nogal eens in kindertehuizen en als ik daar acht baby's zie liggen, vind ik dat heel triest. Die horen daar niet. We hopen dus dat mensen door deze documentaire geïnspireerd raken en in elk geval overwegen om een pleegkind in huis te nemen.''

Het zou mooi zijn als de documentaire dit effect heeft, maar ik betwijfel het. In veel opzichten lijkt het lot van Aad en Ron immers weinig benijdenswaardig. Van 's morgensvroeg tot 's avonds laat sloven en redderen met extreem moeilijke kinderen, geen tijd meer hebben voor elkaar, de verantwoordingsplicht tegenover voogdijinstelling en de biologische ouders - het lijkt een combinatie van engelengeduld en heldenmoed te vereisen die voor een gemiddeld mens niet is op te brengen.

Hoezeer zij beproefd worden, blijkt uit enkele aangrijpende sleutelscènes van de documentaire. Zij willen graag de voogdij over de 7-jarige Michael, jaren eerder als 'een kapot gemaakt kind' bij hen ondergebracht. Als de maatschappelijk werkster hun haar positieve advies voorleest, kunnen ze hun ontroering niet verbergen. Het voogdijschap beschouwen ze als de kroon op hun werk, het betekent dat het kind niet langer opeisbaar is door instanties en ouders. Maar hoe wrang loopt het niet voor hen af: de biologische vader, die zich vijf jaar lang niet om het kind bekommerd heeft, gooit opeens roet in het eten. ,,Ik hou niet van homo's'', zegt hij. En dan te bedenken dat Aad en Ron steeds hun uiterste best hadden gedaan om het contact tussen kinderen en biologische ouders te bevorderen. Zo zal ik de scène waarin een junkie-echtpaar zich vertwijfeld op zijn kinderen stort - die zich met weerzin laten omhelzen - niet licht vergeten.

En dan kom jij op jouw forumpje vertellen dat deze mensen geen kinderen kunnen, of erger nog, niet zouden moeten mogen opvoeden? Omdat ze homo zijn? Omdat ze niet de biologische ouders zijn van deze, op alle fronten, in de steek gelaten kinderen? Omdat ze binnen hun gezin niet een vrouwelijk en een mannelijk rolmodel kunnen laten zien? Dat vertel jij, die volgens mij niet meer ervaring heeft met het opvoeden van kinderen dan het verzorgen van Engelse les op een middelbare school?

Zoals gezegd Mike, waardeer ik wat je doet. Je weet veel, weet zaken goed te verwoorden, weet zaken goed met elkaar in verband te brengen, maar al te dogmatisch vasthouden aan een aantal verouderde overtuigingen maakt je niet geloofwaardiger en zullen jouw terzakekundigheid niet vergroten.

Zoals je merkt ben ik ook een keer niet politiek correct richting jouw persoon. Soms is een confrontatie blijkbaar nodig.
 
Ik vind het niet erg dat je niet politiek correct bent, niet naar mij of naar wie dan ook, dat kan ik alleen maar waarderen dus daar hoor je mij niet over. Helaas gaat het maar al te vaak mis in heterohuwelijken en -gezinnen, met alle gevolgen vandien voor de kinderen. Ook daarin heb je mij niet tegen je. Er zullen zeer zeker liefdevolle homostellen zijn die pleegklinderen of adoptiekinderen op een verantwoorde manier opvoeden, het blijft immers mensenwerk.

Wat echter overeind blijft, is de BIOLOGISCHE NOODZAAK voor een vrouwelijk en mannelijk rolmodel. Hetero's schieten hierin vandaag de dag ook hopeloos tekort, met alle feminisering van mannen en het feit dat men er maar op los scheidt, alsof het niets is. Jij zet voortdurend negatieve verhalen van heterostellen die falen in de opvoeding van hun kinderen af tegen glorieuze voorbeelden van liefdevolle homo's die zich toch maar mooi over deze beschadigde kinderen ontfermen. Alsof misbruik en mishandeling van kinderen simpelweg niet plaatsvindt in de 'gay community'. O nee? Hier wat voorbeelden:

http://www.rpvnetwork.org/profiles/blogs/gay-adoption-horror-duke
http://www.dailymail.co.uk/news/art...ilty-plea-decide-trial-fight-allegations.html

En we kennen allemaal wel het cliche van de hopman die zich aan jonge jongetjes vergreep. Dat kwam zo vaak voor dat het bijna gemeengoed was bij de scouting!

Jij zult hier ongetwijfeld tegenover zetten dat dit 'uitwassen' zijn die statistisch niet opwegen tegen de positieve ervaringen. Hier een studie die, na correctie van de cijfers op basis van het feit dat homo's een minderheidsgroepering zijn in de samenleving (ong. 2%), concludeert dat adoptiekinderen het bij homostellen helaas vaker niet treffen dan wel:

http://www.freerepublic.com/focus/news/2258616/posts

Zijn daarmee alle homo's automatisch pedo's? Natuurlijk niet. Ik weet zeker dat jij en je vriend hier niet toe behoren en ik neem aan iedereen die jij kent in deze gemeenschap ook niet. Maar het gebeurt wel - en vaker dan wij denken! Of willen toegeven:



Gay couple left free to abuse boys - because social workers feared being branded homophobic
http://www.dailymail.co.uk/news/art...social-workers-feared-branded-homophobic.html

En daar gaan we weer. Of het nu om moslimvluchtelingen gaat of om homo's, het wordt allemaal een stuk lastiger om actie te ondernemen als je sociaal het risico loopt om voor 'homofoob' of 'racist' te worden versleten. Dus wees jij maar lekker politiek incorrect, Aart, maar wees dan ook eerlijk. Alleen maar omdat jouw persoonlijke ervaring anders is, wil nog niet zeggen dat het elders niet plaatsvindt!

Enne...kennelijk is het geen probleem dat ik docent Engels ben als ik het over voeding heb. Dan ineens zijn mijn ideeen niet 'verouderd'. Waarom dan wel als ik het heb over dit onderwerp?

Mike
 
Jij zet voortdurend negatieve verhalen van heterostellen die falen in de opvoeding van hun kinderen af tegen glorieuze voorbeelden van liefdevolle homo’s die zich toch maar mooi over deze beschadigde kinderen ontfermen.

Het enige wat ik doe is aangeven dat veel stellen die kinderen opvoeden (hetero of homo) in mijn ogen verkeerde keuzes maken door bijvoorbeeld én opvoeder én tweeverdieners te willen zijn. Of te kiezen voor kinderopvang in plaats van de taak van opvoeder zelf uit te voeren. Dit heeft dus niets te maken met homo zijn of hetero zijn.

Zijn daarmee alle homo’s automatisch pedo’s? Natuurlijk niet. Ik weet zeker dat jij en je vriend hier niet toe behoren en ik neem aan iedereen die jij kent in deze gemeenschap ook niet. Maar het gebeurt wel – en vaker dan wij denken! Of willen toegeven

Helaas zijn er, daar waar mensen met kinderen werken, mensen die misbruik maken van kinderen. Verschrikkelijk. Daar waar jij voorbeelden kan aandragen waar het misbruik door homo's gepleegd wordt, zou ik het hele forum vol kunnen zetten met voorbeelden waarbij de daders hetero zijn. En dat gaan we wat mij betreft niet doen. Wederom heeft een homoseksuele of heteroseksuele geaardheid hier geen moer mee te maken.

Hier een studie die, na correctie van de cijfers op basis van het feit dat homo’s een minderheidsgroepering zijn in de samenleving (ong. 2%)

Hier spreek je volgens mij jezelf tegen. Daar waar jij steeds roept dat, door alle propaganda, steeds meer mensen 'kiezen' voor een homoseksuele leefstijl, is al sinds jaar en dag het percentage homo's gelijk (!). Propaganda, als die al gericht wordt ingezet, heeft dus GEEN invloed op het uiteindelijke aantal mensen die homoseksueel zijn.

Enne…kennelijk is het geen probleem dat ik docent Engels ben als ik het over voeding heb. Dan ineens zijn mijn ideeen niet ‘verouderd’. Waarom dan wel als ik het heb over dit onderwerp?

Wat mij betreft is er uiteraard geen enkel probleem dat jij docent Engels bent. Zeker op het gebied van voeding ben je voor mij een autoriteit met een verfrissende kijk op de zaken (gebaseerd op waardevolle, traditionele denkbeelden en gewoonten).

Dit wil dus niet zeggen dat eveneens traditionele denkbeelden dezelfde verfrissende kijk geven op zaken die over andere zaken gaan dan voeding.

Daar waar je jezelf profileert als voedingsdeskundige, ben je voor mij overtuigend en geloofwaardig. Je baseert je op eigen onderzoek, vergaarde kennis en breed overleg met allerlei mensen. Je hebt verschillende zaken uitgeprobeerd. Vroeger heb je waarscjijnlijk veel gesnoept, mede doordat je ouders een Jamin winkel hadden dacht ik. Je hebt vele jaren een vegetarisch dieet geprobeerd en bent via, via op het pad van Weston Price gekomen en heb grondig bestudeerd. Je kunt dus zeggen dat je veel effecten van verschillende 'voedings'middelen en eetgewoonten, op je lichaam hebt kunnen ervaren. Daarmee ben je voor mij een echte deskundige op dit vlak.

Daar waar je jezelf profileert als deskundige op het gebied van bijvoorbeeld leefstijlen ben je dat voor mij niet. Sterker nog, doordat je regelmatig zaken op één hoop gooit (homoseksualiteit, biseksualiteit, travestie, transgender identiteit, pedofilie enzovoorts) en hier heel algemene uitspraken over doet die geen enkele ruimte laten voor nuance, toon je jezelf voor mij op dit gebied steeds vaker een botte boer met 0 verstand van zaken. Ik weet dat je het niet hebt op politieke gevoeligheid (ik ook niet) maar dat is echt anders dan als een botte boer hele bevolkingsgroepen wegzetten als "gevaarlijk voor de alemen zeden en normen en ondermijnend voor de gehele maatschappij."

En nu weet ik toevallig dat je het over agenda's hebt en niet oproept tot discriminatie of homofobie of wreedheid ten opzichte van individuen, maar je realiseert je misschien te weinig welke mensen meelezen op jouw forum en deze nuance wellicht niet zien. Vandaar dat ik me op dit onderwerp vaak geroepen voel om enige nuance aan te brengen.

Nu ben jij niet verantwoordelijk voor wat anderen met jouw woorden, denkbeelden of uitspraken doen maar een beetje begrip van wat jouw forum mogelijk teweeg brengt (in positieve- maar mogelijk ook in negatieve zin) lijkt me wel op z'n plaats.
 
Aart, mijn ouders hebben geen Jamin-winkel gehad. Hoe kom je daar nou bij?

Overigens zet ik niet bepaalde bevolkingsgroepen weg als slecht voor de normen en zeden van de samenleving, ik beschrijf een agenda die bewust wordt ingezet voor dat doel.

Het effect van populaire media heeft misschien niet meteen een statistische toename van homo's tot gevolg, maar wel feminisering van mannen. Wat te denken van metromannen, die zo verwijfd zijn dat menige homo er jaloers op kan zijn. En of het statistisch klopt weet ik niet, maar de indruk wordt gewekt dat er met de dag meer transgenders bij komen!

Mike
 
Wat te denken van metromannen, die zo verwijfd zijn dat menige homo er jaloers op kan zijn.

Geloof me Mike. Het gros van de homo's is niet verwijfd, maar die vallen niet op en dus zie je ze niet.

En jaloers zijn veel homo's al helemaal niet op de metromannen. Als we op dat soort types zouden vallen, dan waren we waarschijnlijk wel hetero geweest.

Veel homo's hebben inderdaad meer mannelijkheid in hun pink dan veel (m)(h)etero mannen in hun hele flikker (sorry, te leuk om te laten liggen).

En omdat veel (m)(h)etero mannen nu eenmaal gefeminiseerd zijn kun je rustig stellen: De enige echte kerels tegenwoordig vind je onder de homo's.

Verder zijn we nu volgens wel klaar met dit onderwerp voor zover. Ik in ieder geval wel. Hoewel interessant, zijn er volgens mij nog wel belangrijker zaken om de aandacht op te richten.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan