LGBTQ+


Inclusiviteit = als je niet meedoet (lees: geen mentale ziekte hebt) dan moeten de helden (die niet mee willen doen) geterrorisseerd worden, vernietigd worden, bedreigd worden, uitgesloten worden, bespot worden.

Als ik, 🧐 Petrovich Pavlov de Psygejator 🧐, in haar kop kijk: +iets met martelen in heropvoedingskampen. Want iedereen mag een andere mening hebben als het maar die van haar satanische cult is. Ook opvallend tijdens dat onderzoek dat ze 🐶 begon te kwijlen telkens als ik een belletje rinkelde 🔔🛎️.

"We moeten het met elkaar doen"... Dat vinden 'wij' ok. Tegenwoordig spreken 'we' blijkbaar voor iedereen Majanneke Huilebalke van de Konlijke Nederlandse Vrouwen Bond) ook. We doen het inderdaad met elkaar Marjanneke Olfers van de Discjiminasjiepolisjie: je recht in je poffertje uitlachen.
🤣🤣🤣 en nog eens 😂🤣😂

Maar ik zal een vriendelijk gebaar maken: ik heb nog 5 prikjes die je van mij mag hebben. Voor niets.
Opzouten 🧙‍♀️: je taxi staat klaar ... 🧹

Daarom ben ik gestopt met mijn opleiding: een hok vol van alleen dit soort ♀️🐘♀️en woke geblaat. Wilde geen seconde langer in dat bolwerk blijven.

 
Laatst bewerkt:
Inclusiviteit = als je niet meedoet (lees: geen mentale ziekte hebt) dan moeten de helden (die niet mee willen doen) geterrorisseerd worden, vernietigd worden, bedreigd worden, uitgesloten worden, bespot worden.

Als ik, 🧐 Petrovich Pavlov de Psygejator 🧐, in haar kop kijk: +iets met martelen in heropvoedingskampen. Want iedereen mag een andere mening hebben als het maar die van haar satanische cult is. Ook opvallend tijdens dat onderzoek dat ze 🐶 begon te kwijlen telkens als ik een belletje rinkelde 🔔🛎️.

"We moeten het met elkaar doen"... Dat vinden 'wij' ok. Tegenwoordig spreken 'we' blijkbaar voor iedereen Majanneke Huilebalke van de Konlijke Nederlandse Vrouwen Bond) ook. We doen het inderdaad met elkaar Marjanneke Olfers van de Discjiminasjiepolisjie: je recht in je poffertje uitlachen.
🤣🤣🤣 en nog eens 😂🤣😂

Maar ik zal een vriendelijk gebaar maken: ik heb nog 5 prikjes die je van mij mag hebben. Voor niets.
Opzouten 🧙‍♀️: je taxi staat klaar ... 🧹

Daarom ben ik gestopt met mijn opleiding: een hok vol van alleen dit soort ♀️🐘♀️en woke geblaat. Wilde geen seconde langer in dat bolwerk blijven.



Echt heeeel ergerlijk i.d.d.
Dat ''wij'' waar ''wij'' helemaal geen ''wij'' is.
Dit is een beproefde sekte-tactiek i.d.d. die als het goed is bekend sinds de coronacrisis.
''Je doet het voor een ander'' en meer van die onzin.
Ik kende de tactiek ook al van andere sektes.
Ineens is jouw individualiteit ''poef'' weg.
Althans dat wil men jou doen geloven.
Eens moeten wij ons van deze tactieken en de ratio erachter bewust worden.
Beter vroeger dan later.
 
Shohreh Feshtali gaat in deze uitzending in gesprek met drs. Leontien Bakkermans en Hanneke Kouwenberg over de blijvende schadelijke bijwerkingen van puberteitsremmers. De schade hiervan is permanent, terwijl ‘het narratief’ beweert dat slechts de puberteit tijdelijk wordt stopgezet. Deze middelen hebben effect op de levensverwachting, veroorzaken botontkalking en kunnen zelfs voortplanting belemmeren. Bovendien is de medicatie duur en wordt deze te makkelijk voorgeschreven. Is het moreel gezien niet beter te wachten met een dergelijk ingrijpend proces totdat de volwassenheid bereikt is?

Moet hem zelf nog kijken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.935
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan