LGBTQ+

:sick:🤮
Het cultureel-marxisme van de Frankfurter Schule werd in 1933 uit Duitsland verjaagd.
Ze zeggen in het artikel naar New York. Ik zeg ... naar Assen en op uit-de-kast-kom-dag 'live' gegaan.

De subtitel (Dissident) zit iets in (gatver) heeft wel iets:
"Assen heeft duidelijk meer conservatieve moslims nodig".
Wordt voor gezorgd: u vraagt, wij draaien ... ze zijn onderweg!
 
😄Dan lost dat in ieder geval snel dit ene probleem op. Helaas nog veel te gaan.
Ik durf niet te vragen of ze even voelt of zijn neus nat aanvoelt.
Gelukkig hebben ze niet voortgeplant: stel je voor nog 101 dalmatiers erbij.o_O
 
Vandaag drukke dag en weinig nieuws mee gekregen maar hoorde links en rechts iets met Halsema en een brief aan de moskeeën over LHBTGHTSO moesten tekenen? Wat zeurt ze nou, de Imams lopen al in jurk dus lijkt mij genoeg toch of moeten er Scapino hakken onder?

Wel typisch dat dit een dag na alle ophef komt van die Turk bij Feyenoord die geen regenboog bandje wilde dragen om religieuze redenen. Lijkt wel gepland willen ze wat aanwakkeren.What is happening🤔
 
Als “het” opeens uit het niets komt, als het er vroeger bijna niet was, als het nu overal is en wordt gepropageerd door influencers, dan zit er vaak een agenda achter.
 

Prominente psychiater: Transgender is een ‘psychische stoornis’, geslachtsverandering ‘biologisch gezien onmogelijk’​

Klopt, na de echo kregen niet eens een keuze net, de gynaecoloog had 2 opties en niet meer 🤣🤣🤣 maar we konden niets kiezen of zo, dus moeten we het doen met 2 meisjes 😂😂😂😂 vrouwtje natuurlijk blij, ik zie mn bankrekening weer leeglopen 🤣🤣🤣🤣
 
Hier op het strand hebben ze het water van de douches en lavabos afgesloten, en ook het water op de toiletten van de vrouwen blijkbaar. Nu moest mijn vriendin naar het toilet en is dan maar bij de mannen binnengegaan. Hier in Spanje gebruiken die LGBTH pipos de woorden todos, todas en nu dus ook todes.

Komt ze terug buiten uit het toilet en attendeert haar een man die zegt dat dat toilet voor de mannen is. Haar repliek, niet meer het is nu voor todes. Dankzij deze commie-regering. Uiteraard sarcastisch bedoeld.
 
Happy wife, happy life zeggen ze toch? ;)
Ze was al blij al zat dit niet in de planning 🤣🤣🤣 maar ja hadden ze die 1,5 meter maar niet moeten stoppen, dan was het op een later tijdstip toch wel misgegaan 🤣🤣🤣🤣
 
Ik lach niet hoor! 😁🤭
Het had juist een verzoenend moment moeten worden. De ondertekening van de ’Verklaring van Amsterdam’. Een door het stadhuis opgesteld manifest waarin religieuze instellingen expliciet ’discriminatie van en geweld tegen de lhbtiq+-gemeenschap’ afwijzen. Tientallen moskeeën waren uitgenodigd om mee te doen. Niet langer zouden Amsterdammers met een moslimachtergrond als ’probleemeigenaar’ gezien worden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.381
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan