LGBTQ+

Klopt, na de echo kregen niet eens een keuze net, de gynaecoloog had 2 opties en niet meer 🤣🤣🤣 maar we konden niets kiezen of zo, dus moeten we het doen met 2 meisjes 😂😂😂😂 vrouwtje natuurlijk blij, ik zie mn bankrekening weer leeglopen 🤣🤣🤣🤣
Gefeliciteerd! 🥳

Normaliter voor vanaf pubertijd, maar je kan niet vroeg genoeg beginnen.
"Wees gewaarschuwd. Hier worden dochters beschermd!"
Die van mij heet Huppel, mijn favoriete honkbalknuppel.

basebshrt.jpg
We zullen je over een poosje wat vaker 's-nachts tegekomen op het form ....?!
 
Gefeliciteerd! 🥳

Normaliter voor vanaf pubertijd, maar je kan niet vroeg genoeg beginnen.
"Wees gewaarschuwd. Hier worden dochters beschermd!"
Die van mij heet Huppel, mijn favoriete honkbalknuppel.

Bekijk bijlage 16288
We zullen je over een poosje wat vaker 's-nachts tegekomen op het form ....?!
Zou dit ook kunnen helpen, 🤣🤣🤣🤣

Dank je
Rottweiler-Dog-Scary-Look-Picture_750.jpg
Tegen de puber Soy boys na de ontmoeting zeker zonder ballen 🤣🤣🤣
Of ik snachts op het Forum kom weet ik nog niet, vermoedelijk weinig tijd met 2 😂😂😂😂
 
Ja! Deze hond gebruikt die honkbalknuppel als tandenstoker.

Je dochters houden je wel wakker hoor. 's-nacht op schoot voor de laptop.
 
Ja! Deze hond gebruikt die honkbalknuppel als tandenstoker.

Je dochters houden je wel wakker hoor. 's-nacht op schoot voor de laptop.
Hoezo ze kunnen toch niets de eerste tijd🤣🤣🤣🤣
Nou ja ze zijn nog niet geboren en hebben al een gat in de handen, baby meuk shoppen vandaag alles dubbel en duuuuuuuuuur 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Hoezo ze kunnen toch niets de eerste tijd🤣🤣🤣🤣
Nou ja ze zijn nog niet geboren en hebben al een gat in de handen, baby meuk shoppen vandaag alles dubbel en duuuuuuuuuur 🤣🤣🤣🤣🤣
Als je geen hand meer over hebt, of net wat eerder? Al aan marktplaats ofzo gedacht? Ik weet nog dat we vroeger als we naar Eindhoven reden altijd langs de Babydump kwamen. Scheen niet de bedoeling te zijn dat je ze daar achter liet trouwens..:rolleyes:
 
Als je geen hand meer over hebt, of net wat eerder? Al aan marktplaats ofzo gedacht? Ik weet nog dat we vroeger als we naar Eindhoven reden altijd langs de Babydump kwamen. Scheen niet de bedoeling te zijn dat je ze daar achter liet trouwens..:rolleyes:
Mijn handen zijn niet het probleem en die van haar ook niet, maar ik herinner me de prijzen nog van 1988 en dat was al duur 🤣🤣🤣🤣 moet je nagaan hoe ik schrok van nu en dan alles voor een tweeling 🤑🤑🤑🤑🤑
 
Mijn handen zijn niet het probleem en die van haar ook niet, maar ik herinner me de prijzen nog van 1988 en dat was al duur 🤣🤣🤣🤣 moet je nagaan hoe ik schrok van nu en dan alles voor een tweeling 🤑🤑🤑🤑🤑
Dubbel schrikken van de prijzen en dubbel genieten van dochters!
 
Is wel zo..... If you're straight and you make baby's your reward is sleepless nights and an empty bank account 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gelukkig zijn het dan je eigen babies!

Dat is toch anders dan naar babies luisteren als Vera Berkamp, Ad Uilskuiken, vrome Bikkertje, Koekoeksei en niet te vergeten Zwarte Pietin hater Silvana e.v.a.
 
Zo stoppen we die ongein!
Als ze daarna paardenbelasting introduceren identificeert de hond ..eeh.. paard zich als goudvis!
 
Kan mijn originele post niet meer vinden. het begon zo:

fats children0.jpg fats children1.jpg
En eindigde zo:
fats children2.jpgfats children3.jpg
Helaas niet zo
fats children4.jpg

Het zou beter voor ze zijn dat er een molensteen om hun nek werd gehangen en dat ze in de diepste zee worden geworpen.
 

Bijlagen

  • fats children.jpg
    fats children.jpg
    100,4 KB · Weergaven: 1

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.793
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan