LGBTQ+

En weer duwen ze het door je strot met zo een ' Oh wat erg' artikeltje🤮🤮 echt ik wordt er zo moe van. Nee ik begrijp het niet en wil het niet begrijpen!
Het is gewoon heel simpel..Man/ Vrouw, meer is er niet

Onder het artikel staat het adres vermeld waar men typefouten kan opgeven ... tikfout@nhmedia.nl
Chase moet zijn Zoela
haar > zijn, zij > hij
Westfriese regenboogweek > Westfriese freakweek
 
Deze "mevrouw" komt erg vaak terug. Is vast veelpleger.
Mocht de overheid haar 'missen' met een clod-shot. Kans op voor(t)planting klein.
 

Meer dan een miljoen Nederlanders zijn bi+, maar waar staat dat eigenlijk voor?​

Het is vandaag Coming Out Dag, een dag die wereldwijd aandacht vraagt voor het uit de kast komen van lhbtiq+'en. Binnen de regenbooggemeenschap is bi+, met naar schatting ruim één miljoen Nederlanders, een van de grootste groepen. Maar waar staat bi+ eigenlijk voor?


"Bi+ is een verzamelterm voor alle mensen die op meer dan één gender vallen", zegt Sara Verlee van emancipatieorganisatie Bi+ Nederland.
 
Wat een goed journalistiek stukje 🤮🤮🤮🤮
Ik begrijp dat zelfs de woke alfabet kudde hier nog uitleg bij nodig heeft 🤣🤣🤣🤣
Ok heb niet de moeite genomen om het te lezen 🤣🤣🤣🤣🤣
 
"Bi+ is een verzamelterm voor alle mensen die op meer dan één gender vallen", zegt Sara Verlee van emancipatieorganisatie Bi+ Nederland.
Is iemand die zich aangetrokken voelt tot een persoon die zich identificeert als gender fluid/queer ook direct bi? Die gender fluid/queer kan zich namelijk voordoen als meerdere genders. :unsure:

Ze maken het er niet makkelijker op. Misschien toch maar Gender Studies moeten studeren, interessant vakgebied. :LOL:
 
Lakmoespapier - pH-papier: ook al woke..... is dan ook niets meer veilig / heilig?
lakmoes.jpg

Maar ff serieus...
Ik had speciaal dit type bij Ali besteld omdat ik dit type (op rol en schaal 1-14) in NL niet gevonden heb of alleen in bulk (van 100+) bij groothandel. Legio andere: strip, korte schaalverdeling.

Helaas heeft die fijne postnlpakketdienst :mad:😤 van 4 aparte bestellingen met exact hetzelfde leveradres er 2 teruggestuurd (adres onbekend) en 2 geleverd. Moet nu 2 maanden wachten (1 maand post naar hier + 1 maand post retour china) op vandaag eindelijk een 'dispute' te kunnen starten. Ben benieuwd of je dan alles retour krijgt of alleen productprijs.
 
Yo! Yo! Mamabear!
03:26 als je intro overslaat (geluid wordt na tijdje wat harder)


Andere invalshoek, iets beter geluid

Goede foto's over wat ze toont aan de woke satanische schoolbestuur
In de homepage slide foto 2,5,6, e.v. 13, e.v.

WAAR ZIJN ALLE ANDERE OUDERS? DE ZAAL (voorste rijen) zijn LEEG!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.698
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan