LGBTQ+

Het wordt tijd om Rutgers te gaan stalken met emails én/of telefoontjes. Ze motten eens kappen met hun sodom en gomora agenda:

 
Ben wel benieuw of we dan Rutte als een klein kind gaan zien janken zoals Güdog(letter die niet op mijn toetsenbord zit)an en ook nog eens a;s 'h' moet worden uitgesproken. Ik ben vast nu heel bedreigend. Doe a.u.b. geen aangifte tegen mij vanwege discriminatie door mijn toetsenbord. Die heeft die toets gecancelled, niet ik. Inmiddels heb ik de hele speech van de complotmarmot Gideon van Meijeren gezien. Geweldig. Dat mens bezorgt zichzelf nog een hartstilstand.

 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuw of we dan Rutte als een klein kind gaan zien janken zoals Güdog(letter die niet op mijn toetsenbord zit)an en ook nog eens a;s 'h' moet worden uitgesproken. Ik ben vast nu heel bedreigend. Doe a.u.b. geen aangifte tegen mij vanwege discriminatie door mijn toetsenbord. Die heeft die toets gecancelled, niet ik. Inmiddels heb ik de hele speech van de complotmarmot Gideon van Meijeren gezien. Geweldig. Dat mens bezorgt zichzelf nog een hartstilstand.



Bergkamp corrigeerde Van Meijeren, omdat hij de naam van de ex-Volt muts niet goed uitsprak. Dat is nog nooit gebeurd bij het verkeerd uitspreken van de naam Baudet, dat nog wel eens wordt uitgesproken als Bauwdett.
 
Het Overijsselse Statenlid Joeri Pool (PVV) vroeg tijdens een Statenvergadering aandacht voor de linkse hobby’s. Waar wordt het geld van Overijssel aan uitgegeven? Aan theaterproducties over dragqueens bijvoorbeeld. Die krijgen duizenden euro’s subsidie.

 
  • Leuk
Waarderingen: Bull
We hebben grotere problemen dan toiletproblemen. Zolang de Horeca niets van zich laat horen m.b.t. o.a. energieprijzen, coronamaatregelen en misschien weer C19/QR-beleid gaat uitvoeren is binnen enkele maanden dit stoelgangsprobleem opgelost. Dan is er geen horeaca meer. In de rij bij een overheidsloket voor de UBI en CBDC. Daar zijn meestal wel rolstoeltoegankelijke wc's. Maar let op: die zijn onder invloed van de woke regeringspartijen en hun coalitiegroupies alleen toegankelijk voor linksdraaiende rolstoelen.
 

Moet je maar niet zo een regenboog schilderen op een pilaar. Dat is vragen om tegenacties! Dat hele LGBTQ t/m Z wordt je door de strot geduwd en komt inmiddels ook mijn strot uit! Lekker kappen met dat gender regenboog gezeik! Fijne avond allemaal😊🙏🏻
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan