LGBTQ+

... die opruiende teksten zingen als 'how strong is a woman'
Dat nummer van Etta James (oorspronkelijk Ann Peebles) is niet wat je denkt:

Once I had a mind to join the womens liberation
But that was before I'd been touched by love's sweet sensation
Now it takes all my strength
To make my man feel tall
Girl, I'd rather be weak in love than to have no love at all
If you wanna know

How strong is a woman?
How strong is a woman?
Well I can tell you that
A woman is strong as the need
Of the man she loves
A woman is strong as the need
Of the man she loves


Mike
 
modesh1.jpg
Balenciaga modeshow met jongens...eeeh ... meisjes... eeeeh.. transistor / transbrothers .... oooh fuck.. satanic freaky beasts. En dat allemaal in een distopisch Luceferiaans landschap van black goo.

Ik heb het geluid (satanische geluiden) uit gezet.
 
Kruinchakra als bovenste kleur= de poort tot wijsheid uit het universum (hoge energie)
Kruinchakra als onderste kleur= de poort tot waanzin uit de hel (lage energie)?
Revelations17;4.jpg
4 En de vrouw was bekleed met purper en scharlakenrood, en versierd met goud, en kostelijk gesteente, en paarlen, en had in hare hand een gouden drinkbeker, vol van gruwelen, en van onreinigheid harer hoererij.

rev17purp.jpg
scarlet ............................ purple .................................. purple & scarlet
Michael O. ....................'Mattress Back' Kamala ... The witch
 
Schrijf maar op AIVD! Als dit mijn (klein)kind was geweest had ik het ervoor over gehad... de rest van mijn leven brommen. Ik had ze vermoord (mijn kind verdedigt tegen ernstig geestelijk geweld) die tyfuswijven.


Niks aan toe te voegen! Schrijf mij ook maar op AIVD🤡
 
Schrijf maar op AIVD! Als dit mijn (klein)kind was geweest had ik het ervoor over gehad... de rest van mijn leven brommen. Ik had ze vermoord (mijn kind verdedigt tegen ernstig geestelijk geweld) die tyfuswijven.


Kan er echt niet naar kijken gewoon. Zo zielig voor die kinderen 😔
 
Schrijf maar op AIVD! Als dit mijn (klein)kind was geweest had ik het ervoor over gehad... de rest van mijn leven brommen. Ik had ze vermoord (mijn kind verdedigt tegen ernstig geestelijk geweld) die tyfuswijven.


Niks aan toe te voegen! Schrijf mij ook maar op AIVD🤡
Sorry heren
De AIVD en de MIVD heeft personeel tekort wegens corona en Putin, Daarnaast zitten we zonder computers en de levering van de nieuwe kan nog wel maanden duren crisis he....
Dus als u zo vriendelijk wil zijn ons uw klacht per brief te melden kunnen we waarschijnlijk ook niets voor u doen.

Groet
 
Schrijf maar op AIVD! Als dit mijn (klein)kind was geweest had ik het ervoor over gehad... de rest van mijn leven brommen. Ik had ze vermoord (mijn kind verdedigt tegen ernstig geestelijk geweld) die tyfuswijven.


En uiteraard betreft het hier weer VROUWEN. Servants of Satan.

Mike
 
Waarom lees je dit soort berichten toch steeds........ Wil je er over praten misschien kunnen we helpen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Keek even op NH nieuws om te kijken wat ze weer te liegen hebben en toen kwam ik dit tegen😖 er is niks mis met mij hoor maar ze moeten niet elke dag van dit soort berichten erop knallen😂😂
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.529
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan