LGBTQ+

Dus die klote bank, die geld vraagt om te pinnen, die negatieve rente zet op je eigen geld, die alle fillialen sluit zodat je nergens meer terecht kan, die afhankelijk geweest is van dikke overheidssteun. Vindt nu dat wij moeten weten met wie hun medewerkers neuken en hoe vaak.
Wat een vreselijke hufters!!
Is er nog een bank over die wat minder slecht is? Ik mag niet teveel opnemen anders moet ik betalen aan die SCHOFTEN
 
Wou bovenstaande stuk slaat spijkers met koppen!

Heel veel dank voor eindelijk een verwoording van de gevoelens die deze LBTQ-onzin bij me oproept en de enorme weerstand.
Ik heb al vele discussies gehad met mijn vriend die soort gelijke gevoels heeft maar, het nog met respect voor andere hun zijn probeert voorzichzelf te verdoezelen.

Mijn broertje is een man van 36 die vanaf zijn geboorte al een zware psychische last meedraagt.
Mijn moeder beschrijft het altijd als" van de eerste dag was hij daar en wilde hij alle aandacht opzich gerocht hebben".
Dit werd in de loop van zijn jeugd gediagnosticeerd als PDDNOS, aan autisme verwante contact stoornis.
Na een spw opleiding en de nodige aanraking met mensen met hechtingsstoornissen ben ik er van overtuigd dat hij ook leidt aan Narcisme en/of bordeline stoornissen of iets in die trend.

Mr zelf is er van overtuigd dat hij transgender is. Hij is een vrouw, hij ziet er uit als Harid van harte Potter in een roze legging met een luier eronder en/of een of andere roze paarse jurk erover. Mensen zie vanaf 100 meter afstand, daar komt iemand met zware psychische problemen.

Ipv hem te helpen en de broodnodige psychische ondersteuning te verlenen bij zijn indentieteits problemen, proppen ze heb nu al jaren vol met allerlei hormoon medicatie.
Het gevolg is dat hij nu opzichzelf woont, vervuild, geen hulp krijgt(weigerd dit ook) behalve allerlei idioote behandelingen zoals stemmen verander lessen, laser behandelingen, uitgebreid psychologische onderzoek (waarvan vraag ik me af?).

De frustratie is erg groot. Hij is totaal onbereikbaar en onbehandelbaar. Zijn agressie is enorm. Wij vermoeden dat dit mede door de hormonen nog extra versterkt wordt.
Nu is het wachten tot de ratten uit zij nhuis komen lopen? Tot hij explodeerd? Of tot hij dood neervalt??? Wie zal het zeggen iig helpen ze hem heel fijn met zijn verwarde toestand te verergen!
 
🤮
Daarnaast doe je er volgens Pierik goed aan om inclusief speelgoed te kopen omdat je simpelweg nog niet weet wie je kind later wil zijn.
 
Dus die klote bank, die geld vraagt om te pinnen, die negatieve rente zet op je eigen geld, die alle fillialen sluit zodat je nergens meer terecht kan, die afhankelijk geweest is van dikke overheidssteun. Vindt nu dat wij moeten weten met wie hun medewerkers neuken en hoe vaak.
Wat een vreselijke hufters!!
Overheidssteun? Onze belastingsteun! Niet alleen met wie hun medewerkers neuken. Het is een 'in-your-face'. We zijn DeepState woke bank en verneuken alle klanten en Nederland en de Wereld en het Universum.
 
Overheidssteun? Onze belastingsteun! Niet alleen met wie hun medewerkers neuken. Het is een 'in-your-face'. We zijn DeepState woke bank en verneuken alle klanten en Nederland en de Wereld en het Universum.
Idd er is geen overheidsgeld, tis allemaal belasting, lees diefstal:-(
 
Sophie in het veld...... Daar wil een echte vent toch niet mee gezien worden, communisme GroenSlinks is een soa, een denkend mens trapt daar niet in. Ze zal zich wel identificeren als (vul hier het alfabet in)
Ideale partner voor grootste EU Sof fie in het Veld-Onderdegrasmat (Jensen #371).
Er is bij/voor de geboorte al aardig aan deze freak's DNA gesleuteld.
Zo uit het selectiegroepje van modellenbureau Brunel?
Zwarte lijst: + booking.com (go woke go broke)
bookingcom-bikini-m.jpg
Voordeel van vaxxen .. verschrompelende doperwten .... tot quinoa formaat
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.921
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan