LGBTQ+

Twee ouders uit Utrecht zijn naar de rechter gestapt omdat ze het geslacht van hun baby van de geboorteakte verwijderd willen hebben. Ze vinden dat een uitspraak over de genderidentiteit pas op latere leeftijd op tafel moet komen.
Het stel voedt hun kind, dat in 2020 is geboren, ‘genderautonoom’ op. Dat houdt in dat geen onderscheid gemaakt wordt tussen jongens en meisjes.

En om te rijden met een karretje heb je een bewijs nodig maar een kind krijgen kan elke geestelijk labiele.. :-(
 
En om te rijden met een karretje heb je een bewijs nodig maar een kind krijgen kan elke geestelijk labiele.. :-(
Deze mensen zijn duidelijk besmet met de GroenLinks of d666 soa, vallen daarmee niet meer onder de Inteligente mens maar zijn in een nood vaart terug gedevalueerd naar eencellige leefvorm
 
Wat mij verbaasd in deze hele discussie, trans vrouw of identificeren vals vrouw moet je mee kunnen doen in vrouwen sport.

Ik hoor nooit van trans man of identificeren als man die mee moet doen met mannen sport.

Wat de trans vrouwen betreft in sport, ik hoor alleen maar dat ze als man nergens meetelden, dus niets verdienden, een jaar of 2 later pakken ze alle prijzen en de cash.....

Misschien is het beter sport als betaalde competitie af te schaffen, ik kan me nog herinneren dat Olympische spelen puur voor "amateurs" waren.
 
Goed artikel van ZH! Als een puberteam van mannelijke voetballers het beste volwassen vrouwenelftal kan verslaan, als een drinkende en rokende mannelijke tennisspeler die ergens tussen de 200 en 300 op de ranglijst staat de beste vrouwelijke tennisser kan verslaan, waarom bestaat vrouwensport dan eigenlijk? Een kind baren, dat is de beste prestatie die een vrouw kan leveren!

Mike
 
Goed artikel van ZH! Als een puberteam van mannelijke voetballers het beste volwassen vrouwenelftal kan verslaan, als een drinkende en rokende mannelijke tennisspeler die ergens tussen de 200 en 300 op de ranglijst staat de beste vrouwelijke tennisser kan verslaan, waarom bestaat vrouwensport dan eigenlijk? Een kind baren, dat is de beste prestatie die een vrouw kan leveren!

Mike
Is waar, maar tot die tijd mogen ze best een spelletje spelen onderling:)

Mijn vrouw reed paard, zo hard mogelijk door de natuur scheuren. Wedstrijden waar ze kon winnen van mannen en verliezen van andere vrouwen:)

Maar laten wij de legendarische Jan Hein Donner niet vergeten, die stelde dat vrouwen niet konden schaken omdat ze geen gevoel hadden:)

In een interview werd hij daarop aangesproken door een journalist die vroeg, maar meneer Donner, wat u zegt is eigenijk hetzelfde discriminerende als u zou zeggen dat negers niet kunnen schaken. Waarop hij antwoordde, helemaal niet, ik zeg alleen dat negerinnen niet kunnen schaken :)

(Jaren 50, dus toen mocht je het nog over negers enzo hebben)
 
Ik voel me vandaag niet zo'n werknemer dus ik denk dat ik de kantjes er een beetje vanaf ga lopen..

Ik eis respect!!
Ik identificeert me vandaag als viroloog bij de msm.....


Covid is fake het vaccin is een verplichte euthanasie.

In iedergeval geloofwaardiger dan de hele kweenie bs
 
Goed speur- en graafwerk van GS, ik rook meteen al onraad. Zou hij zijn dochter zelf in elkaar gebeukt hebben om hier een slaatje uit te slaan (bedoelde woordspeling)?

Mike
 
Goed speur- en graafwerk van GS, ik rook meteen al onraad. Zou hij zijn dochter zelf in elkaar gebeukt hebben om hier een slaatje uit te slaan (bedoelde woordspeling)?

Mike
Dat vraag ik me ook af, maar je zegt zo zeker dochter....
Is het niet dochter zoon kweenie ( het identificeert als wat in de Alfabet reeks? )
Het enige wat zeker is het identificeert niet in de halalfabet reeks.
 
Marijn Poels zet ook vraagtekens bij de vader van Frederique. Hij beschrijft precies het gevoel dat mij ook bekroop.
 
Goed speur- en graafwerk van GS, ik rook meteen al onraad. Zou hij zijn dochter zelf in elkaar gebeukt hebben om hier een slaatje uit te slaan (bedoelde woordspeling)?

Mike
Haha dat was ook mijn gedachte en toen ik die uitsprak werd mij dat niet in dank afgenomen, maar so be it.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.834
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan