LGBTQ+

Landmacht .. als ik hiervoor zou werken zou ik vannacht nog van de Martinitoren afspringen! Head first.

Slogans

"Geschikt, ongeschikt"... we horen niets van ze .. ONGESCHIKT om hun burgers te beschermen, wel ingezet om hun Meesters, de politici. te beschermen tegen een paar trekkers van boeren. LANDSVERRADERS! Genderloze zombies.

"Kun jij de Landmacht aan?" .. misschien wel want ze zijn uitgekleed, moeten eigen winterkleding kopen en mogen alleen 'paf' zeggen en hebben tot genderloze woke-huggende verschrompelde knikkers van papier-machee i.p.v. stalen noten. Maar totdat zij het voor ons opnemen ... ben ik blij dat ze geen kogels meer hebben en verrot maar van de kou. Straks gaan ze de propaganda van Stalin nog overnemen... verkracht je eigen burgers en vermoord ze met een granaat op onnoemelijke plaatsen (historisch feit).

"Meer dan werk alleen" .. ja .. burgers verraden en fascisten beschermen en lekker woke genderknuffelen. En het verstand van een aardnoot .. lekker allemaal laten prikken .. dan kunnen wij ze daarna met watjes omver gooien of met een bulldozer een kuil in schuiven! Ik heb nog wat Duitse toeristen gespot, dus kuilen zat op ons strand.

"We beschermen wat ons dierbaar is" ... niet de burgers, die laten jullie verotten. Wel de gore vieze kindern$%kende adrenochromescorende DNA-prutsende woke randdebielen. Geen wonder dat God al eerder de aarde opschoonde met een zooitje water ... op een paar na in een Ark. Er zijn veel goede mensen, genoeg hoop ik om het niet weer te doen. Maar als Hij het doet, geef ik hem geen ongelijk.
Landmacht (is landwacht) dat was al niks in 83, trouwens luchthomofiel stelt ook weinig voor, KCT is nog wel iets mee te doen maar feitelijk zijn dat verkenners achter de linies kleine groepjes of met tweeën, er is toch maar 1echte eenheid die alle kanten op kan, dwz op water op land lucht en onderwater in kou en hitte het korps mariniers. Qua patet orbis
 
Om niet alleen de KLa op de korrel te nemen ... niet zoveel slogans gevonden voor KLu

Luchtmacht: "één team, één taak" ... we horen niets van die gasten dus hun ene taak is bekend. Niet het beschermen van de burgers die hun salaris betalen maar vanaf de lucht bespioneren en daarna wellicht schieten? Lekker elders in de wereld meewerken het fascisme uit te breiden door daar bommen te gooien. Project Scorpio (NAVO) .... Hedendaagse doelen makkelijk te herkennen omdat die niet door 'Lucifera' of 'BlauweTand' oplichten op hun richttelescopen en vizieren.

*Zijn er goeden? Totdat het tegendeel bewezen is ....
 
Weet niet wat de "heren" aan het doen zijn? Zit die ene nou op een emmer te skaiten? Op hoogte van die andere zijn ritssluiting? Ik heb mijn leesbril niet op .... maar ik vind het een vreemde houding.
Nee joh...
Hij heeft een klein pikkie dat hoort hij maar al te vaak, hij werkt bij de politie en heeft een motor van de zaak....
 
Het grappige is natuurlijk wel dat dit gedrocht probeert de jeugd tot vaxs te lokken.

De linksige, lgbthdfrs&+ freaks hebben waarschijnlijk allemaal al een spuitje en de normale jeugd die over is, kijkt hier niet naar (amish:)) en laat zich niet verleiden door zo'n kwee.

Het enige dat de fake biden administration hiermee bewijst is dat ze volledig van God los zijn. Hier wordt geen extra spuitje door gezet lijkt me..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.562
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan