Levertraan, wat doet het met je?

Ik gebruik een pot die inmiddels allang voorbij de tht-datum is en heb er alleen maar baat bij: telkens als ik dreig verkouden te worden neem ik een hele eetlepel over de dag verspreid en ik ben binnen een dag van mijn verkoudheid af!

Mike
 
Oké. Dus ik kan nog wel even door gaan begrijp ik. Hoe ver is ie bij jou inmiddels over de datum?
Ik neem 3 dessertlepels op 1 dag. Is denk ik ook 1 eetlepel verspreid over de dag zo ongeveer. Tanja zei dat 1 theelepel voor deze variant te weinig is. Zeg het maar voordat er weer verwarring ontstaat over al die lepels ?
 
???doe je 4 jaar met zo een pot? En is nog steeds goed? Niet vies geworden?
Waarom staat de datum dan niet verder in de toekomst vraag ik me af.

Anyway, jij bent niet ziek, zwak, en misselijk volgens mij, dus dan zal ik het ook wel overleven als ik het zover over de datum nog naar binnen lepel.
 
De moderne warenwet stelt een maximumgrens aan de tht en houdt geen rekening met de ONEINDIGE HOUDBAARHEID van gefermenteerde producten omdat we nu te maken hebben met bewerkte producten met een beperkte houdbaarheid. Wist je dat er versteend Romeins bier en ook versteende honing is gevonden? Als je aan die stenen likt word je niet ziek, integendeel!

Mike
 
Een versteend biertje. Misschien word je daar niet ziek van als je eraan likt. Maar als je teveel likt wellicht wel een dikke kater? ?

Nee dat wist ik niet dat dat bestond idd.
Dus ik zit paranoia te doen om niks ?
En blijkbaar kun je dus 4 jaar met zo een pot doen. Als je dan de prijs ervan uit rekent over die 4 jaar is dat een hele goedkope bijdrage aan je gezondheid ?
 
Geeft een geheel andere betekenis aan het woord 'liksteen'. Ideetje: levertraanlikstenen! ;-)

Mike
 
Waarom die groene vrouw dan van haar geloof af is gestapt voor wat betreft green pasture is mij nog steeds een raadsel. Zij verkoopt nu die verhitte olie. Zal vast alleen maar te maken hebben met commerciële belangen.
 
??? Ik niet.

Ik weet wel dat toen ik destijds haar bericht las op Facebook zij en ik toch belanden in een pittige discussie. Althans, ze kon mijn tegenargumenten niet hebben omdat ik er anders over dacht.
Oorzaak misschien iets hormonaals of zo ?
 
Eerlijk gezegd snap ik het niet zo goed. Zij is toch ook van de wapf voeding?
 
Dat heb ik dan idd gemist. Dus toch commerciële belangen. Wrs wilde ze het wel verkopen en was de vraag groot, maar niet op voorraad. Zo interpreteer ik het dan maar. Dat van die oprispingen had ik ook gelezen idd. Zelf heb ik daar geen last van eigenlijk. Wat haar onderbouwing is dat die mollers olie beter is en waarom kan ik niet terug vinden. Wrs beter verkrijgbaar. Ze heeft zich ook laten misleiden door dat belachelijke onderzoek denk ik.
Tegen mij zei ze toen omdat er niet voldoende vit d in de green pasture zat.

Wat zijn volgens haar dan de voordelen van die kapot verhitte levertraan? Alleen maar omdat het frisser ruikt?

 
Argumenten? Welke argumenten? Je weet hoe graag ik discussier op basis van inhoudelijke argumenten, maar dat is me met een vrouw nog nooit gelukt!

Mike
 
Vraag je nu naar mijn argumenten over haar artikel? Of begrijp ik je verkeerd?
 
Nee, ik had het over het gebrek aan argumentatie vam de Groene Vrouw aka Poepdokter. Ze praat idd poep!

Mike
 
Oh zo, ik dacht dat je met mij in discussie wilde ?

Misschien zou de groene vrouw geen poep praten, en wel met goede argumenten kunnen komen als ze wat vaker gelikt zou hebben aan een dergelijke liksteen ?

Zoals ze toen op FB tegen mij sprak was haar argument om het niet meer aan te bevelen gebaseerd op dat achterhaalde onderzoek. Ze was ronduit beledigd hoor toen ik vroeg naar de voordelen van verhitte levertraan. Antwoord was dat ik mijn lichaam in de gaten moest houden ivm te weinig vit D in de green pasture.
 
Vorig jaar sprak ze op de Gezondheidsbeurs... wij zijn na 1 minuut snel de zaal uit gelopen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
505.900
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan