Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hoi allemaal,

Morgen zaterdag op zondag, ga ik na lange tijd ook een reiniging doen.

De laatste is al veel te lang geleden en die ging ook niet zoals het zou moeten.

Ik heb tot 02:00 uur op het toilet gezeten omdat het niet op gang kwam.

Ook leverde het totaal geen resultaat.

Nu hoop ik dat het beter zal gaan.

Wat wordt er door juliie zoal gegeten als laatste maaltijden?

Ik heb niet de hele week de appelazijn genomen omdat ik het en weleens vergat, en omdat ik net als nu, er misselijk van werd. ik wisselde het af met magnesium malaat.

Daarnaast vind ik het best heftig naast de bijnieruitputting.

Maar ik wil het erg graag doorzetten, er zijn teveel klachten die ik niet zo 1,2,3 weet op te lossen.

Maar 1 ding is zeker, er kwamen de eerst 2 kuren stenen mee en best veel, dus ze zitten er wel degelijk.

Heeft iemand tips aangaande de moeilijke stoelgang als je met het bitterzout start?

groet,

Dan

Een waterklysma zetten. Kiep ik sowieso op leeg, alleen ben ik met 1 kan water een uur bezig. Niet mijn ding. Trouwens, op een zetpil loop ik ook leeg. Binnen een minuut. Bij de apotheek kan je ook een klysma halen, microlax. Ik weet eigenlijk niet of dat op recept is.

Je kan extra olijfolie gebruiken. Ik heb weleens 180 ml gebruikt volgens mij. Ergens op internet staat een schema ten opzichte van je gewicht of zoiets. Zal zo eens zoeken of ik t kan vinden.

Ik nam iedere morgen ook 50 ml olie bij de milde reiniging.

Edit: ik kan die site niet meer vinden.

hoi Alexandra,

ik zoek een klysmaset eigenlijk om ook zelf aan de slag te kunnen met klysma's tegen parasieten. Bv koffieklysma. Of dat kan met bnu weet ik eerlijk gezegd niet, omdat koffie drinken uit den boze is met bnu. (= bijnieruitputting) :mrgreen:

weet jij een adresje waar je een setje kan halen?

Hoi Dan,

Jij schrijft:
Quote:
Daarnaast vind ik het best heftig naast de bijnieruitputting

Dit doet me eraan denken dat Mike in mijn voorsteltopic schreef:
Quote:
Mensen met zeer zwakke bijnieren kunnen beter geen lever- en galreinigingen doen, simpelweg omdat dit te belastend is voor ze.

Ik speel hier dan ook advocaat van de duivel, maar geef je die opmerking toch ter overdenking mee.

Ha Dan! Grappig dat je de kuur een dag na mij gaat doen. Wat ik vandaag heb gegeten is brood met honing, brood met stroop en een hapje van zoete aardappel, wortel en kaneel. Voor vanavond staat er 125 ml extra vergine olijfolie klaar en een flinke grapefruit.

Ik ben overigens een klein beetje bang voor de misselijkheid. Ik ben snel misselijk en draaierig, en ga dan liggen met m'n benen omhoog. Wat doen jullie?

Verder heb ik alvast wat motiverende teksten in m'n telefoon gezet zoals ''beter eruit dan erin'' :-)

Hoi Tamara, Succes vanavond he? :wink:

Ik heb de kuur 3 keer gedaan waarvan ik 2 keer geen last van misselijkheid had omdat ik ontspannen had (meditatie bv) en rustig ben blijven liggen.

Dit hielp bij mij wel mee. De andere keer was ik wel misselijk maar ik had dan ook geen of slechte stoelgang gehad en de voorbereiding was ook bar en boos eigenlijk.

Misschien dat dat allemaal meehielp aan het misselijk zijn.

Sta er gewoon niet bij stil, komt goed vanavond :mrgreen:

Hai Heksje,

Dank je voor de opmerking. Ik had eerlijk gezegd zelf al zo een vermoeden dat het niet zo goed is. Het belast teveel en geeft dus een vorm van stress aan de bijnieren.

Maar ik ga er toch mee door, ik wil het doorzetten en ik zie wel wat het resultaat is...

Ik moet namelijk vanwege een syndroom aan mijn darmen vaker laxeren voor een periodiek darmonderzoek.

Daarnaast loop ik met een parasiet rond die geconstateerd is en mij veel last geeft.

Hier wil ik dus ook nog wat aan doen, want deze parasiet veroorzaakt winderigheid, erge vermoeidheid, indigestie, opgeblazen gevoel, slechte vertering, opgezette buik, misselijkheid (zo nu en dan) en nog meer. Je begrijpt dat dit ook een bron van stress is voor de bijnieren en zo blijf je in een cirkel hangen waar je nooit uit zal komen als niet ergens een stap zet.

En dus zal ik het op de manier aan pakken wat nu goed voelt voor mij.

Je bent eigenlijk zelf de gene die het beste voelt wat je hebt en nodig hebt.

En het opruimen van de parasiet is nog een lastig klusje....

Tamara,

Dit moest me even van het hart:
Quote:
Wat ik vandaag heb gegeten is brood met honing, brood met stroop

Kan je je lever nog meer ellende aandoen? Brood met honing en brood met stroop, terwijl je wel een schone lever wilt? Zou ik eerst stoppen met suikerbommen en brood. Anders is het water naar de zee dragen.

Hoi Dan,

Ik vind het moeilijk om te zeggen dat ik bijnieruitputting "heb", maar de symptomen wijzen er wel erg op.

Je hebt naar mijn gevoel gelijk dat je zelf je beste raadgever bent.

Veel succes met de reiniging! Houd je ons op de hoogte?

Ha Pinklady,

Sinds ik kennis heb gemaakt met dit forum is brood uit m'n voedingspatroon verdwenen. Evenals de suikers. M'n voeding van vanmorgen was helaas geen voeding zoals ik die de afgelopen weken heb gegeten. En dat heb ik gemerkt. Ik was moe en slap. In het protocol dat ik gekregen heb van m'n acupuncturist stond dat ik vandaag geen vet mocht eten. Maar wel brood met honing, groenten en zoete aardappel, vandaar.

M'n eerste glas bitterzout viel me 100% mee. Tweede was al smeriger. Het rommelt een klein beetje nu maar nog geen toiletbezoekje gehad.

@Dan, adem in adem uit. Goeie. Heb net ook een half uurtje gemediteerd. Heerlijk!

Ik had absoluut compleet uitgeputte bijnieren en lever, gal en alvleesklier die op springen stonden. Letterlijk. Dan is er geen keuze wel of geern reiniging. Dan moet je wel. En je lichaam zorgt er ook voor dat jet het dan echt wle aankan. Dat is mijn ervaring.

Ik heb 1 "slechte" nacht er tussen zitten en heb heel wat reinigingen achter de rug. Misselijkheid ken ik eigenlijk niet. Dus ook geen tips. Gewoon lekker gaan liggen en gaan slapen. Je wordt vanezelf wakker om een kussen weg te halen of je gaat lekkerder liggen om 22.30 uur en dan slapen. Dat is eigenlijk mijn patroon.

De ene keer met nog eens een bezoek aan de wc, vaker eigenlijk niet.

Sterkte allemaal!

@Dan: Allereerst veel succes met je leverreiniging. Ik herken veel uit je verhaal over de parasieten en het afwegen van de voor- en nadelen van een leverreiniging als je fysiek weinig reserve hebt. Volg je de discussie nog over de rope parasites? Misschien voor jou ook interessant.

Weet jij welke parasiet het probleem is?

Alexandra, dat is precies hoe ik het ervaar. Niet alleen hoe ik erover denk maar ook dat het zo voelt dat ik dit gewoon moet

doen. Er is zoveel rommel in mijn lichaam en ergens moet io starten met iets.

Of het de juiste zet is zal de tijd leren.

Maar wachten op de perfecte informatie, de perfecte manier houdt me juist weg van daadwerkelijk beginnen met opruimen.

Zowel lichamelijk opruimen als geestelijk.

Er zijn in mijn geval al zoveel klachten en symptomen dat de juiste stap heel onduidelijk wordt.

Ik had candida, heb nog 4 grote amalgaam vullingen, verstopte lever,

parasieten, ontregelde hormoonhuishouding, etc etc

Hoe is het dan nu met je Alexandra?

Succes allemaal en fijne avond

@Dan: Als je met parasieten zit zou ik na de leverreiniging je darmen ook goed spoelen als je een klysmaset hebt zodat eventuele parasieten die uit je lever komen snel worden afgevoerd. Bij mij komen soms parasieten mee na een koffieklysma, als ik ook bitterzout heb gebruikt. Een waterklysma is voor mij dan ook echt een noodzaak. Een ander laxeermiddel kan vast ook de dag na de leverreiniging.

Ik heb zelf ook parasieten, galstenen en bijnieruitputting. Normaal zou ik ook eerst de parasieten aanpakken maar bij een test of ik tegen bitterzout kon, kwamen de stenen na een koffieklysma er ook uit. Dat is even een extra belasting voor je lichaam (zeker in combinatie met evt leverparasieten die naar buiten komen) maar tegelijk voelde het ook als een opluchting. Even wat meer ruimte voor m'n lever! Indirect heb ik zo dus ook al twee keer een soort leverreiniging gedaan en toen voelde dat qua intuitie wel goed aan.

Ik doe het nu even wat rustigeraan maar ook dat is gebaseerd op mijn eigen intuitie.

Hi Sam, nee ik heb helaas nog geen klysmaset. Ik weet niet waar ik deze nog zo snel kan halen.

Het draadje over de rope parasites volg ik wel maar ik loop nu wat achter.

Zijn rope's hetzelfde als lintwormen?

Ja, welke jij hebt?

Nee die rope is niet hetzelfde als een lintworm, ook al heeft dezelfde medicatie (mebendazole geloof ik) soms wel deels effect. Er is eigenlijk nog maar heel weinig bekend over de rope parasiet. Daarom probeer ik in het algemeen ook veel bij te leren over de behandeling van parasieten en lees ik ook veel op curezone.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.576
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan