Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik ga er ook mee door tot het helemaal schoon is maar het is niet mijn favoriete bezigheid.De stenen van de eerste twee/drie reinigingen waren het grootst en daarna wordt het alleen maar kleiner.

Vandaag heel veel kleintjes en opeens een flinke steen "tussendoor". Het is ook zeker niet mijn favoriete bezigheid, maar ben blij met iedere steen die eruit is! Maar zie ook zeker uit naar de tijd dat ik schoon zal zijn :lol:

Ik heb afgelopen week het interview van Geertje van der Burgh gehoord maar die had het er over dat het wel twintig reinigingen kon duren voor dat je lever echt schoon is.

Ik was alweer een paar weken pijnvrij en voel nu mijn lever en alvleesklier een beetje opspelen. Ik heb besloten om vandaag regelmatig bitterzout te blijven drinken. Wat wel anders is dan de vorige keren is dat ik nu mijn linkernier heel erg voel.

Heb ik gedaan Mike. Voelde me geestelijk zo afzwakken dat ik even ben gestopt. Voelde me gelijk een stuk beter. Nam dus te veel tot me. Plan is, eerst de zuivering dit weekend afronden en dan op zoek naar een hoeveelheid bica die ik kan verdragen zodat ik ook kan blijven functioneren.

Goedemiddag,

Ik heb al vele jaren last van geïrriteerde,rood doorlopen,vermoeide en branderige ogen.

Ik hoopte dat dit met het reinigen (zeven stuks)van de lever over zal gaan maar dit is tot op heden helaas nog niet zo.

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen om dit te verminderen of te verhelpen.

Mvg,

Frank

Ik lees net de laatste nieuwsbrief van Anneke Bleeker. Hierin kom ik de volgende passage tegen:

Quote:
Ziektes beginnen veelal door een vervuilde lever, opgehoopt vet en cholesterol is dan de

oorzaak van veel ellende.

Is het wel verstanding om veel verzadigd vet en cholesterol te eten voordat je een leverreiniging hebt gedaan ?

Joey, heb je leverreiniging doorgevoerd.. 10 jaar jonger zie ik er niet uit, beresterker voel ik me ook al niet en mijn huid... ach, hetzelfde... Ik was ook niet om te zeggen moe, neus zat niet dicht, alles bleef vrij normaal eigenlijk... 'K had er meer van verwacht na te lezen welk een spectaculair resultaat je verkondigde...

Quote:
Is het wel verstanding om veel verzadigd vet en cholesterol te eten voordat je een leverreiniging hebt gedaan ?

Best een goeie vraag!

ik gebruik nog steeds elke dag een shake citroen, olie, en rauwe eieren.

Is de citroen ook geschikt ipv appels(sap) om de stenen zacht te maken of moet het perse iets van appel zijn en kan het ook met appelazijn en hoeveel dan?

Weet iemand van jullie dit?

De reiniging werkt op basis van 4 principes, die allenaal gevolgd moeten worden:

Onderstaande schreef Mike een maand geleden:

1. Appelzuur om de stenen los te weken.

2. Bitterzout om de kanalen open te zetten.

3. Citrussap vanwege de 'uitknijpende' werking.

4. Olijfolie vanwege de 'stuwende' werking.

Je hebt dus een cruciaal onderdeel van de reiniging weggelaten.

Mike

De shake van citroen, olie en rauwe ei(dooiers) is de kleine leverreiniging.

De appel of appelazijn (beide geschikt om de stenen zachter te maken) gebruik je als je de grote leverreiniging gaat doen.

Maar het kan zeker geen kwaad om het ook op de dagen te drinken dat je de kleine leverreiniging doet.

Je hoeft niet perse de appelsap te drinken, dat zijn alleen maar weer veel suikers.

Lia

das mooi dat ik het precies weet, dus elke dag nog een keer of 5 een eetl.appelazijn voor 5 dagen. Doet iedereen hier ook de darmspoeling daarna, daar zie ik nogal tegen op. Heb het half jaar geleden paar keer geprobeerd en had niet echt het idee dat ik dat op de juiste manier gedaan heb.

Beetje bah verhaal, maar dat water wil er meteen weer uit..

Wij hebben de eerste twee keer een darmspoeling gedaan. Maar ik denk zelf dat het niet perse nodig is, je kunt ook een klisma doen of de zoutflush. Trouwens het bitterzout dat je de ochtend erna drinkt daar ga je ook ruimschoots van naar de wc.

Ik denk niet dat ik het nu nog zou doen met de ervaring van de afgelopen 10x grote reiniging.

Lia

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan