Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Eerlijk gezegd Bambi, is de stemming pas echt zo geworden nadat jij er zo op had gereageerd. En jouw eerste post lokte het ook wel een beetje uit, en ik heb op een normale manier gereageerd en nu krijg ik een zo'n antwoord? Als je wilt dat mensen gewoon met jouw omgaan dan moet je zelf ook normaal reageren.

Dat is jouw interpretatie. Ik had het over Tanja, niet over jou.

Mijn eerste post was normaal.

De 2 reacties daar onder niet. Daar heb ik het over. Niet over jouw post.

Waardeer je uitleg en het geeft me stof om over na te denken..

Beste Bambi, je komt hier jou ervaring plaatsten op een forum waar je je net hebt aangemeld in een topic waar al meer dan 100 pagina's zijn volgeschreven, maar hebt je niet de moeite genomen om die ervaringen te lezen. Jou ervaring daarentegen moeten wij wel allemaal goed lezen en serieus nemen. Sterker nog als we jou verhaal lezen ben jij blijkbaar de eerste die zijn stenen aan een grondig onderzoek heeft ontworpen en hebben wij maar wat goedgelovig aangenomen wat er over wordt geschreven. Want volgens jou is het:

Quote:
Het is onzin! Genaaid! Het is onzin! 3 keer voor niks!

En dit lokt inderdaad bij mij een stukje sarcasme uit. :D

Ik heb inmiddels bijna 10 reinigingen gedaan. Bij 1 van de reinigingen heb ik de stenen (ja, stenen!) in een plastic bakje bewaard. Na een paar dagen waren het nog steeds stenen. Er druppelde niks uit. Ik denk dat die Bambi gewoon uit zijn of haar nek zit te lullen.

Sommige forumleden verliezen ook stenen door vette voeding. Waar bestaan die stenen dan uit? Verzeepte roomboter, verzeepte runderbouillon?

In de topic over spiritueel nihilisme was er ook ene Bambi actief, die ik noodzakelijk heb moeten blokkeren. Zij was bang voor 'demonen' en beschuldigde mij ervan een psychotische alcoholist te zijn, die overal verbanden zag die er niet zijn, wat zij illustreerde met een post over rode brandweerauto's. Het zou maar zo kunnen dat zij opnieuw actief is en hier begint te zieken.

Mike

Bij de "vermeende" trollen op dit forum, gaat het duidelijk om een gebrek aan liefde/aandacht. Deze verwoede puntjes te veel typers, kiezen de aandacht waar erkenning/medelijden uit spreekt altijd boven de voeding adviezen waar een "verman jezelf, stel je niet aan" boodschap aan vast zit.

de drievoudige verwarmer meridiaan, is een functiecircuit uit de Chinese geneeskunde
Quote:
De drievoudige verwarmer

De romp van het lichaam bestaat uit 3 delen:

Bovenste gedeelte, bovenste verwarmer, heerst over de ademhaling.

Middelste gedeelte,midden verwarmer, heerst over de spijsvertering.

Onderste gedeelte,onderste verwarmer, heerst over de uitscheiding.

Volgens de Chinese zienswijze wordt de drievoudige verwarmer beschouwt als een eenheid die helpt om de drie delen van de romp in evenwicht te houden.

Deze meridiaan beheerst ook de lichaamstemperatuur en regelt het evenwichtorgaan.

Samen bepalen ze hoe goed je voedsel en zuurstof kunt combineren om zo energie en warmte te produceren en los te laten wat niet bruikbaar is.

De drievoudige verwarmer

De locatie

Deze meridiaan begint bij de top van de ringvinger aan de kant van de pink.

Loopt over het midden van de achterkant van de arm, over de schouder en de achter kant van de nek, tot onder het oor. Neemt dan een bocht achterlangs het oor omhoog tot aan de zijkant van de wenkbrauw.

Fysieke klachten bij onbalans

Problemen met de schildklier, spijsverteringsklachten, infecties, gewichtsveranderingen, huilen zonder bewuste reden,

adrenalineproblemen en allergieën.

Spieren waar deze meridiaan mee in verbinding staat zijn: schouderspieren, bovenbeen en dijbeenspieren en de kuitspieren.

Voedsel dat rijk is aan vitamine C zoals paprika en zuidvruchten kunnen een positieve bijdrage leveren.

Affirmaties

Waarvan krijg je het heet, op lichamelijk, mentaal, emotioneel of spiritueel gebied.

Ben je constant aan het vechten of steeds op de vlucht?

Waarvoor ben je bereid te lijden, of eventueel zelfs te sterven?

Heb je je harts-tochten niet meer onder controle.

Is het nodig dat je je armen opent om te ontvangen of probeer je teveel te krijgen.

Dik gedrukt en onderstreept in deze quote de zaken die relevant zijn in mijn bewering.

De ringvinger gebruik je om puntjes te typen, toeval?

In mijn voorsteltopic typ ik de puntjes ook. Mijn advies, naast de goede voeding, zonlicht/zonnebank en mediteren. Eerst van jezelf zien te houden voordat de rest van de wereld daar ook klaar voor is.

Alleen zachte heelmeesters stinkende wonden, daar heb ik ff geen rekening mee gehouden in dit verhaal.

Zucht...nou vooruit, mijn onthulling dan ook maar even. Ik heb ook een steen van ca. 2 cm bewaard in een luciferdoosje om trots te showen aan mijn ouders (heus niet aan Jan en alleman). Na een poosje heb ik de, nog steeds, steen, weer weg gedaan.

Bambi, deze scepsis is al diverse keren aan de orde geweest en het klopt gewoon niet. Het zijn geen olijfolie stenen! Als ik jou was, zou ik toch nog even de moeite nemen om het hele topic door te lezen en misschien ga je er dan anders over denken.

Het lijkt erop dat iedereen tegenwoordig een slachtoffer is. Dit slachtofferdenken wordt in 'spirituele' kringen verheven tot het allerhoogste goed. 'Hooggevoeligheid' is een 'overgang naar de nieuwe mens', die zich moet zien te handhaven tussen de 'prikkels van de oude wereld'. Hyperactieve 'indigo-kinderen' met ondervoede hersens zouden eveneens de 'nieuwe mens' vertegenwoordigen, omdat ze alle kanten opvliegen qua energie en niet of nauwelijks nog gevoelig zijn voor autoriteit, vanwege hun veel te korte concentratievermogen. Er zijn hier forumleden die zichzelf speciaal vinden vanwege hun ADD, autisme of neurotische gedragspatroon. Ziektebeelden worden verheven tot iets bijzonders, degeneratie/verzwakking a.g.v. chronische stress wordt gepresenteerd als speciaal.

Er is veel identificatie met ziekte en slachtofferschap. Sommigen zullen nooit genezen, omdat ze hun identiteit ontlenen aan hun ziek-zijn. Negatieve aandacht is ook aandacht, nietwaar? Beter dat dan geen aandacht. Iedereen die hen vervolgens bevestigt in hun slachtofferschap geeft hen vervolgens ook het gevoel dat ze bijzonder en speciaal zijn. En zo ben je de ziekte i.p.v. dat je de ziekte hebt. Zonder dat ben je niets. We zijn weekdieren geworden die onszelf aanpraten dat we de 'nieuwe mens' zijn, maar in een echte overlevingssituatie zouden we nog geen 2 seconden overleven met ons slachtofferdenken. Sterker nog, dergelijke gedachten en gedragingen kunnen funest zijn voor een hele groep, omdat het alle energie en kracht wegzuigt en mensen fysiek en mentaal minder sterk maakt. Dit is allemaal mogelijk zolang we nog in relatieve luxe verkeren in een moderne samenleving. Aan ruggengraatloze individuen hebben we, als het puntje bij het paaltje komt, helemaal niets.

Uiteindelijk kom het erop neer dat iedereen veel te veel met zichzelf bezig is, het komt allemaal voort uit egoisme. En dat moet de 'nieuwe mens' zijn? God helpe ons als dit de norm wordt! Denk daar eens aan de volgende keer als je hier komt zieken of uithuilen.

Mike

Quote:
Er is veel identificatie met ziekte en slachtofferschap. Sommigen zullen nooit genezen, omdat ze hun identiteit ontlenen aan hun ziek-zijn.

Wanneer je je echt slachtoffer voelt of bent, door fysieke degeneratie of slechte voeding of wat andere mensen je aan doen die hier onder lijden, dan heeft zieken of om medelijden huilen op een voedingsforum niet veel zin. Daar ben ik het helemaal mee eens. Slachtoffer = ongezond.

Maar uiting/een uitlaatklep van slachtofferschap, kan een houvast bieden waar jij ook bekent mee zult zijn Mike Real Texas blues

Hoe sta je daar zelf dan tegenover als Blues gitarist en zanger? Dat heeft toch ook veel met droefgeestige slachtoffer emoties te maken. Ok je moet hier wel daadwerkelijk wat voor kunnen en is natuurlijk niet hetzelfde als het talentloze, passieve, overgevoelige drama trappen

Niet mijn ding, maar ik denk dat religie ditzelfde ook voor mensen kan betekenen.

Muziek en religie Gospel - Legends Ball

Ikzelf ben me steeds meer met vrolijkere muziek gaan bezighouden. Ipv dat het door m'n ziel heen zaagt, voel ik me meer gekieteld door het leven en dus muziek.

Hoe "lomp" moet ik dan wel niet zijn? Voor degenen die geen zin hebben 104 pagina's door te lezen, ik heb 30+ reinigingen achter de rug. EN ook een keer "stenen" bewaard. En ik kan je zeggen, "Bambi" kletst niet uit haar/zijn nek. Ik wilde ze ook bewaren om aan mensen te kunnen laten zien en wat werd dat een plakkerige zooi zeg! Ze smolten en er bleef geen vorm in zitten. Geen stenen na een paar dagen meer te bekennen.

Mike komt net een bekentenis dat tie misschien wel gek is, hoe gek moet ik dan wel niet zijn dat ik hiermee door ben gegaan???????

Heel gek :mrgreen:

Het interesseert me namelijk helemaal niet wat voor zooi ik uit mijn lichaam gooi, als het er maar uit is! En dat mijn lichaam in staat is in 8 uur zulke hoeveelheden "stenen" te maken van olie en grapefruit, compleet belachelijk! Zeker aangezien ik regelmatig stenen loos zonder het nemen van dit mengsel.

Al met al, ik ben de gekste, ik ga lekker door met reinigen en maak me totaal niet druk om de vorm waarmee de rotzooi mijn lichaam verlaat.

Persoonlijk vind ik dat er niks mis is met een lekker potje klagen op zn tijd. Zolang je je daarmee maar niet onder je verantwoordelijkheid uit klaagt :wink: Als je hier op hoge poten komt vertellen dat een leverzuivering niet echt is en de stenen nep dan hoef je verder niks meer te ondernemen. Zo gaat het vaak, maak iets belachelijk of wantrouw het dan heb je een goed excuus om er verder niks meer mee te doen. Je kunt dan fijn zorgeloos verder leven en je gezondheid overlaten aan dokters want die hebben er tenslotte wel voor geleerd.

Over hooggevoeligheid, ik denk dat veel mensen gespannen zenuwen verwarren met een sterke intuitie en ik denk dat die twee juist het tegenovergestelde zijn. Gevoelig zijn voor negatieve energie van andere mensen hoeft helemaal niet te betekenen dat je hooggevoelig bent door stress. Wat je doet met die negatieve energie wel. Je hoeft je niet te laten manipuleren en leegzuigen door andere mensen maar als dat keer op keer toch gebeurt is er iets niet goed.

Simon-G,

Blues is een uiting van slachtofferschap dat deze mensen is AANGEDAAN, het slachtofferschap waar ik het over heb doen mensen zichzelf aan. Een groot verschil. Blues is een ombuiging van pijn naar plezier (blues gaat juist om lol maken, anders heb je die muziek niet goed begrepen). Waar ik het over heb, is mensen die zich blijven wentelen in pijn en zelfmedelijden. Wederom een groot verschil. Je vergelijkt dus appels met peren.

Mike

http://medreview.wordpress.com/2013/03/01/top-5-worst-internet-health-information-sites-curezone-org-part-3-liver-flush-forum/ hier nog een artikel dat het ook heeft over die zeepstenen.

Als je op wiki kijkt zie je al dat er wel degelijke verschillende soorten stenen zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Galsteen

En hier zie je toch echt die grillige groene stenen in een galblaas http://emedicine.medscape.com/article/936591-overview (je kunt de foto vergroten)

Ondanks alle negatieve verhalen toch maar weer aan reiniging ca nr 27 begonnen.

De twijfel slaat bij mij ook wel een beetje toe dit omdat ik al zoveel keer de reiniging heb gedaan en er nog steeds veel rommel lost komt.

Wij (mijn vriend en ik) hebben gisteren de tweede leverreiniging gedaan. Vanmorgen niet veel 'stenen' geloosd. Ik heb maar 5 kleine erwten uitgepoept en de vorige keer vooral losse schilfers. Ik hoop dat er vanaf de volgende keer wat meer los gaat komen. Op naar nummer 3.

Dit weekend mijn 6e reiniging gedaan en het resultaat was.....niets? 8O De vorige keer kwamen er al niet veel stenen meer mee maar niks had ik zeker niet verwacht. Zelfs geen kleintje. Hoe kan dat? Ik neem aan dat je na 5x niet schoon kunt zijn. Of wel?

Ben benieuwd wat de volgende reiniging oplevert!

Tiki, je kunt na 5 keer best schoon zijn. Volgens mij is het zo dat je er nu nog twee moet doen om het zeker te weten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan