Ik dacht dat die steen van eerder op de morgen groot was, maar heb er ook nog eentje van zeker 3 cm zonder problemen uitgewerkt. Waar dat nou weer allemaal vandaan komt? Ik heb echt geen idee! Zou bijna gaan twijfelen aan het geheel, ik reinig nu al ruim 2,5 jaar en 1,5 jaar eet ik volledig wapf. Ik weet dat ik niet alleen stenen uitscheid met de reinigingen maar ook "tussendoor" dankzij deze voeding. Maar een einde in zicht zou toch ook echt wel fijn zijn hoor! Maar vooruit, ik zal de volgende maar alvast weer gaan plannen

En deze nog even afmaken. Ik ben geloof ik nog niet klaar met naar de wc toe gaan.
Misschien een tip voor in de winterdagen. De verwarming in de nacht niet (helemaal) uitzetten. Als je dan een slechte nacht hebt, dan hoef je niet zo lang in de kou te zitten. Idem voor 6.00 uur in de ochtend. Het is voor je lijf al hard genoeg werken vindt ik, dus vandaar dat de verwarming aan is gebleven.
Ik heb trouwens de mix voor de verandering weer eens niet helemaal op gekregen. Een heel klein beetje laten staan. Maakt niets uit aan het resultaat blijkt ondertussen wel. Ik had t idee, als ik nu nog iets drink, dan kots ik alles eruit. Maar naar mijn gevoel geluisterd en lekker gaan liggen
Ik heb bijna net zolang adrenal geslikt als dat ik wapf, 1,5 jaar nu en 2 maanden ofzo niet, toen we op zoek gingen naar de 300mg capsules die er niet meer bleken te zijn. Vorig weekend vergat ik ze in te nemen, van de week eigenlijk ook. Ik was al van 900mg pd naar 400mg gegaan in de afgelopen 2 weken ofzo en bleef me goed voelen. Ik denk altijd, als je iets structureel vergeet, dan heb je het (niet of even niet) meer nodig. Voorheen vergat ik het namelijk echt niet! En wist ik precies of ik het die dag wel of nog niet had ingenomen. Nu ben ik dus gestopt, maar heb op de eerste dag van mijn menstruatie nog een keer 300mg ingenomen. Puur op het gevoel. Klachten waren en zijn er eigenlijk niet.
Maar nu de combi van een zware ingreep als een reiniging met netaan goed werkende bijnieren, het is een beetje veel van het goede. Al ben ik weer zonder hoofdpijn opgestaan, dus dat is een goed teken.