leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Je hebt een vreemd gevoel voor humor. Wij moeten ons niet uit elkaar laten spelen. Die winleleigenaar is niet het probleem, de zogenaamde 'machtshebbers' zijn dat. Beschouw dit als een officiele waarschuwing. Ook jij een fijne dag gewenst.

Mike
 
Je hebt een vreemd gevoel voor humor. Wij moeten ons niet uit elkaar laten spelen. Die winleleigenaar is niet het probleem, de zogenaamde 'machtshebbers' zijn dat. Beschouw dit als een officiele waarschuwing. Ook jij een fijne dag gewenst.

Mike
Beste Mike

Ik heb nooit letterlijk bedoeld, wat er staat.
Bij deze mijn excuses.
Zal er voortaan rekening mee houden.

Groet,
Aponi
 
Beste Beatrijs,
Het valt mij op dat mensen vaak zeggen dat ‘ze even gaan plassen’. Dit komt zowel privé als in de werksfeer regelmatig voor. Ik vind dit een ongepaste uitspraak. Zelf zeg ik liever: ‘Ik ga even naar het toilet’. Soms zeg ik hier iets van, maar veel medestanders heb ik niet. De meeste mensen vinden mijn bezwaar maar gezeur. Wat denkt u? Ben ik aan het zeuren of heb ik een punt?
Even naar achteren

Beste Even naar achteren,
Wc-bezoek vereist volgens de etiquette überhaupt geen toelichting. Andere aanwezigen kunnen best zelf uitvogelen waarom iemand zich even verwijdert. Het is overbodig om dit aan te kondigen of achteraf te verklaren. Wie met alle geweld er toch iets over wil zeggen, kan volstaan met ‘ik ben zo terug’. Afgezien daarvan is in deze door en door geïnformaliseerde tijden de rem weggevallen op het benoemen van lichaamsfuncties die op het punt staan om te worden gebruikt. Niets aan te doen. Wees blij dat mensen niet aankondigen ‘dat ze gaan poepen’, hoewel dat misschien ook nog in het verschiet ligt.
 
Dit is wel echt een groot probleem hoor, er is verder niets aan de hand in de wereld
ff :poop:
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan