leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Mooie visie.

En uit ervaring in ieder geval gedeeltelijk waar. (computer gamen in het verleden)

 
Tja een game verslaving misschien maar met een heroïne verslaving echt niet.

Zou mooi zijn als je mensen daardoor van de verslaving af zou kunnen helpen maar de realiteit is anders.

 
"But in fact, some 95 percent of the addicted soldiers, according to the same study, simply stopped using. Very few had rehab. They shifted from a terrifying cage back to a pleasant one, so they didn't want the drug anymore." (dit gaat over heroïne)

Voor mij weer een reden erbij voor volledige legalisatie van alle drugs.

 
Age is merely a number; this is especially true for the world’s oldest yoga teacher. At 96 years old Tai Porchon-Lynch is as full of life and positive as a 15-year-old, she is full of wisdom, and you would do well to look at her.

At 96 years old she is winning dance competitions, attending and holding wine tastings, and working on issues of inner peace and spirituality. If someone who had lived a full 96-year long life approached you with wise words wouldn’t you accept them with the vitality and grace in which they were given? She has given us all some words of wisdom that will help you live a long positive life just like she has! http://organichealth.co/4-secrets-for-staying-positive-from-the-worlds-oldest-yoga-teacher-96/

 
Och , als we naar buiten kijken zien we wat voor een weertje ons gegund is ,anno 28 maart 2015
Het zal binnen blijven zijn, en entertaining zoeken binnenshuis .

Hier dan een filmpje te bekijken , over gefermenteerde augurken.
Remember the good old days , en we zwart wit filmpje te zien kregen op TV.
Hoe het leven toen zo simpel onbevangen leek .
Zullen we nog ooit deze soort filmpjes te zien krijgen op TV in deze huidige tijd ?
Eventjes 25 minuutjes genieten dan maar.
Enjoy it ;



ps. Even de sterren weg denken dan hé
 
Het is duidelijk: ze hebben in dat klimaat en ecosysteem genoeg plantaardig voedsel, maar ze hebben vlees nodig. Helaas voor hen worden ze steeds meer gedwongen tot een vegetarisch bestaan vanwege houtkap, waardoor prooidieren worden verjaagd.

Mike
 
Natuur ;

Dit is toch echt wel interessant deze Quantum Levitation .
Gerealiseerd in Tel-Aviv .
Vanuit het Heelal bekeken ; Het roteren van het Planetenstelsel .
Als we de Planeet Saturnus verheerlijking (Satanaanhangers Israël )
onder de Loep mogen nemen.
Valt hier nog meer uit te onderzoeken aangaande As Obove So Below.
Met welke reden heb jij dit hier geplaatst , Natuur ?
Ben benieuwt naar jou speurtocht hiermee .
 
Hi Panda,
Ik vind heel veel dingen interessant, en zie/lees hier dat meer mensen dat hebben. Het is fijn om zaken met elkaar te verbinden en daar weer iets van te leren; of er nu een verbinding bestaat of niet. Een paar jaar geleden werd ik wakker met de zin 'bewustzijn creëert materie'. Ik kan er verder (nog) niet veel mee, maar sindsdien heb ik al veel gelezen over kwantumfysica, over fotonen etc., en dan stuit ik soms op fantastische dingen als quantum leviation/locking en deel die. Bij mij is dat dan niet gelinkt aan Saturnus of satanverheerlijking, maar meer in de zin van iets positiefs: misschien snapt iemand hier ineens iets heel anders door dit filmpje of kan iemand dit associëren met gezondheid, met vrije energie, of met creativiteit, of inspireert het tot wat dan ook.
:)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan