leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Stoppen met website.

Ik weet niet waar ik dit eigenlijk moet plaatsen en ook nog niet hoe ik een nieuw bericht maak.

Dit kwam ik vandaag tegen, ik vind dit heel erg en heel ver gaan.

Hoe zit het nu met de site van Poekie, mag dat dan ook niet>

En dit forum, mogen we nog over gezond voedsel praten?

Dit maakt me wel heel erg kwaad.

 
Poekie het filmpje van Charlie kende ik niet. Maar ik vind hem meesterlijk mooi! Bedankt

 
We zullen wel zien waar het schip strandt met dit forum. Mocht ik een brief krijgen met de dreiging van een torenhoge boete als de desbetreffende links niet worden verwijderd, dan heb ik geen andere keus dan Juglen, onze webmaster, het forum (tijdelijk) uit de lucht te laten halen. We gaan ons dan beraden over verder te nemen stappen.

Van Henk Mutsaers weet ik dat hij de afgelopen 2 weken met man en macht heeft gewerkt aan het verwijderen van alle links die naar producten wijzen. Van Ron Fonteine weet ik dat er wat zijn sites betreft absoluut geen beginnen aan is. Ron liet terecht weten in de uitzending van Gezondheidradio van 2 of 3 weken geleden dat mocht hem een oor aan genaaid worden i.v.m. deze dictatoriale 'wet' hij dan verwacht dat zijn vele lezers hiertegen in opstand zullen komen. Zoals hij zei: wij hebben jarenlang onze nek uitgestoken voor de mensen, het wordt tijd dat de mensen iets voor ons terug doen. Op de site van Earth Matters staan soortgelijke woorden:

Quote:
Marieke de Vrij (een van Nederlands grootste zieneressen en auteur bij Earth Matters) gaf kort geleden in gesprek met Arjan Bos (oprichter van Earth Matters) aan dat “de tijd van de pioniers voorbij is. Ook de tijd van de leerlingen van de pioniers en de leerlingen van de leerlingen van de pioniers is voorbij. Die hebben hun werk gedaan. Het is nu het moment voor de samenleving om op te staan. Als de samenleving, de gebruikers van complementaire gezondheidsproducten en -diensten nu niet opstaat en haar stem laat horen, zal het tij niet gekeerd worden.” Arjan realiseerde zich toen dat het proces te ver gevorderd is om door slechts een paar personen gedragen te kunnen worden.


Jullie weten dus wat je te doen staat als jullie geliefde forum noodgedwongen uit de lucht moet! Je kunt het niet langer af laten hangen van enkelingen zoals ik, Henk, Ron en anderen om de kar te trekken, we zullen het met z'n allen moeten doen! Ik ben ook benieuwd wie ze er selectief uit zullen pikken om als afschrikwekkend voorbeeld te dienen. Ze kunnen ons nl. niet allemaal tegelijk in de gaten houden...

Mike

 
Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Met zijn allen sta je sterker.

Ik ben ook heel benieuwd hoe dit verder gaat.

 
Heel eng.

Voor zover ik kan lezen geldt dit gelukkig alleen voor ondernemers.

"Regels voor ondernemers - Eten en drinken"

Je bent echter al snel een ondernemer in Nederland.

Poekie zou hier dus geen last van mogen hebben, dit forum ook niet, hier staan alleen meningen van individuen die de producten waar ze het over hebben niet verkopen. Maar wat doe je als er toch een claim van 30.000,- op de mat ligt. Advocaten kosten ook geld.

Ron Fonteine heeft het lastiger, hij verkoopt ook.

Wat ik voor hem zou kunnen doen als zijn website down gaat??

Ik las vorige week iets over een rechtszaak waarmee ?? (volgens mij een homeopathische producent) bezig is. Het ging hierover i.c.m de vrijheid van meningsuiting en als ik me niet vergis de (Europese) Grondwet. Ik kan het niet meer terugvinden, dus als iemand weet waar ik het over heb, graag een link.

 
Ja dit vroeg ik me dus ook af ( en vandaar ook de petitie). Ik heb van Ron begrepen dat hij als het op de spits wordt gedreven hij door zal gaan met alleen leden. Ik kan het eigenlijk nauwelijks geloven dat dit gebeurt, ook nog onder het mom van goede bedoelingen, ja ja.

 
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1299026

Een filmpje over zuivel.Op bezoek bij Gerjo Koskamp,een bd boer.Hij vertelt dat rauwe melk heel gezond is.Leuk filmpje.

Natuurlijk staat er als de boer vertelt over de rauwe melk,direct in beeld dat je rauwe melk kunt kopen bij de boer maar dat je het voor gebruik moet koken om de bacteriën te doden.Zucht..

 
Voor wie eens een kijkje wil nemen in de 'keuken van de industrie'. Op de website van school-tv staan talloze korte info-filmpjes waarin ze laten zien en uitleggen hoe producten gemaakt worden in de fabriek of bijvoorbeeld een bakkerij. Er komen ook veel levensmiddelen aan bod.

Voor het basisonderwijs:

http://www.schooltv.nl/beeldbank/zoek/?o=1540292&doelgroep=po

Voor het voortgezet onderwijs:

http://www.schooltv.nl/beeldbank/zoek/?o=1541970&doelgroep=vo

Een onderwerp zoeken:

http://www.schooltv.nl/beeldbank/

http://www.schooltv.nl/beeldbank/po/

http://www.schooltv.nl/beeldbank/vo/

Bovenste 2 links gaan over 'productie' waar je via het mapje 'techniek' bij uitkomt. Maar er zijn nog vele andere onderwerpen zoals aardrijkskunde, geschiedenis, levensbeschouwing enz. enz.

Een voorbeeldje:

Het ontstaan van de tabaksindustrie

 
Dr Lustig schools a dietitian!

Vanaf min 47 :lol: !

http://thedianerehmshow.org/audio-player?nid=16890

 
Ik kwam vandaag op dit stukje tekst uit:

Achterstevoren leven

Heeft u er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven? Lijkt me veel leuker… volg maar even mee !

Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin; en als je uit de kist stapt wordt je verwelkomt door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken…en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen… leuk, hé !?

Dan mag je een jaar of 20 lekker achter de geraniums hangen, iedere dag een paar borrels, af en toe een uitstapje met een rondvaartboot, elke maand je uitkering… rustig leventje !

Op een dag staat er ineens een vent voor je deur met een gouden horloge. Die biedt je meteen een goed betaalde baan… wow !!

Naarmate de jaren voorbijgaan,krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je ook steeds beter, je kan zoveel roken als je wil, want je longen worden steeds schoner.

Je kan drinken wat je wil, de katers worden steeds kleiner. Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen…

Je gaat ook steeds meer van je man of vrouw houden. En in het begin heb je maar 1 keer sex per jaar, maar op ‘t laatst zelfs 10 keer per week !!

Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al dus je doet geen flikker… haha !

En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, je kan snoepen wat je wil, je bent toch al je tanden weer kwijt.

Dan nog 9 maanden in de veilige, warme moederschoot, …en daarna eindig je in een alles verzwelgend, gelukzalig orgasme… ZAAAAAALIG !!!

:)

 
Huh UFO?!?!

I'm confused. Is dit een grap of echt? Ik volg de media niet, dus heb nauwelijks hoogte van wat er allemaal gebeurt...

 
Hahaha, kijk en luister goed en je ziet dat t niet synchroom loopt Dennis. We zijn en blijven nog een monarchie :wink:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.715
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan