Krispijnpunt

Nu online! Een speciale uitzending: De Nieuwe Wilders met Gidi Markuszower & Mona Keijzer.

30.000 kijkers van De Nationale Agenda Show wisten dit door de aflevering te bekijken "Pas op voor Wierd Duk".

Zoals ik een tijd geleden voorzag, is het establishment bezig met een nieuwe vliegenvanger op "rechts". Wierd Duk begon er al over in november, Gidi splitste zich af begin dit jaar, Mona Keijzer snel daarna - ze had ook vóórdat ze afsplitste een gesprek met Gidi volgens mijn bronnen.

Dit alles in essentie om Forum voor Democratie vóór te zijn. Alles wijst erop dat ze gaan meedoen voor de eerste kamer verkiezingen.

Maar nu doe ik alvast een nieuwe voorspelling, een lange show met veel info - gá kijken!

Juist op 4 mei, juist vandaag.

Vandaag staat mijn (Jonsthan's) mini-documentaire over de holocaust online. Het gaat over hoe het als concept is ontwikkeld.

Een zeer controversieel onderwerp, maar noodzakelijk. Niemand raakt het aan vanwege het taboe, maar juist ik wil de pijnpunten benoemen.

Namelijk: de instrumentalisering van de holocaust.
Historicus Jan Tervoort doet een uitstekende duiding over de gevolgen voor de samenleving en de totstandkoming.

Bekijk hier in de comments.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.684
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan