Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoelde in elk geval niet te zeggen dat volgens mijn topografische kennis Ceuta van Marokko is als je daartegen ageert.Ceuta is helemaal GEEN Marokko. Is NOOIT Marokko geweest. Marokko is nog jonger dan Israel.
Ceuta was Portugees sinds 1415 en Spaans sinds de jaren 1500.
Onlogisch ? Tja. Wat dan met bv. Bonaire, om er maar 1tje op te noemen.
Ik bedoelde in elk geval niet te zeggen dat volgens mijn topografische kennis Ceuta van Marokko is als je daartegen ageert.
Bonaire : dat dat van Nederland is: is ook iets geks ja die overzeese gebieden, maar goed, zullen redenen voor zijn: heb er niet direct een mening over.
Helemaal mee eens!Ik sluit zeker ook niet uit dat Martin Vrijland gecontroleerde oppositie is maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen gelijk in dezen kan hebben. Wat maakt het uit? Het doel is volgens mij dat wij elkaar afmaken en tijd steken in elkaar de mond snoeren of met ruzie. Willem Engel: je hebt zelf in het begin gezegd van: wat moet hij met die bimbo. Nou exactly. Wie zegt niet dat zij zijn handler is? Hoe het ook zij: stel Willem Engel is controled opposition dan blijft de hele coronascam nog staan. Zelfde met wat FvD propageert: voornamelijk goede standpunten: maar ja, Baudet; kan zomaar ook controled opposition zijn: sluit het niet uit.
Ok zal niks meer plaatsen over hem dan, jammer, dacht dat er voor alles ruimte was op dit Forum.Jullie gaan aan het punt voorbij dat ik probeer te maken. MV is wat mij betreft bewezen CO. Of Willem Engel of Thierry Baudet dat ook evt. zouden kunnen zijn moet wat mij betreft nog blijken. De gedachte dat het ZOU KUNNEN getuigt van moreel relativisme. Google die term maar eens.
Mkke
Het gaat alleen al om het feit dat elke alternatieve media door Vrijland bekritiseerd word. Datzelfde is het geval bij Mischa Kat die Willem Engel op Twitter demoniseert. Geen idee of Vrijland dat ook openlijk op X doet. Dat soort gedrag zou niet getolereerd moeten worden en wat mij betreft reden om account te blokkeren. Zie wat er van dit soort berichten komt. Mensen gaan ineens hardop denken en roepen dat Willem Engel en Baudet heel misschien net zo zijn. Waarom? Als mensen dit soort acties nog als enige taak zien om naar buiten te brengen maken ze zichzelf schuldig aan het systeem ipv elkaar te steunen of aan te vullen.Ok zal niks meer plaatsen over hem dan, jammer, dacht dat er voor alles ruimte was op dit Forum.
In het begin als er iemand wat verkeerds zei over Trump of het "Plan" werden er ook mensen verwijderd van dit Forum en kijk hoe we nu over Trump denken. En bewezen CO? Dat valt niet echt te bewijzen lijkt mij. MV heeft goede dingen maar ook slechte dingen. Ja dat is op het Forum ook toch? Kunnen het niet allemaal met elkaar eens zijn helaas. Maar goed het is jou Forum.