Kopen jullie nog produkten uit Japan?

Ufo

New member
Sinds die nucleaire ramp daar...



Geeft een televisie uit Japan tegenwoordig meer straling dan een televisie uit een ander land?



Is het zitten in een nieuwe Japanse auto, vergelijkbaar met het zitten in een magnetron?



Of zie ik het allemaal te somber??



Hoe denken jullie hier over???

 
Ik las laatst dit bericht...

http://zaplog.nl/zaplog/article/de_nood_was_nog_nooit_zo_hoog

Maar ik heb wel meer doom gelezen de laatste jaren.

Dus ik heb nu zoiets van het zal wel.

 
En produkten uit China, is dat ok?

Ik wil nl. zwarte theepoeder uit China bestellen, het zou helpen tegen calculus.

 
Hoi Mike,

Ik had in een verslag van een lezing van jou begrepen dat je je kan beschermen met spirulina en chlorella tegen straling. Weleke merken zijn aan te bevelen en hoeveel spirulina en chlorella is een goede dosis?

 
Ik weet het allemaal niet zo met die alarmerende verhalen over radioactiviteit hoor. Zo zijn de gevolgen van Tsjernobil zwaar overdreven. Er zijn wel duizenden vrouwen geweest die abortus hebben gepleegd uit pure angst. Uiteindelijk ligt het werkelijk aantal doden op minder dan 50

[URL]http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2005/pr38/en/index.html[/URL]

Ook zijn er zeer tegenstrijdige berichten over de effecten van straling, sommige mensen zeggen zelfs dat dit goed is voor je en hebben daar een uitstekende onderbouwing voor

[URL]http://www.groenerekenkamer.nl/stralingstekort[/URL].

De meeste alarmerende verhalen komen uit dezelfde hoek als die van de global warming. Ik ben daar dus uiterst sceptisch over, want als we ergens over worden voorgelogen is dat het wel.

Samengevat: ik weet het niet

 
Er bestaat geen 'veilig' stralingsniveau. Jij citeert twijfelachtige bronnen, waaronder de WHO. Je moet het gevaar van nucleaire straling zeer serieus nemen. Er zijn ook zeer tgenstrijdige berichten over zuurstof, terwijl dat nu juist beschermt tegen straling. Het is gewoon een kwestie van positieve ionen (straling) tegenover negatieve ionen (zuurstof). Jij spreekt in een andere topic over global warming als een van de grootste leugens van de eeuw. CO2 is een levensscheppend gas. Zuurstof is eveneens essentieel voor het leven. Straling, daarentegen, doodt het leven. Als je disinfo tegenkomt over zonlicht, verzadigd vet, cholesterol, CO2, zuurstof en andere levensscheppende substanties, dan moet je terecht skeptisch zijn, maar als je berichten tegenkomt die de gevaren van levensvernietigende substanties als straling bagatelliseren, moet je net zo skeptisch zijn. Don't believe the hype!

Mike

 
Ik zou ook al niets meer vertrouwen van een hoop Noord(-west) Amerikaanse (dus ook Canadese) producten. Ligt daar al ongelovelijk veel rotzooi uit fukushima afkosmtig.

Wat ik een tijd geleden wel heb gelezen is dat er ee ngroep oude vrouwtjes ergens in de buurt van Tsjernobyl van het land leeft en door hoge minerale bemesting en inname van mineraalrijk voedsel ze geen enkele negative gevolgen van de straling ondervinden. Ook zijn er atoombomslachtoffers uit Japan die zijn gered door de hoge inname van jodium en mienralen(en gezonde natuurlijke levenstijlen).

Fukushima is echter vele vele malen erger dan Tjersnobyl(die tevens nog steeds lekt, momenteel meer zelfs dan nadat het was dichtgebouwd). En dan kan de 4e reactor nog voor een hoop narigheid zorgen....

Peace

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan