koolhydraten in melk

In dat geval ga ik de rijst bij het avondeten maar weglaten niet dat ik daar veel van nam maar het zal dan waarschijnlijk te veel zijn met alle melk en yoghurt die ik neem. Dan ga ik overdag dus puur op rauwe melk, yoghurt, eieren en bottenbouillon en 's avonds groenten en vlees met een lekkere vette saus.

 
Ik "eet" twee liter melk per dag, vaak 200 ml slagroom, eieren, spek, vlees, saus van creme fraice en vet. Tegenwoordig iedere dag wel wat tortillachips met creme fraiche en kaas. Weinig groente, ik neem vaak de tijd niet om dat voor mezelf klaar te maken. Soms maak ik chocomelk (niet warmer dan 41 graden). O, en regelmatig lever. En bijna iedere ochtend de milde leverzuivering.

 
Jeetje als ik dit lees krijg ik eerder het idee dat ik te weinig eet Alexandra. Tortillachips klinken goed trouwens, maak je die zelf of koop je die? Ik ben ook niet zo'n groenteliefhebber, toevallig zag ik een aantal posts hierboven een recept voor broccoli met creme fraiche, dat ga ik vanavond proberen.

 
Ik denk dat we ongeveer t zelfde eten hoor Wommes.

Ik haal een zak kant en klaar bij de ekoplaza. Ik miste een "bite" en die heb ik nu hierin gevonden. Zitten trouwens wel veel koolhydraten in. Ik gebruik de chips als lepel en schep m helemaal vol met creme fraiche. Of maak er een aantal kapot en roer ze door de creme fraiche.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan