Kokosolie

Peti, inderdaad heb ik het maar 3 maanden op advies van mijn huisarts geslikt. Moet wel zeggen dat ik nog steeds na 3 jaar het niet te hebben geslikt nog steeds klachtenvrij ben...het is het overwegen waard om het te proberen !

 
Ik heb nu 4 dagen geen kokosolie meer gebruikt en mijn hartkloppingen zijn weg.

Nu dus kijken of kokosolie verwerkt in een maaltijd goed gaat. Ik hoop het wel, want ik vind het mijn eten een stuk lekkerder maken.

 
Manon, dat vind ik wel bijzonder dat dit gebeurt en vraag me ook net als Lievergezond af of het iets met ontgifting te maken kan hebben.

Quote:
Ik vraag me af: zijn die hartkloppingen dan zuiver een ontgiftiging of iets met de schildklier?


Herken jij je hierin?

 
Het zou kunnen, ik heb al meer dan een half jaar bijna permanent mijn neusholtes verstopt. Er valt dus wel iets bij mij weg te werken. Maar de hartkloppingen voelden zo onplezierig aan dat ik het op een andere manier ga doen. Maar eerst dus eens kijken of kokosolie wel goed gaat als ik het in een maaltijd verwerk ipv puur eten of in de thee doen.

 
Nu drie dagen achter elkaar roereieren gemaakt met ruim kokosolie. Dat geeft geen problemen.

Binnenkort ga ik de kokosolie-thee weer uitproberen.

 
Het zal toch niet waar zijn, dat al mijn hartkloppingen van de kokosolie komen?

Momenteel loop ik bij een cardioloog en heb allerlei testen ondergaan, ik wacht nog op de uitslag.

Het zou toch een énorme giller zijn als het tòch eens van de kokosolie zou komen.

Ik stop een paar dagen met de kokosolie en kijk wat er gebeurt.

 
Tesselaartje,

hartkloppingen - cardioloog:

Zou je je eens voor willen stellen aan ons, in een eigen/apart topic en willen vermelden wat je allemaal eet/drinkt en hoe je leeft?

Dan kunnen we je adviezen geven, mits je dat wilt natuurlijk.

Lia

 
Daar kun je zeker op rekenen.

ALS.....het van de kokosolie zou komen, zal mijn man wel zeggen: "Jij ook altijd met je gezonde fratsen". Hij vond het al niks die kokosolie.

Ik hou jullie op de hoogte, maar zou wel eens een week of 2 kunnen duren zeiden ze in het ziekenhuis.

Afwachten dus.

 
Heeeeel benieuwd naar de ervaringen van Tesselaartje! Ik heb ook last van hartkloppingen en had de link met kokosolie nooit gelegd...

Vanaf nu dus ook even stoppen met kokosolie en volledig over op roomboter...

Als dit toch de uitkomst zal zijn...

 
Nououou.....ik begin toch te vermoeden dat de kokosolie een boosdoener is.

Mijn hartkloppingen zijn een héél stuk minder.

Ik wil het nog wat langer gaan proberen zonder koudgeslagen kokosolie.

Ik bak nog wel in geurloze kokosolie. (Royal Green)

Tjonge tjonge, het zal toch niet waar zijn??

 
Wel interessant, gebruikte je veel kokosolie?

Ik zou als ik jou was sowieso met die geurloze kokosolie stoppen.

 
Nou dan ga ik dit ook maar even melden bij mijn vriendin die nu bij de cardioloog loopt en zelfs aan de bloedverdunners is .

 
Ik loop dus ook al bij de cardioloog.

Laat ze het maar eens een week of 2 uitproberen, zonder koudgeslagen kokosolie te leven. Ik ben heel benieuwd naar haar bevindingen.

Ik probeer het nu 5 dagen uit en ik wil het ook zééker 2 weken gaan uitproberen.

 
Wat een goed nieuws Tesselaartje! Dat schept moed!

Ik ben nu zelf drie dagen gestopt, en ervaar nog geen verbetering. Misschien nog wat langer geduld hebben?

Al twijfel ik nu, of hartkloppingen misschien ook samen gaan met m'n cyclus..

(Ik hoop op de kokosolie ;-), dan is het sneller verholpen!)

 
Quote:
(Ik hoop op de kokosolie ;-), dan is het sneller verholpen!)



Hiermee mis je dan tevens ook de geweldige voordelen van kokosolie.

Hartkloppingen kunnen overigens ook vanuit schildklierproblemen, magnesium tekort, drinken van koffie, stress (bijnieren?) komen.

En misschien zijn je hartkloppingen wel onderdeel van ontgifting?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan