Klimaatverandering vs mini ijstijd

In griekenland hadden ze de branden inmiddels grotendeels onder controle maar weer vandaag een bericht over branden.
Dan is er een aardbeving en er komt nog een storm overheen. Het komt wel allemaal heel erg toevallig vlak achter elkaar. Ze kunnen immers het weer manipuleren.
En dan hadden we al dat water nog.
How can?
 
Mike bedoel je veel meer branden en wateroverlast? Dat dus expres gebeurt?
Of heb je iets anders in gedachten.
 
Als de machtige Lorentzsluizen opengaan, ontstaat een wildwaterbaan die zijn weerga niet kent: 2800 kubieke meter water per seconde bruist de Waddenzee op. Twee mannen, die een heel eind verderop zitten, hebben dat in de macht.
 
Maak je borst letterlijk maar nat, want dat is precies wat er gaat gebeuren als [ZE] niets meer te verliezen hebben.

Mike
 
Ik zit hier met 2 vesten aan in mijn thuiskantoor omdat ik te gierig ben om de cv aan te steken. Klimaat opwarming me reet, mijn poten vriezen eraf :-(
 
Ik zit hier met 2 vesten aan in mijn thuiskantoor omdat ik te gierig ben om de cv aan te steken. Klimaat opwarming me reet, mijn poten vriezen eraf :-(
Hier in Zuid Frankrijk met een jasje aan in de tuin, heel de week al. Normaal zou t 40 graden moeten zijn deze tijd van het jaar. Ocharme al die gevaxxte toeristen hier, vliegen / rijden allen terug naar Nederland, Belgie en Engeland met een verkoudheid of Corona. Reden om de lockdown terug te beginnen in September :ROFLMAO::LOL:
 
Hier in Zuid Frankrijk met een jasje aan in de tuin, heel de week al. Normaal zou t 40 graden moeten zijn deze tijd van het jaar. Ocharme al die gevaxxte toeristen hier, vliegen / rijden allen terug naar Nederland, Belgie en Engeland met een verkoudheid of Corona. Reden om de lockdown terug te beginnen in September :ROFLMAO::LOL:
Het is echt verschrikkelijk om in nsbderland te zijn, maar ik heb nog wat werk te doen anders was ik allang weer terug gegaan.
Kortom ben jaloers 🤣🤣🤣
Hopelijk volgende maand via wat sluiproutes snel retour, kan ik tenminste weer aan fatsoenlijk eten komen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.190
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan