Klei

Ik heb al gezocht op google, maar daar wordt alleen over een kuur gesproken. Daarom stel ik mijn vraag toch even opnieuw omdat hij anders waarschijnlijk niet meer gezien wordt.

Dus hier komt mijn stukje tekst van hierboven:
Als ik 1x per week (bv. zondagavond) een glas drink met een theelepel sole en een theelepel klei, wat ik dan ‘s morgens al klaargemaakt heb, is dat een goed idee, om me te beschermen tegen o.a. chemtrails?

(Even by the way, mijn contract is niet verlengd geworden. Ik mag wel misschien terugkomen in 3 mnd., maar dan begint het contract weer van voor af aan. Vies, bah. Toen ik na dat gesprek thuiskwam had ik 2 calls op mijn antwoordapparaat van een bekende firma in Heerlen die samenwerkt met het ziekenhuis in Maastricht. Ik heb nu voor dinsdag een voorstellingsgesprek. Alleen is het bijna onmogelijk om daar met het openbaar vervoer te komen. De rit duurt 1,5 uur. Zou het lukken om daar te mogen beginnen, moet ik daar een oplossing op vinden. Wel raar he, een deur gaat dicht en dezelfde dag gaat er al een deur open…. Duim maar voor me)

 
Geen idee of dat beschermd tegen chemtrails Dorothé, hoe kom je er zelf op dat dit je beschermd? Het help om metalen af te voeren uit de darm als ze daar terecht komen. Ik denk niet dat het kwaad kan en iets goeds zal het ook kunnen doen, dus why not, maar garanties kan denk ik niemand je hierover geven.
 
Hoi Tanja,

Dank je. Ja, ik dacht dat er in chemtrails ook allerlei metalen zitten en giftige stoffen. Klei wordt gebruikt om te ontgiften, dus om je lichaam vrij te maken van deze stoffen. Ik weet alleen niet of men dat zo vaak mag nemen? Dat heb ik dus nergens terug gevonden. Ik heb de vraag dus daarom maar eens hier gesteld.
 
Volgens mij ontgift klei, spirulina en chlorella van zware metalen. Al deze middelen hebben hun voor- en nadelen. Het beschermt je mijns inziens niet zozeer tegen chemtrails want de metalen die daarin zitten komen toch gewoon binnen, maar ze voeren hopelijk de metalen wel weer snel af.

Als je je amalgaamvullingen nog hebt en geen goede ontgifter bent dan vallen spirulina en chlorella af omdat dit ook je kwik probeert af te voeren, maar omdat je kwik niet afgevoerd wordt gaat het elders weer in je lichaam zitten.

Klei kan als nadeel hebben dat het je darmen verstopt. Ik lees er wisselende berichten over. Ook zijn er vele soorten klei. De één prijst een ander aan, dan de ander.

Je zorgen maken om chemtrails is overigens misschien wel het meest schadelijk. Je weerstand opbouwen en op peil houden is het belangrijkste wat je kan doen denk ik zelf.
 
Hoi Heksje,
Dank je. Nee, ik heb geen amalgaamvullingen. Dus dat is al geen probleem.
Ja, weet je, het was gewoon gedacht als preventie. Ik heb hier nog zo'n doosje staan van een eerdere detox en dacht dat ik dat misschien zo zou kunnen doen. Och, ik maak me niet echt zorgen meer over chemtrails, je kunt daar toch niets aan veranderen. Natuurlijk probeer ik een zo goed mogelijke weerstand op te bouwen, en dan zal het wel los lopen. Omdat klei zeer goed is, was ik dus aan het denken wat ik met het resterende doosje kon doen en waartegen het misschien goed zou kunnen zijn. Vandaar mijn vraag.
 
Je kan er je tanden mee poetsen.

Preventief zou ik helaas niets weten tegen die gif chemtrails :-?
 
Okay, ik wist niet dat je er je tanden mee kunt poetsen. Dus dat is dan ook een optie.

Anders bewaar ik het voor een eventuele detox van 3 weken.
Groetjes
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan