Kijk uit voor ecofascisme!

Vermoedelijk vinden veel wolven veel nederlanders niet echt lekker of zelfs giftig ruiken.
Veel nederlanders bevatten nl. best wat giftige stoffen vanuit allerlei omstandigheden en onnadenkende acties.

Daarnaast spuiten veel nl-ers zich ook nog eens onder met bijzonder onwelriekende 'parfums' om zo aantrekkelijker te worden gevonden door het andere geslacht.. :rolleyes:

Zouden wolven ons beter vinden ruiken waardoor wij meer in aanmerking komen als potentiele wolvensnack ? 😦

Zelf wandel ik met telescopische bergstokken voor als ik mijn enkel mocht verzwikken, of voor als ik onverwachts ondragelijke pijnen in heup of rug zou krijgen.
Je weet het maar nooit hè.

Van de week sprak ik boswachter Lennard Jasper en hij beweerd dat je geen angst voor de wolf hoeft te hebben. Mocht je er 1 tegenkomen..stil staan dan loopt de wolf vanzelf door of hij is al eerder van je afgewend. Voor je gemoedstoestand zou je een paraplu of ratel mee kunnen nemen. Geen fluit..lijkt op een ree geluid.

Er komt i h kader van rewilding geen bruine beer ..het bos/leefgebied van de wolf, zal niet worden afgesloten voor recreanten.
De wolvenpopulatie zal zichzelf op een gegeven moment stabiliseren wanneer het wolvengebied verzadigd is.
De huidige aanvallen op boerderijdieren komt door verkeerde afrastering. 1.25m is voldoende wanneer het juist is geplaatst en met stroom. Jasper meent dat de wolf via een ecoduct de weg naar de veluwe heeft gevonden waar het na 6mnd een reu had gevonden..waar die vandaan kwam wist hij me niet te vertellen.

Van de week sprak ik boswachter Lennard Jasper en hij beweerd dat je geen angst voor de wolf hoeft te hebben. Mocht je er 1 tegenkomen..stil staan dan loopt de wolf vanzelf door of hij is al eerder van je afgewend. Voor je gemoedstoestand zou je een paraplu of ratel mee kunnen nemen. Geen fluit..lijkt op een ree geluid.

Er komt i h kader van rewilding geen bruine beer ..het bos/leefgebied van de wolf, zal niet worden afgesloten voor recreanten.
De wolvenpopulatie zal zichzelf op een gegeven moment stabiliseren wanneer het wolvengebied verzadigd is.
De huidige aanvallen op boerderijdieren komt door verkeerde afrastering. 1.25m is voldoende wanneer het juist is geplaatst en met stroom. Jasper meent dat de wolf via een ecoduct de weg naar de veluwe heeft gevonden waar het na 6mnd een reu had gevonden..waar die vandaan kwam wist hij me niet te vertellen.
Mocht je even een kijkje nemen in zijn wolvenfokkerij ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan