Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren dagje naar Drenthe geweest om lekker te wandelen met mijn hond. Ik moet zeggen dat ik zeker niet meer zo ontspannen loop daar als voorheen...
Mocht je even een kijkje nemen in zijn wolvenfokkerij ?Van de week sprak ik boswachter Lennard Jasper en hij beweerd dat je geen angst voor de wolf hoeft te hebben. Mocht je er 1 tegenkomen..stil staan dan loopt de wolf vanzelf door of hij is al eerder van je afgewend. Voor je gemoedstoestand zou je een paraplu of ratel mee kunnen nemen. Geen fluit..lijkt op een ree geluid.
Er komt i h kader van rewilding geen bruine beer ..het bos/leefgebied van de wolf, zal niet worden afgesloten voor recreanten.
De wolvenpopulatie zal zichzelf op een gegeven moment stabiliseren wanneer het wolvengebied verzadigd is.
De huidige aanvallen op boerderijdieren komt door verkeerde afrastering. 1.25m is voldoende wanneer het juist is geplaatst en met stroom. Jasper meent dat de wolf via een ecoduct de weg naar de veluwe heeft gevonden waar het na 6mnd een reu had gevonden..waar die vandaan kwam wist hij me niet te vertellen.