Kijk uit voor ecofascisme!

In mijn zoektocht naar hoe de wereld echt in elkaar steekt kwam ik al erg snel bij het klimaat uit. De eenzijdige manier van berichtgeving door de politiek en de media heb ik altijd vreemd gevonden, maar sinds de hele corona kwestie mij mijn ogen heeft doen openen werd het ook tijd voor mij om er onderzoek naar te doen.

Mooi gesprek van Jorn met Ferdinand Meeus:


 
Tsgbaq25kuaps6jehkoefl7fmr8fyieoc.jpg
 
“Het is doen of doodgaan,” zei Sigrid Kaag, D66-leider, over het klimaatbeleid. Maar volgens wetenschapsjournalist Marcel Crok schept Kaag hiermee een totaal misleidend beeld.

https://www.cafeweltschmerz.nl/gevangen-in-de-klimaatfuik-karel-beckman-met-marcel-crok/
 
„Vanaf het begin krijgen wij al commentaar van onze leden uit de grensstreek”, zegt André de la Porte. „Vlak over de Duitse grens komen zij bordjes tegen met de tekst: ’Wij gaan verduurzamen, wij stappen over op aardgas’. Het is nooit goed uitgelegd waarom Nederland er dan wel af zou moeten.”

https://ejbron.wordpress.com/2021/03/24/europese-commissie-aardgas-is-duurzame-brandstof/
 
Het gaat slecht met de opwarming van de Aarde. Hier in Delft zijn de straten wit door hagel en sneeuw, op 12 april 2021. Vroeg in de ochtend was het 0 graden.

Heeft Gerrit Hiemstra hier al een verklaring voor?

 
Misschien kan hij een Fauci doen: vertraging van de opwarming? Fauci had als verklaring voor de daling van besmettingen in de staten Texas en Florida ook dat het effect van het virus vertraging had opgelopen.

Mike

 
Terwijl het kabinet Rutte de Nederlandse huizenbezitters op kosten jaagt door hen van het aardgas af te dwingen, overweegt de Europese Commissie het aardgas juist tot ‘duurzame’ brandstof uit te roepen.
 
Ik heb de film zojuist bekeken. Ik vind hem echt de moeite waard. Complimenten voor Marijn die onafhankelijk deze film gemaakt heeft. Top.

Dorothé
 
Ja prachtig hoe hij weer op geheel eigen wijze de vinger op de zere plekken weet te leggen. De roverheid gebruikt de goede (duivelse) doelen om hun globalistische agenda er door te drukken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan