Kijk uit voor ecofascisme!

👆En de petitie die er bij hoort:
Milieudefensie is zo'n zwaar gesubsidieerde overheidsafhankelijke overheidspoedel.
Shell: heeft grootaandeelhouders zoals het Konink lijkhuis.
Overheid = KH (=WEF-hoertjes) blaft: "Milieudefensie" (=overheidshoertjes) "doe iets voor je subsidie!"
Milieudefensiepoedels blaffen: WAF! en WEF!

Burgers en bedrijven betalen de (energie)prijs met dank aan wellicht een 1-2-3'tje MD/Ov/KH.
Daarna brandstofauto's weg > koop een elektrische auto met eenmalige naverbranding.
Konink lijke Shell verkoopt na 2030 geen benzine meer, moet tot die tijd ons leeggraaien.

12% (1,35 miljoen euro): Nationale Postcode Loterij
31% (3,67 miljoen euro): ministerie van Buitenlandse Zaken

Wie geeft nog geld (lidmaatschap/donaties) aan dit soort clubs (inclusief die aan Postcodeloterijbende)?
57% (6,83 miljoen euro): contributie, giften, donaties en nalatenschappen



Zie bij Medusa hierbove: Rypke!
Helemaal mee eens (WNF, Natuurmonumenten, PCL e.d. opzeggen en lokaal besteden)
 
Laatst bewerkt:
De Zweedse klimaatactiviste Greta Thunberg lijkt van haar geloof gevallen. De tiener zegt dat het een ‘fout’ zou zijn om de overgebleven kerncentrales in Duitsland te sluiten. De linkse klimaatkerk reageert vol ongeloof.🤡
 
De Zweedse klimaatactiviste Greta Thunberg lijkt van haar geloof gevallen. De tiener zegt dat het een ‘fout’ zou zijn om de overgebleven kerncentrales in Duitsland te sluiten. De linkse klimaatkerk reageert vol ongeloof.🤡
Misschien een Sleeper🤣🤣🤣
 
Gelukkig woont mevrouw Kaag niet in Pernis. Ze had zich dan bedreigd gevoeld door de fakkel van Shell.
De fakkel zag ik woensdagavond toen ik in Vlaardingen was. Ik voelde direct wat mevrouw Kaag voelde toen er iemand met een fakkel bij haar huis stond. Het was erg bedreigend.

 
Gelukkig woont mevrouw Kaag niet in Pernis. Ze had zich dan bedreigd gevoeld door de fakkel van Shell.
De fakkel zag ik woensdagavond toen ik in Vlaardingen was. Ik voelde direct wat mevrouw Kaag voelde toen er iemand met een fakkel bij haar huis stond. Het was erg bedreigend.

Fakkel in Pernis, net een letter teveel om een echte fakkel te zijn.
 
OK, wat heeft Brommetje gedaan dat ze niet kan bewijzen dat ze verduurzaamd heeft? Ik gok op laag BTW tarief klus. Karma 🥳

Zeker betaald in Natura.....
Dat is ergens mis gegaan, de installateur dus iemand met verstand heeft de zonnepanelen de warmtepomp en de isolatie weer meegenomen met de opmerkingen GroenLinks is een soa ben niet gek......
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan