Kijk uit voor ecofascisme!

https://www.hln.be/buitenland/brits...en-uit-te-schakelen-op-piekmomenten~a10a49b4/


"Britse gezinnen krijgen geld om toestellen uit te schakelen op piekmomenten"​


Britse gezinnen met een slimme meter zouden binnenkort betaald kunnen worden als ze huishoudtoestellen die veel stroom verbruiken, zoals wasmachines, afzetten tijdens de piekuren. Dat moet het risico op black-outs tijdens de winter verkleinen, zo schrijft Sunday Times.

Volgens de Britse krant wil de netbeheerder de plannen om consumenten te belonen als ze de druk op het elektriciteitsnet verminderen binnenkort aankondigen. Gezinnen die wasmachines, droogkasten, spelconsoles en dergelijke niet gebruiken tussen 17 en 20 uur, zouden tot 6 pond (7 euro) kunnen krijgen per uitgespaarde kilowattuur (kWh). Het systeem zou mogelijk in oktober van start kunnen gaan.
 
https://bigthink.com/the-present/swedish-scientist-eating-humans-climate-change/

Swedish scientist advocates eating humans to combat climate change​


A scientist in Sweden makes a controversial presentation at a future of food conference.

origin-122.jpg


tv4.se



Key Takeaways

  • A behavioral scientist from Sweden thinks cannibalism of corpses will become necessary due to effects of climate change.
  • He made the controversial presentation to Swedish TV during a "Future of Food" conference in Stockholm.
  • The scientist acknowledges the many taboos this idea would have to overcome.
 
Laten we beginnen deze mafklapper aan de leeuwen 🦁🦁🦁 of 🐅🐅🐅 te voeren.
Dan doen wij onderzoek of het klimaat verandert.
Dure leeuwenbrokken hoeft niet meer, want er lopen nog genoeg van dit soort cult-idioten 🤡rond.
Mogen levend de kooi in i.v.m. broodnodige beweging en jachttraining.

Zijn persoonlijke pagina hebben ze alvast weggehaald.... 404

Briefje van Jan 2019 aan 🍀Klavertje Jesse

Helaas. Klimaat verandert niet door de mens. Next!
 
Televisie, radio en nu.nl uitzetten. Dat scheelt een hoop onnodig energieverbruik.
Televisie al 15 jaar geleden op de vuilstort (kringloop wilde hem niet eens). Radio luister ik niet (in auto z.s.m. eigen nuttige mp3 aan) ... wat is dat ..nu.nl??? Maar voor wie nog een beeldbuis-tv heeft gehad in de periode... 1996-2006 en goed is in bonnen bewaren:

🤑💰
📺
We hebben meer van dit soort claims nodig om al die globalistische ellendelingen een halt toe te roepen.
(eeeh.. ik heb geen relatie met CC, bekijk zelf aan welke deel te nemen)
 
Heb weliswaar maar een klein systeem maar niet via de meterkast netgekoppeld. Gewoon in het stopcontact. Eerst gebruiken dan bij teveel de meter laten terugdraaien ... een ouderwetse stralingsloze privacyminnende Ferrarismeter ... dat is pas een slimme meter!
ferraris.jpg de enige echte ... smart meter

Met de stapels papier die ze sturen (met vette extra covid bijlagen want de monteur mag geen griepje krijgen van mijn besmettelijke meter) opdat ik toch een digitale de-voor-hun-slimme-meter neem kom ik de komende winter wel door! Lekker blijven sturen! Over die energie betalen we geen btw, geen accijnzen, geen vastrecht, ....

Als STRAF omdat ik geen brave energieslaaf ben krijg ik geen dubbeltarief meer, maar ze hadden het nachttarief toch al gelijkgetrokken aan het dagtarief in de laatste jaren... nana nana na. 🥸
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan