Kijk uit voor ecofascisme!

Hittegolf? Dit is het weer waar mensen meestal tijdens de zomermaanden voor naar het zuiden trekken. 🤷‍♀️
En hier is het zeker niet warmer dan vorig jaar. Nog geen enkele dag over de 40 geweest, en vorig jaar juli ca 2weken. Nog geen enkele dag terral gehad. Wel is de vochtigheidsgraad enorm hoog en dat is nieuw.
 

😂😂😂😂Even op de site gekeken ;

...Eco-emoties kun je zien als een overkoepelende term voor allerlei moeilijke gevoelens omtrent de klimaatcrisis. Denk bijvoorbeeld aan piekeren over de toekomst, schuldgevoelens, schaamte, rouw, boosheid, moedeloosheid, somberheid en wanhoop. Als we ons bezighouden met de klimaatcrisis, kan dat veel moeilijke gevoelens oproepen. Dit is existentieel, het klimaatprobleem raakt het diepste van je "zijn".....
 
Één van de auto’s is beklad met het logo van de klimaatactiegroep Extinction Rebellion. Volgens het AD gaat de politie uit van brandstichting, onder meer vanwege de vondst van dat logo.
 

Ik geloof er helemaal niks van dat Extinction Rebellion iets met die brand te maken heeft. Het zijn fatsoenlijke linkse demonstranten die zich zorgen maken over het klimaat dat naar de klote gaat door een paar koeien. Het zijn geen overlast veroorzakende extreemrechtse wappie demonstranten, hè!
 
Ik geloof er helemaal niks van dat Extinction Rebellion iets met die brand te maken heeft. Het zijn fatsoenlijke linkse demonstranten die zich zorgen maken over het klimaat dat naar de klote gaat door een paar koeien. Het zijn geen overlast veroorzakende extreemrechtse wappie demonstranten, hè!
Wat ik tot nu toe gezien heb van XR is dat het voornamelijk vreedzame protesten waren met vlaggen en banners op speciale locaties.
Een manier van demonstreren waar ik achter sta, onafhankelijk van de boodschap die wordt overgedragen.
Wat hier is gebeurd draagt de handtekening van antifa of romeo’s: namelijk opzetten van tegenstellingen tussen groepen.
Ontkennen van betrokkenheid zegt niets, maar hier geloof ik XR.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.708
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan