Kijk uit voor ecofascisme!

Eigenlijk vind ik die muilkorven hier nog niet zo slecht staan. Scheelt een hoop oogschade.


Wat de duck bemoeid dat loeder zich nu opeens met het klimaat???

Ze is toch financiën?
Zit gvd heel de tijd in Brussel ons geld weg te geven:-(
 
Wat de duck bemoeid dat loeder zich nu opeens met het klimaat???

Ze is toch financiën?
Zit gvd heel de tijd in Brussel ons geld weg te geven:-(
Klimaat en Financiën kunnen niet zonder elkaar, mevr Al-Qaq zorgt er gewoon voor dat Timmerschrans genoeg te besteden heeft voor de hele varkens die hij gecombineerd met gerookte zalm en kaviaar met champagne wegspoelt
 
Rabobank brengt de uitstoot van al zijn klanten in kaart op bedrijfsniveau. De bank ziet dat als een eerste stap om te komen tot plannen om elke sector te helpen verduurzamen. Dat zei topman Wiebe Draijer donderdag tijdens een toelichting op de jaarcijfers.
 
Ja joh wat erg! En met die storm van de laatste tijd blijft dat virus zich ook maar verspreiden. Het waait steeds met spetters in je gezicht al die virusdeeltjes. Bah.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik ken ook zo'n vrouw. Meedemonstreren in klimaatdemo's maar ze MOET elk jaar in de zomer weg met een vliegvakantie. Hypocriete, decadente wijven zijn het.

Mike

Ik ken iemand die vindt dat het slecht gaat met het klimaat. De zeespiegel stijgt heel snel en al die andere zaken. Binnenkort hebben we natte voeten. Aan het einde van deze eeuw bestaat Nederland niet meer. In de volgende eeuw sterft de mens uit. Klimaat dit, klimaat dat. Ze haalt vaak klimaat en milieu door elkaar. Zoals vaker gebeurt.
Ze rijdt wel 1 keer per maand heen en weer vanuit Teylingen naar de Morvan. Ze eet vlees, barbecue. Dat mag blijkbaar wel.

Het klimaatakkoord is heel belangrijk. Toen ik een keer vroeg of ze al een electrische auto heeft en van het gas af is was ik bijdehand en begreep ik er niks van. Het klimaatakkoord is isoleren en ventileren. 🤣

Het is iemand die actief is (geweest) voor een lokale afdeling van D66.
 
Laatst bewerkt:
Het was vannacht buiten stil, muisstil, zo akelig windstil.. ..best beetje eng :oops:
Ben daarom vannacht maar beter thuis gebleven, in bed, diep onder de dekens 😴
Klimaatnoodtoestand bijwerking ? :unsure:
Stikstofstilte voor CO2-storm ? 🤪🥳🤡
 
Het was vannacht buiten stil, muisstil, zo akelig windstil.. ..best beetje eng :oops:
Ben daarom vannacht maar beter thuis gebleven, in bed, diep onder de dekens 😴
Klimaatnoodtoestand bijwerking ? :unsure:
Stikstofstilte voor CO2-storm ? 🤪🥳🤡
Vergeleken met de afgelopen dagen was het wel stil ja zonder die harde wind.
Het was hier vanmorgen raak met chemtrails.
Volgens mij waren ze bezig het hele alfabet te produceren 😵‍💫
Het begon zo mooi zonnig en nu is het weer bewolkt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.259
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan