kiezelaarde en msm poeder in de fruitsmoothie

G

Guest

Guest
zijn de kiezelaarde en msm poeder geschikt voor jonge kinderen.

ik wil graag mike's fruitsmoothie maken, en dus ook voor mijn kids.

ik heb volgens mij weleens gehoord dat dus kiezelaarde en msm poeder niet geschikt is voor kinderen.

gr lola

 
Kinderen stoppen regelmatig handje zand in hun mond, dus ik zou niet weten waarom kiezelaarde slecht zou zijn. Msm poeder heb ik geen ervaring mee.

 
Weet iemand iets over msm-poeder voor kinderen?mogen kids van 8 en 10 het al gebruiken en hoeveel???

Grt lola

 
Waarom zou het slecht zijn voor kinderen? Er worden zoveel onzinverhalen rondgestrooid op het internet en niet eens door de regulieren, maar juist door de alternatieven! Ik word soms moedeloos van alle onzin die ik voortdurend moet ontzenuwen. De smoothies hoeven overigens niet MSM en kiezelaarde te bevatten, ze zijn ook prima zonder. Zie het als een leidraad en neem niet alles te letterlijk. Als je toch MSM en kiezelaarde wil toevoegen, bouw het dan langzaam op, anders breng je het lichaam een te plotselinge schok toe.

Mike

 
Heel toevallig heb ik gisteren ook MSM voorgeschreven gekregen. Voor mijn pijnlijke gewrichten (knieën). Ik zag dat er zoveel soorten zijn bij iherb dat ik voorlopig nog niets gekocht heb. Ik twijfel sowieso of ik dat wel zal doen. Maar weet er iemand een geschikt MSM product?

 
Je kunt ook volop zwavelrijke voeding eten. Alle dierlijke voeding is rijk aan zwavel en in de plantenwereld moet je denken aan de ui-familie (knoflook, bieslook, (bos)uit, prei etc.) en de kolen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.692
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan